Українcький стартап протестує контент для «бельгійського BBC»

Wantent — українська платформа зі штучим інтелектом. Стартап допомагає вивчати реакції глядачів на фільми та відеоролики. Таким чином, компанії можуть на етапі закупки чи виробництва оцінити ефективність контенту. Зараз стартап пройшов до європейського акселератору MediaMotorEurope. Редакція dev.ua зв’язалася із засновником Wantent Олексієм Шалденко, щоб дізнатися деталі угоди.

Українcький стартап протестує контент для «бельгійського BBC»

Wantent — українська платформа зі штучим інтелектом. Стартап допомагає вивчати реакції глядачів на фільми та відеоролики. Таким чином, компанії можуть на етапі закупки чи виробництва оцінити ефективність контенту. Зараз стартап пройшов до європейського акселератору MediaMotorEurope. Редакція dev.ua зв’язалася із засновником Wantent Олексієм Шалденко, щоб дізнатися деталі угоди.

Українські інновації

Компанія Wantent існує з 2019 року. Зараз в команді 11 людей. Вона складається з маркетологів, психологів та інженерів-розробників. Клієнти — онлайн-кінотеатри, телеканали та відеопродакшн-компанії.

Стартап взаємодіє з таким сервісом, як Amazon Web Services, телеканалами «1+1», «Kyiv.live» та іншими.

«В себе на платформі ми використовуємо технологію захисту швейцарської компанії, яка працює з HBO», — згадав Олексій. 

Фото — з особистого архіву Олексія Шалденка

Команда Шалденка отримує дані по 25 метрикам. Далі вони діляться на категорії. Наприклад, рівень уваги. Олексій каже, що в кінці такого дослідження складається точний портрет цільової аудиторії контенту.

Wantent досліджував ринок контенту і наводить такі дані. Зі 100% контенту, який є в мережі: 82% — це відеоматеріали, 10% — сайти, 5% — онлайн-ігри і 3% — обмін файлами. Також юзери запам’ятовують 95% повідомлень, які вони бачать у відео. І лише 10% — коли читають.

Кокосова колонка, барахолка з мерчем, etc. Найцікавіше з музхакатону
Кокосова колонка, барахолка з мерчем, etc. Найцікавіше з музхакатону
По темi
Кокосова колонка, барахолка з мерчем, etc. Найцікавіше з музхакатону

Вигідне партнерство

Wantent потрапив до акселерації, яку підтримує європейський фонд Horizon 2020. Головне завдання — це робота з європейськими медіакомпаніями, пояснив Олексій. 

«Одним з ключових гравців для співпраці стане бельгійська суспільна телерадіокомпанія VRT. Вона працює з 1930 року. Це як BBC в Британії. Для нас це класний кейс співпраці з європейським гравцем», — каже Шалденко.

Програма розрахована на півроку і буде проходити онлайн. За кожним з 20 стартапів, які пройшли до акселерації, буде зарезервований свій шматок роботи. Менеджери керуватимуть програмою з Бухаресту. 

Фото — з особистого архіву Олексія Шалденка

«Головна ідея співпраці — це тестування контенту, який ще не вийшов, та реакції на нього глядачів. Будемо перевіряти, як на контент реагують у Бельгії, Франції, Нідерландах. Тому можна якісно зібрати відгук аудиторії з різних країн», — розповів Олексій.

Українець додає, що Бельгія та Нідерланди — це сильні країни в плані створення форматного продукту. Наприклад, шоу «Голос» придумали саме в Нідерландах, згадав Шалденко. Тому засновник Wantent бачить виклик у тому, що можна буде працювати над зовсім новими форматами для шоу.

«Для нас це не отримання фінансової підтримки. Тут більше історія про нетворкінг та співпрацю. Це класична історія: великі гравці створюють інноваційні програми, відбирають до них стартапи, а потім вводять до своєї системи», — сказав стартапер.

Олексій відмітив платформу F6S, через яку його компанія потрапила до акселератора. І радить її іншим стартапам. Згадав, як відправив заявку через неї на початку травня. А вже через 2 тижні отримав позитивну відповідь. Тепер українці представлять свої рішення на європейському ринку.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-bot.

А також підписуйтесь на наш Telegram-канал.

Читайте також

5 секретів Grow With You. Скільки коштує маркетплейс з обміну іграшками
5 секретів Grow With You. Скільки коштує маркетплейс з обміну іграшками
5 секретів Grow With You. Скільки коштує маркетплейс з обміну іграшками
У вересні 2021 року запустилась платформа Grow With You, за допомогою якої можна обмінюватися дитячими іграшками, оформлюючи підписку. Про це dev.ua писав тут. Засновниці проєкту, три українки: Ліза Бахарєва, Аліна Кізлевіч і Настя Сліпець посіли друге місце на конкурсі стартапів Climate Launchpad 2021, який просуває ідеї бізнесу, спрямованого на захист екології. dev.ua поспілкувався з Лізою про те, як з’явився проєкт, і чого від стартапу у сфері сталого розвитку очікують його засновниці.
Українці придумали новий спінер і збирають на нього гроші на Kickstarter
Українці придумали новий спінер і збирають на нього гроші на Kickstarter
Українці придумали новий спінер і збирають на нього гроші на Kickstarter
Стартап Revenue Grid залучив $20 млн інвестицій
Стартап Revenue Grid залучив $20 млн інвестицій
Стартап Revenue Grid залучив $20 млн інвестицій
Онлайн-супермаркет Foodex24 запустився у Вінниці та вийшов в Європу
Онлайн-супермаркет Foodex24 запустився у Вінниці та вийшов в Європу
Онлайн-супермаркет Foodex24 запустився у Вінниці та вийшов в Європу