Що під капотом в Uklon? Слухай TechPower Podcast 🎧

Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань

Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. 

Оксана Хачко, Team Lead PM в Pingle Game Studio, створила список питань, на які треба орієнтуватися проджекту-початківцю, йдучи на співбесіду. Нижче — кілька тестових для такої позиції.

Залишити коментар
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у Project Management в GameDev: 30 питань та приклади тестових завдань

Джунів, які шукають роботу, проходять купу співбесід та отримують відмови замість оферів, під час війни побільшало. А все тому, що до співбесід необхідно ретельно готуватися. dev.ua розпочинає серію матеріалів про те, що треба знати джунам для проходження співбесіди та отримання омріяного оферу від першого роботодавця. 

Оксана Хачко, Team Lead PM в Pingle Game Studio, створила список питань, на які треба орієнтуватися проджекту-початківцю, йдучи на співбесіду. Нижче — кілька тестових для такої позиції.

Що треба знати

  1. Які методології ви вивчали (теоретично) та які з них використовуєте на практиці?
  2. Чи користуєтесь методологією в чистому вигляді? Якщо ні — які зміни внести і чого дотримуєтесь згідно зі стандартом методології? 
  3. Опишіть, будь ласка, життєвий цикл проєктів, в які ви були залучені? Яка роль РМа на кожному етапі життєвого циклу проєкта?
  4. Як ви уявляєте стандартний робочий день РМа (з власного практичного досвіду або в теорії)? 
  5. Які формати бюджетування проєктів ви знаєте? В чому їх відмінність один від одного?
  6. Назвіть 3 основні складові формування бюджету проєкта.
  7. На вашу думку, який оптимальний підхід до естімації проєктів? Хто має бути залучений в цей процес і яка роль кожного з названих спеціалістів? 
  8. З яких статей витрат має складатись оцінка проєкту? 
  9. Що таке реєстр ризиків? Опишіть можливий формат та структуру ведення реєстру ризиків.
  10. Наведіть типові ризики в проєктах вашої галузі розробки?
  11. Опишіть основні задачі РМа на етапі старту проєкта.
  12. Опишіть структуру проєктної команди. Які ролі та задачі кожного учасника проєктної команди?
  13. Які інструменти ви використовуєте кожного дня в рамках проєктної роботи, щоб якісно виконувати менеджмент проєктної команди?
  14. Які синхронізаційні заходи ви рекомендуєте, щоб підтримувати фокус проєктної команди?
  15. Як визначити частоту синхронізацій команди? Від чого вона залежить?
  16. Що таке ретроспектива? Який сценарій її проведення та який очікуваний результат? 
  17. Назвіть артефакти ретроспективи?
  18. Яким чином організувати введення в проєктну команду новачка? Запропонуйте сценарій онбординга нової людини. 
  19. Наведіть основні задачі РМа при комунікації з клієнтами? 
  20. Що таке follow up message та яка його мета? Наведіть стандартну структуру подібного повідомлення.
  21. Які інструменти для трекінгу задач ви використовуєте? 
  22. Наведіть, будь ласка, приклад можливої ієрархії задач з міркувань від загального до конкретного (структура вкладеності задач).
  23. Як би ви запропонували описати життєвий цикл проєктної задачі в таск трекері? 
  24. Що таке пріоритет задачі? Яку інформацію він несе? Яку систему пріоритетів ви використовуєте або вважаєте доцільною для використання?
  25. Яку інформацію вам потрібно отримати та з яких джерел для того, щоб правильно визначити пріоритет задачі? 
  26. Яка проєктна документація є обов’язковою для будь-якого проєкту? 
  27. Уявіть, що вам передають проєкт, ви в якості самостійного РМа. Яку інформацію ви очікуєте отримати, щоб мати можливість повноцінно приступити до супроводу проєкта?
  28. Яку вертикальну структуру менеджменту ви можете навести з власного досвіду або в теорії? Наведіть, будь ласка, сценарій ескалації конфліктних ситуацій залежно від наведеної структури.
  29. Наведіть приклади типових конфліктів в рамках виробничої команди. Які основні способи вирішення конфліктів ви можете навести? 
  30. РМ: керівник чи помічник? Аргументуйте свою думку. 

Спробуй себе на практиці

  1. Зробити декомпозицію задачі створення персонажа, охоплюючи всі етапи повного продакшн циклу.
  2. Уявіть, що вам потрібно презентувати результат роботи в рамках проєкту на клієнтську команду. Запропонуйте формат та сценарій проведення даної комунікацій.
  3. Уявіть, що в рамках фідбек сесії з боку клієнта був ініційований чейндж реквест. Опишіть ваші кроки в менеджменті даного запиту та покажіть варіанти можливого впливу на первинний план проєкта (можна використовувати умовні вартості та таймлайни проєкта).
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у fullstack-розробці: 30 питань та приклади тестових завдань
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у fullstack-розробці: 30 питань та приклади тестових завдань
По темi
Мануал для джуна. Що треба знати початківцю у fullstack-розробці: 30 питань та приклади тестових завдань
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram



Новий випуск «З фронту в IT» про айтівців, які повертаються до цивільного життя після ЗСУ.

Історія світчера з Тернопільщини, який змінив агро на IT, а IT на ЗСУ

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).
Читайте також
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
Головоломка киянина Quadline перемогла на фестивалі інді-ігор Google Play
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
«Навіть для виробників трун і пам’ятників я писав тексти». Як стати game-тестувальником під час війни: історія колишнього металурга, страховика, копірайтера
34-річний Андрій Зубков під час війни увійшов в IT, докорінно змінивши свою кар'єру і буденне життя. Тепер він QA Engineer у компанії Pingle Game Studio — тестує ігри. А до цього працював на металургійному комбінаті, в страхуванні та навіть копірайтером. Свою історію про вхід в нове життя Андрій розповів dev.ua.
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Хто такий Unity Developer: основні задачі, обов’язки та зона відповідальності. Огляд професії від Team Lead Unity у Pingle Game Studio
Продовжуємо цикл матеріалів про ІТ-спеціальності. Кожну описує «типовий представник» — досвідчений фахівець і просто авторитетний колега, та сама людина, яка знає всі таємні куточки своєї професії. Ми сподіваємося, ці матеріали допоможуть школярам, студентам, перекваліфікантам, студентам і всім тим, хто зацікавлений у виборі ІТ-спеціальності. Цикл не тільки допоможе оцінити перспективи, а й дасть можливість краще зрозуміти індустрію і особливості професії зсередини. Обговорюйте і доповнюйте матеріал в коментарях, щоб зробити його ще корисніше. Про професію Unity Developer розповідає Володимир Мельничук, Team Lead Unity у Pingle Game Studio.
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати
Український розробник створює гру про мемособак, які тролять росіян у Twitter: її вже можна протестувати

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.