💳 Кожен. Повинен. Мати. Trustee Plus: криптогаманець і європейська платіжна картка з лімітом 50к євро 👉
Олександр КузьменкоШІ (ai)
30 апреля 2024, 18:27
2024-04-30
Master of Code Global використали LLM, яка перетворює діалоги споживачів у чатботі на базу знань
IT-компанія Master of Code Global, що має офіси у Києві та Черкасах, розробила велику мовну модель (LLM), яка сканує історію розмов споживачів з агентами підтримки у чатботі та автоматично перетворює ці дані на базу знань.
Це дозволило скоротити час на підготовку статей з кількох днів до кількох годин, йдеться в пресрелізі. Наразі LLM обробила та проаналізувала понад 30 000 діалогів; на їх основні згенеровано понад 6 000 статей для бази знань.
Це рішення створене для клієнта Master of Code Global — платформи з розмовного штучного інтелекту, що дозволяє понад 18 000 компаніям у світі будувати міцніші відносини зі споживачами. Платформа забезпечує 1 млрд розмов на місяць через низку цифрових каналів.
Технічні подробиці роботи цієї LLM
Система використовує асинхронні обчислення для обробки запитів від різних користувачів, дотримуючись стандартів захисту інформації.
Щоб уникнути дублікатів запитань і відповідей у базі знань, кожен діалог кінцевих споживачів у чат-боті автоматично перевіряється на схожість і кластеризується.
Кластери проходять додаткову обробку за допомогою великої мовної моделі (LLM), щоб зібрати унікальну консолідовану відповідь для кожної групи запитань.
Нагадаємо, що восени минулого року Master of Code Global презентувала Large Language Model Orchestrator Framework Tool (LOFT).