Kormotech став першою українською pet food-компанією, яка розпочала експорт їжі для котів і собак на ринок Єгипту
Українська компанія Kormotech вийшла на ринок Єгипту з лінійкою преміального корму для тварин.
Українська компанія Kormotech вийшла на ринок Єгипту з лінійкою преміального корму для тварин.
З середини серпня преміальний бренд Club 4 Paws продається в зоомережах Єгипту.
«Єгипет — третя за розміром із найбільших і найдинамічніших економік Африки, з великим потенціалом для розвитку нашого бізнесу, — розповів Василь Яцишин, директор з управління мас-маркет-брендами компанії Kormotech. — Попри економічні виклики, ми бачимо там значний попит на якісну та доступну їжу для тварин. Крім того, ми завжди враховуємо особливості національного менталітету країн, куди заходимо. Єгипет — арабська ісламська держава, тому ми маємо дотримуватися харчових вимог цих країн, зокрема, їжа для котів і собак має бути сертифікована відповідно до стандарту Халяль».
Ринок Єгипту для Kormotech досить новий. І він досить великий. Півтора року тому компанія підписала угоду з дистриб’ютором, і після 9 місяців, які зайняла реєстрація бренда, Kormotech вийшов на єгипетський ринок. 80 тонн корму вже відвантажені, додатково готуються до відвантаження ще 78 тонн, тобто сумарно компанія стартує з продажу 158 тонн корму Club 4 Paws.
Ринок Єгипту — дуже динамічний. Згідно зі звітами Euromonitor, минулого року ринок кормів для домашніх тварин у країні становив $13,7 млн, а у 2025 році очікується, що він досягне $15,3 млн, а кількість домашніх тварин із 4 млн у 2022 році може зрости на 90 000 завдяки урбанізації.
«Вихід на єгипетський ринок є частиною нової п’ятирічної стратегії Kormotech, яка спрямована на зростання продажів на зовнішніх ринках. Ми розширюємо географію, нарощуємо кількісну та якісну дистрибуцію на ринках, — розповів Микола Дев’ятов, директор стратегічного бізнес-напряму у країнах Південно-Східної Європи, Близького Сходу та Середньої Азії в Kormotech. — На початкових етапах це співпраця з офлайн-магазинами, але плануємо до кінця року розвинути мережу e-commerce, розширюючи дистрибуцію та покращуючи впізнаваність наших брендів на міжнародних ринках».
Нагадуємо, Kormotech завершив 2023 рік з обігом у $152 млн і наростив частку продажів за кордоном до 31%. Співвідношення продажів за кордоном і в Україні нині становить 31% до 69% у тоннах відповідно.
Найбільш динамічне зростання брендів Kormotech, у порівнянні з тогорічним обсягом продажів, спостерігалося на ринках Румунії (+35%), Польщі (+11%) та Молдови (+11%). Торік компанія підписала контракти з партнерами з Малайзії, розпочала продажі у Фінляндії, активно розвивається на ринках Іспанії й Італії, розширивши свою присутність до 43 країн світу. Водночас на ринку України Kormotech зберіг свої лідерські позиції.