💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Марія БровінськаСтартап
13 березня 2024, 13:01
2024-03-13
Український розробник створив застосунок для продажу вживаних речей, заміксувавши алгоритми TikTok та різноманіття одягу Shein. Як працює цей екостартап
Серійний підприємець та iOS engineer Макс Ільницький створив застосунок для продажу вживаних речей одночасно зменшуючи згубний вплив на довкілля Swapp, який вже у топ-16 додатків у категорії «шопінг».
Додаток створений для того, щоб люди могли просто та швидко продавати й купувати вживаний одяг один в одного, і паралельно самовиражались через свій контент та стиль.
«У нас чудові новини, наш додаток Swapp увірвався в топ-16 (Шопінг, UA) Appstore! Також ми входимо в топ-110 (усі безкоштовні додатки в Україні)», — написав Ільницький у LinkedIn.
Swapp — це мікс алгоритмів TikTok та різноманіття одягу Shein, йдеться в описі проєкту.
Рекомендаційна стрічка товарів базується на розмірах користувача, його місцезнаходженні та результатів метрик активності користувача, таких як підписки, лайки, репости, час взаємодії тощо.
«Ми хочемо зберегти любов людей до самовираження через одяг, але дозволити робити це без шкоди навколишньому середовищу», — зазначають розробники.
Розрахунок за покупки проводиться у внутрішній валюті, яка необхідна для придбання товарів, навіть за реальні гроші. «Це еквівалент вашої корисної дії для зменшення негативного впливу на природу. Чим більше речей ви продасте або обміняєте, тим більше Fixes ви отримаєте. Fixes також даються за заповнення розмірів. Додаткові Fixes будуть додані на ваш баланс, якщо ваш одяг продовжує передаватися новим власникам», — зазначають автори проєкту.
Протягом останнього місяця, за словами розробника, сервіс стабільно перебуває в категорії топ-50 покупок, щодня отримуючи сотні встановлень, майже половина з яких була конвертована в реєстрації.
Лише за лютий користувачі виставили на продаж понад 500 одягів на загальну суму понад 500 000 грн ($13 000). І динаміка зростає з кожним днем!
«Наразі в додатку щодня відбуваються завершені продажі, за які ми ще не стягуємо комісію, зосереджуючись на покращенні UX програми», — зазначив він.
Різке зростання сьогоднішніх показників Максим пояснює створенням одного успішного відео в TikTok та Instagram Reels.
Наразі команда готується до запуску в Центральній та Східній Європі.
Застосунок поки що доступний тільки для iOs. «Якщо ми побачимо, що наш сервіс популярний, ми розробимо додаток для Android», — кажуть в команді розробки сервісу.