🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Ігор Вишневський ШІ (ai)
2 ноября 2024, 11:26
2024-11-02
Експерт: рік-півтора тому неможливо було уявити, що хтось від’їдатиме частку ринку у Google. Зараз ChatGPT search робить це вже, і робить заслужено
ChatGPT search вже зараз від’їдає частку ринку онлайн-пошуку у визнаного і беззаперечного лідера Google, і ця тенденція має всі шанси продовжитися і прискоритися, адже продукт OpenAІ має низку переваг, які Google наразі не може подолати.
Про це, оцінюючи представлення ChatGPT search, у коментарі dev.ua заявив АІ-експерт і онлайн-маркетолог Іван Блажнов.
«За минулий рік ChatGPT від’їв 7% пошукових запитів у Google в англомовному інтернеті. Притому ті, хто користується пошуком ChatGPT, коли їх просять порівняти відповіді на свої запити в ChatGPT і Google, на 2/3 схиляються до того, що ChatGPT відповідає краще», — зазначив Блажнов, посилаючись на дослідження ринку.
Експерт вважає цю ситуацію для Google загрозливою, адже «нейронка» останнього поки не дає настільки вичерпні відповіді.
Що стосується безпосередньо ChatGPT search, то Блажнов, як і інші експерти, стверджує — по суті функція пошуку була доступна і раніше, важливо було лиш правильно сформувати запит. «Зараз це просто викотили як окремий інструмент», — зазначає експерт.
Проблемою ChatGPT, зі слів Івана Блажнова, досі були так звані «галюцинації», коли він в силу свого алгоритму змушений був давати відповіді на ті питання, інформацію по яким він не знаходив у базі, і, по суті, її «придумував».
Водночас, ChatGPT search, завдяки своїй зручності та ефективності, на думку експерта, точно зможе продовжити конкурувати з Google і збільшувати свою частку ринку.
«ChatGPT search — це наступний крок в онлайн-пошуку, який від'їдає певний відсоток пошуку у Google і продовжить це робити, хоча рік-півтора тому це би вважалося чимось неймовірним», — резюмував Іван Блажнов.
Важливим, з його слів, наразі є також те, що у ChatGPT search поки не працюють рекламні інструменти в пошуку, тож реклама, на відміну від Google, не впливає на результати видачі інформації.