Український стартап Aspichi підняв $500 000 від фонду SMRK, співвласником якого є CEO MacPaw Олександр Косован, повідомляється на сторінці LinkedIn компанії.
На сайті стартапу вказано, що він має офіси в Україні (Київ) та США. Свою місію компанія визначає як «зберігати та ділитися». Залучені кошти команда планує витратити на підвищення техрівня платформи, залучення нових інженерів та розширення кола клієнтської бази.
Зараз команда працює над VR-платформою для інтерактивного стрімінгу 360-градусного просторового відео і аудіо у VR-шоломі. Це дозволяє відтворити реальність у шоломі, водночас маючи можливість комунікувати.
Продукт, зокрема, націлений на навчання хірургічним навичкам або протезуванню. Основні клієнти стартапу — корпоративний сегмент, лікарні та інші медичні заклади, будівництво, виробництво та інші індустрії. Зараз продукт на стадії advanced MVP, готовий до пілотного застосування.
Засновники стартапу — CEO Віктор Самойленко та CTO Макс Гончарук. Вони мають більше 15 років досвіду роботи у міжнародних компаніях.
Нагадаємо, що фонд SMRK — це український фонд, який займається венчурними інвестиціями в стартапи на різних стадіях розвитку. Компанія з’явилася восени 2013 року і з того часу підтримує IT-продукти, концентруючись на фінансуванні стадій seed- і Round A. Фонд заснували топ-менеджер Андрій Довженко та CEO MacPaw Олександр Косован.
В нещодавньому інтерв’ю dev.ua Олександр Косован розповідав, що у цьому році SMRK закрив уже чотири угоди. В середньому чек — від $300 000 до $2 млн. Найбільшою нішою в довгостроковій перспективі після ІТ Олександр вважає healthcare та біотехнології.
У 18 років «захантив» SoftServe, у 21 — відкрив власну компанію. Історія львівського IT-вундеркінда
Гліб Щур — випускник кафедри систем штучного інтелекту НУ «Львівська політехніка». На молодших курсах його запросила на роботу IT-компанія SoftServe, де він працював майже 3 роки розробником у R&D-відділі. А вже у 2021 році Гліб заснував власну компанію та став CSO у 21 рік. Розповідаємо історію львівського «самородка».
Стань Залізною людиною чи Білосніжкою. Українські стартапери розробили сервіс, що перетворює людей на аватари
Випускник економічного факультету Києво-Могилянської академії Олег Дрижак вже рік працює над тим, щоб життя в соцмережах була веселішим, а контент якіснішим. Він і команда однодумців розробляють платформу MANNA, яка допомагає користувачам спільно створювати унікальний AR/VR-контент з аватарами. Олег — фаундер і CEO стартапа, а його сервіс допомагає зануритися у світ комп’ютерної графіки в режимі реального часу і призначений для контентмейкеров, аніматорів, геймерів, артистів і соцмедіа користувачів.
Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот
Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі