Український онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX залучив $15 млн інвестицій
Стартап планує підкорити метавсесвіт.
Стартап планує підкорити метавсесвіт.
Український онлайн-магазин цифрового одягу DRESSX залучив $15 млн інвестицій, повідомляє Forbes.
Головним інвестором раунду став німецький фонд Greenfield. Серед інших інвесторів — Slow Ventures, Warner Music, The Artemis Fund та Red Dao. Зібрані кошти витратять на ще більшу цифровізацію стартапу, удосконалення додатку і розвиток на ринку NFT та в метавсесвіті.
«Виникає нова парадигма навколо питання про те, що ми носимо в метавсесвіті. Ми віримо, що DRESSX буде в авангарді формування цих змін», — прокоментували новину в Greenfield.
Нагадаємо, що у липні 2021-го року DRESSX оголосив про залучення $2 млн венчурних інвестицій в seed раунді. В серпні 2021-го року з’явився додаток для мобільних телефонів в AppStore.
Співзасновниці DRESSX Дарія Шаповалова та Наталія Моденова запустили свій проєкт з віртуальними нарядами в серпні 2020-го року. До DRESSX його засновниці були зайняті в традиційній фешн-індустрії — керували власними шоурумами в Парижі, а до цього в Україні вони розвивали тиждень моди Mercedes-Benz Kiev Fashion Days.