На LinkedIn з'являться 3 нові гри. Що пропонує компанія
LinkedIn, соціальна мережа, що належить Microsoft, і відома як платформа для пошуку роботи та рекрутингу.
LinkedIn, соціальна мережа, що належить Microsoft, і відома як платформа для пошуку роботи та рекрутингу.
LinkedIn, соціальна мережа, що належить Microsoft, і відома як платформа для пошуку роботи та рекрутингу.
Соцмережа LinkedIn додає на платформу три гри — Pinpoint, Queens і Crossclimb, повідомляє TechCrunch.
Користувачі зможуть грати в кожну гру один раз на день, а також переглядати таблиці лідерів та інформацію про те, хто з їхніх контактів теж грав.
Ігри можна знайти в розділі «Новини LinkedIn» і «Моя мережа» на компʼютері або в телефоні.
Pinpoint — це гра в асоціації слів, Crossclimb — гра у слова, у якій їх потрібно розташовувати в правильному порядку, Queens — судоку без чисел.
У компанії кажуть, що розглядають ігри як більш невимушений спосіб покращити вже існуючі зв’язки в LinkedIn.
«Людям важко залишатися на зв’язку один з одним, а ігри дають можливість налагодити ці мережеві зв’язки», — сказав Ден Рот, віце-президент і головний редактор LinkedIn News.
Нагадаємо, що про майбутню появу ігор в LinkedIn стало відомо у березні цього року. Власник LinkedIn, компанія Microsoft, є ігровим гігантом. Її ігровий бізнес, до якого входять Xbox, Activision Blizzard і ZeniMax, минулого кварталу приніс $7,1 млрд доходів, вперше обійшовши доходи Windows. Аудиторія соцмережі складає близько 1 млн користувачів.