Є вісім рівнів доступу: від 0 до 7. Збільшується рівень - зростає захист. Нульовий відкритий всім: це публічна інформація про компанію та її співробітників.
Рівень 7 – це коли недоступно нікому, Сенситів-дані на зразок паролів, які ми не зберігаємо, або шифруємо, їх ніхто не бачить.
Рівень 6 – це доступ до адмінки. Вся інформація про наші два типи клієнтів, про пасажирів і про водіїв знаходиться там. Можна подивитися рейтинг пасажира, його контактні дані, маршрут поїздки, також можна дізнатися рейтинг водія, перевірити його документи на реєстрацію, досвід роботи з нами.
В адмінці можна ввести дані акаунту чи дату, або обидва критерії, - й подивитися все, що потрібно: маршрут, карту, о котрій приїхав водій, скільки водіїв брало участь в розподілі замовлення, який водій взяв пасажира, як довго їхав, як їхав, як довго чекав пасажира, коли приїхав, як потім вони їхали, який маршрут був заданий нами й за яким фактичним маршрутом вони їхали. Як проходила оплата: картою-не картою, яка була сума тощо.
Рівні доступу розподілені відповідно до позицій, які займають співробітники. Для керівників unit і division доступи відрізняються. Також ми розподіляємо доступ до одного рівня "секретності" даних в залежності від доменів. Наприклад, користувачам зі Львова доступна не вся інформація про замовлення всієї країни.