👁️👁️ 300 000 криптанів встановили собі Trustee Plus - гаманець з криптокарткою. Чого чекаєш ти? 👉

На dev.ua працює сервіс вакансій в IT. Надсилайте ваші пропозиції про роботу

На dev.ua працює сервіс вакансій в IT. Розмістити пропозиції щодо роботи для айтішників можна на нашому сайті.

Залишити коментар
На dev.ua працює сервіс вакансій в IT. Надсилайте ваші пропозиції про роботу

На dev.ua працює сервіс вакансій в IT. Розмістити пропозиції щодо роботи для айтішників можна на нашому сайті.

Як працює джобборд

Для того, щоб ваша вакансія з’явилася на dev.ua, потрібно надіслати вакансію на [email protected]

Усі надіслані вакансії публікуються адміністратором після модерації. Адміністратор може зв’язатися з роботодавцем за допомогою зазначених контактних даних. Адміністратор може змінити будь-яку інформацію у вакансії та компанії.

Роботодавець не може керувати вакансією й інформацією про компанію після публікації. У разі потреби можна зв’язатися з модератором і внести зміни.

Вакансія видаляється з борда після закінчення обраного терміну публікації. Щоб знову опублікувати вакансію, потрібно відправити її повторно.

Відгукнутись на вакансію може неавтентифікований користувач. Здобувач зв’язується з роботодавцем через форму відгуку. Роботодавцю відгук надходить на електронну пошту. Подальша комунікація між ними відбувається електронною поштою.

Вимоги до вакансій

Подавати вакансії потрібно в наступному форматі:

Вакансія

  • Job Title;
  • спеціалізація;
  • необхідний досвід роботи (обрати: Intern, Junior, Middle, Senior, або Team Lead);
  • країна та місто, де потрібен спеціаліст (якщо вакансія передбачає віддалений формат роботи, то вказуйте тільки країну);
  • формат роботи (обрати: remote, office, partial remote);
  • Employment type (обрати тип зайнятості: full time, part time, internship);
  • рівень зарплати (за бажанням);
  • період розміщення: 15 або 30 днів;
  • опис (повинен містити не менше 500 символів. В тексті оптимально вказати проєкт, на який шукаєте людину, очікувані скіли та вимоги до досвіду роботи кандидата. Радимо детальніше описати умови роботи. Чим більше інформації в опису вакансії, тим більше шансів отримати багато відгуків та закрити вакансію).

Роботодавець

  • ім’я та прізвище відповідального за розміщення вакансії особи;
  • посада;
  • контакти (електронна пошта та телефон).

Компанія

  • назва компанії;
  • кількість співробітників;
  • посилання на LinkedIn або сайт компанії;
  • логотип (240×240, формат PNG або JPEG, до 5 Mb);
  • коротка довідка про компанію (опціонально) — об'ємом до 500 знаків.

Якщо у вас залишилися запитання з приводу розміщення вакансій, тисніть:

Надіслати вакансію

#Всратівакансії. Коли роботодавцю важливий стрижень і характер у дівчат або ж місця на роботу обмежені
#Всратівакансії. Коли роботодавцю важливий стрижень і характер у дівчат, або ж місця на роботу обмежені
По темi
#Всратівакансії. Коли роботодавцю важливий стрижень і характер у дівчат, або ж місця на роботу обмежені
У Netflix відкрили вакансію бортпровідника із зарплатнею до $385 000 на рік. Які вимоги
У Netflix відкрили вакансію бортпровідника із зарплатнею до $385 000 на рік. Які вимоги
По темi
У Netflix відкрили вакансію бортпровідника із зарплатнею до $385 000 на рік. Які вимоги
#Всратівакансії. Платне стажування проєкти без чіткого ТЗ та завдання і зірочкою
#Всратівакансії. Платне стажування, проєкти без чіткого ТЗ та завдання і зірочкою
По темi
#Всратівакансії. Платне стажування, проєкти без чіткого ТЗ та завдання і зірочкою
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
#Всратівакансії. ТОП-5 пропозицій про роботу, над якими глузують айтішники
Кількість вакансій в IT з початком війни скоротилася, та шедеврів серед них не поменшало. dev.ua зазвичай попросить дизайнерку Анну Лазурко, яка регулярно публікує у своєму LinkedIn вакансії з дивними та кострубатими описами та вимогами, робити добірку з таких «шедеврів». Ось тут можна почитати першу, другу та третю таку добірку.  Цьоготижнева добірка створена dev.ua за допомогою добре відомого у LinkedIn хештегу #всратівакансії. Насолоджуйтеся! 
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Два місяці пошуків, 80 відгуків, 12 співбесід і два офери. Як айтішник з Козятина із сертифікатом Google та двома пет-проєктами роботу шукав
Айтішник-початківець Максим Наталчук поділився в LinkedIn власним досвідом пошуку роботи. Хлопець, згідно профілю, працює National Information Management Officer (Data Analyst) в компанії iMMAP. Але омріяному оферу передував непростий шлях. З дозволу автора dev.ua публікує історію Максима про пошук роботи в IT.
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn  запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
«Незнання англійської можна пробачити тільки двірнику». HR в LinkedIn запитала про те, навіщо публікувати вакансії англійською. Ось що відповіли айтішники
HR з Дніпра Любов Ковалевська в LinkedIn обурилася тим, що компанії виставляють вакансії на джоб-сайтах англійською мовою. Айтішники швидко пояснили, в чому справа. 
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю, аби влаштуватися маркетологом в IT-компанію: 30 запитань і поради від досвідченого фахівця
Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. Маркетинг спеціаліст  IT-компанії Universe Катерина Скрипка розповіла, що треба знати та як вдало пройти співбесіду в IT-компанію маркетологам-початківцям.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.