🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉

Мінекономіки запускає онлайн-платформу «Пульс» для збору відгуку від бізнесу

В Мінекономіки говорять, що на платформі кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

Оставить комментарий
Мінекономіки запускає онлайн-платформу «Пульс» для збору відгуку від бізнесу

В Мінекономіки говорять, що на платформі кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

«Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи й не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті», — розповіла міністерка економіки України Юлія Свириденко. За її словами, також можна залишити позитивний відгук.

«Пульс» складається з трьох основних компонентів: дашборду, інформаційного вікна та особистого кабінету. 

Дашборд дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами. Відзначається, що дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень є публічними.

Інформаційне вікно дає можливість лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього  потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис. 

Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу. Перша охоплює оцінки базових критеріїв, а друга — поділитися досвідом і вказати, який орган влади або чиновники перешкоджали підприємницькій діяльності. 

Особистий кабінет дозволяє відстежувати статус розгляду фідбек онлайн в особистому кабінеті — від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Після отримання відповіді користувач може оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Є певний запас». В Мінекономіки пояснили яка кількість військовозобовязаних може бути заброньована в Україні
«Є певний запас». В Мінекономіки пояснили, яка кількість військовозобов’язаних може бути заброньована в Україні
По темi
«Є певний запас». В Мінекономіки пояснили, яка кількість військовозобов’язаних може бути заброньована в Україні
«Запит на нове бронювання скасовує попереднє». У Мінекономіки розповіли про строки новий механізм бронювання електронне та економічн бронювання 
«Запит на нове бронювання скасовує попереднє». У Мінекономіки розповіли про строки, новий механізм бронювання, електронне та економічн бронювання 
По темi
«Запит на нове бронювання скасовує попереднє». У Мінекономіки розповіли про строки, новий механізм бронювання, електронне та економічн бронювання 
«Це не курєри чи ігорка». Федоров пояснив чому не згодний з рішенням Мінекономіки скасувати бронювання Glovo та Favbet Tech
«Це не кур’єри чи ігорка». Федоров пояснив, чому не згодний з рішенням Мінекономіки скасувати бронювання Glovo та Favbet Tech
По темi
«Це не кур’єри чи ігорка». Федоров пояснив, чому не згодний з рішенням Мінекономіки скасувати бронювання Glovo та Favbet Tech

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.