🚀 Trustee Plus - картка європейського банку і криптогаманець. Встанови додаток 👉
Марія БровінськаГоряченькое
22 июня 2024, 11:32
2024-06-22
«Ми хочемо щоб „Резерв+“ став абсолютно цифровим аналогом ТЦК». Черногоренко розповіла, які функції незабаром з’являться у застосунку
1,7 млн громадян оновили свої дані у «Резерв+». Близько 26 000 громадян оновили ці дані за кордоном. 713 000 громадян згенерували електронний військово-обліковий документ.
Про це розповіла в інтерв’ю NV заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко. Вона зазначила, що в деяких випадках відстрочка має надаватись автоматично, «без походу до ТЦК, без збору папірців, наприклад, людям з інвалідністю чи батькам трьох дітей».
Адже всі ці дані вже є у держави, наприклад, родинні зв’язки є в Державному реєстрі актів цивільного стану.
«Ми хочемо достатньо швидко закрити найрозповсюдженіші кейси, щоб Резерв+ став абсолютно цифровим аналогом ТЦК, і всі сервіси, які можна автоматизувати, не забирали час і ресурси наших громадян», — зазначила вона.
На запитання, коли може бути запущена ця функція, Черногоренко відповіла, що це відбудеться протягом літа.
Крім того, коментуючи запровадження процесу електронного бронювання, представниця Міноборони заначила, що воно буде доступним на порталі «Дія», а Міністерство оборони буде системою-партнером.
«Кожен керівник підприємства отримає доступ до записів у реєстрі Пенсійного фонду стосовно своїх працівників, які підлягають бронюванню. Керівник зможе бронювати їх онлайн. Ця інформація буде одразу передаватися в реєстр Оберіг. Потім кожен заброньований користувач Резерв+ отримає відповідний статус в додатку у своєму смартфоні. Статус електронного бронювання буде відображатися при формуванні електронного військово-облікового документа через застосунок. Фактично це має зайнятися декілька хвилин», — розповіла вона.
Вона зазначила, що для запровадження цієї функції необхідна взаємодія декількох міністерств: Міністерства економіки, Міністерства цифрової трансформації, Міністерства оборони, Пенсійного фонду. Однак, за її словами, робиться все, щоб запустити якнайшвидше цей сервіс, і, ймовірно, це буде зроблено протягом літа.
Черногоренко також розповідала, що до мобільного застосунку «Резерв+» скоро будуть додані нові функції, зокрема, електронне направлення на проходження ВЛК, а також онлайн-рекрутинг та онлайн-начання.
«Ми вже розробили функціонал, який дозволяє дистанційно виправити дані, не здійснюючи візиту до ТЦК та СП. Коли громадянин бачить, що дані не знайдено (це такий статус у застосунку Резерв+), це часто означає, що в інформації про нього в реєстрі, яку вносить працівник ТЦК та СП, наприклад, неправильний податковий номер чи прізвище, ім’я, по батькові. Це людський фактор, коли оператор ТЦК та СП може помилитися, але завдяки тому, що людина бачить по собі статус в Резерв+, ми можемо ці помилки швидко виправляти без фізичного візиту до ТЦК та СП — завдяки взаємодії різних реєстрів», — зазначила чиновниця.
Надалі планують додати можливість отримати електронне скерування на проходження ВЛК, запровадити онлайн-рекрутинг, щоб людина могла подавати своє резюме через додаток до тієї військової частини, яка безпосередньо її цікавить, працювати з тим командиром, з яким вона відчуває себе максимально впевненою та ефективною.
Крім цього, згодом в «Резерв+» з’явиться навчання для військовозобов’язаних. «Хочемо тут додати всю необхідну інформацію, яка стане в нагоді людині, аби підготуватися до служби в лавах наших військ. Там будуть відеоуроки, тести, потім сертифікати. Фактично вся цифрова команда Міністерства оборони планує створити повністю електронний ТЦК та СП, щоб взаємодія громадянина з цими органами в більшості випадків відбувалася виключно за допомогою смартфону», — повідомила Черногренко.