💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Стас ЮрасовОколо IT
1 октября 2024, 17:57
2024-10-01
Український стартап BeautyBoostr омолоджує шкіру обличчя через мобільний застосунок і дозволяє економити на косметиці. Ось, що ми про нього дізнались
Надія Гонсалес та Олександра Волкова запустили BeautyBoostr. Це додаток, який допомагає доглядати за шкірою та зовнішнім виглядом без необхідності йти до косметолога. Під час IT Arena 2024 журналістам dev.ua вдалося поспілкуватися з Надією та її колегами.
BeautyBoostr працює на базі застосунку на смартфоні. Він підбирає професійні програми догляду за шкірою та програми самомасажу. Це дозволяє підтягувати шкіру, тримати її в тонусі, зберігати молодість, економити на косметиці.
«І найголовніша наша фіча — це підбір косметики по інгредієнтах відповідно до вашого типу шкіри», — підкреслює представник компанії, якого ми зустріли на стенді. Тиждень тому команда закінчила аналіз 52 000 інгредієнтів.
«Ми робили аналіз на основі AI і створили відповідний датасет, аналізували статті з перевірених джерел, орієнтуючись на те, наскільки інгредієнти підходять для вирішення тих чи інших проблем різних типів шкіри. Тепер на основі цього датасету ми можемо рекомендувати ту косметику, яка буде точно підходити людині», — розповідає представник компанії.
Старт
«Почалось все з того, що після народження двійні в Чернігові 8 березня 2022 року, ми релокуювались в Данію, де будь-які сервіси догляду за собою стали недоступними.
Десь через півроку я запропонувала Надії, з якою ми вже працювали, створити застосунок. Через півроку після народження ідеї ми вже були в найбільшому акселераторі світу Founders Institute, з якого я випустилась з BeautyBoostr в серпні 2023, саме після нього і почалась розробка», — розповідає Олександра Волкова.
Надія розповідає, що також швидко оцінила, які можливості відкриває масаж обличчя для людей, як вони змінюються буквально на очах.
«Постало питання, як це все структурувати і як це зробити доступним для жінок всього світу. Тому що все ж таки я обмежена своїми технічними здібностями — я взагалі не програміст. Я розуміла в якийсь момент, що я сьорбаю океан чайною ложечкою, і ми можемо зробити більше. А Олександра — це дуже досвідчений маркетолог. Тому такий симбіоз даде нам змогу створити такий продукт», — пригадує Надія.
За півроку існування додаток залучив 500 користувачів. Більша частина — це жінки, але є і чоловіки, їх трохи менше. Цільова аудиторія — це жінки 35+.
Як це працює
Клієнт завантажує застосунок та проходить квіз. А BeautyBoostr визначаємо його профіль шкіри на своїй стороні, він враховує тип шкіри, рівень пігментації, рівень старіння та рівень чутливості. Зараз система розрізняє 36 профілів шкіри. Відповідно до профілю рекомендується програми догляду зі застосуваннями українських, корейських та інших продуктів.
«У нас є безпосереднє відстеження результатів. Після кожного масажу дівчина робить фото», — пояснює представник стартапу. Вона може порівняти свій результат з попередніми днями. «Також на нашому сайті представлені відповідні результати, які вже мають дівчата після цього масажу, як вони користувалися і що вони мають на сьогодні», — додає представник.
«Це не тільки масаж, це ціла система догляду за обличчям, це косметика яку людина знайде відповідно до свого стану обличчя, до свого стану шкіри. Особисто я записала більше ніж 500 вправ для кожної ділянки обличчя. І ми доводимо те, що краса починається зсередини, що природне омолодження — це найцілюща сила в цьому світі», — розповідає Надія.
Новий крок
«Наразі ми працюємо над запуском в США та розробкою дуже точної системи рекомендацій за інгредієнтами, де AI буде самостійно аналізувати продукти та враховувати більш точну типізацію шкіри та різні супутні фактори. У нас є цікаві комерційні пропозиції, які виходять за межі нашого застосунку», — розповідає Волкова.
У команді працює близько 10 людей. Це маркетологи, сорсери, експерти, які безпосередньо роблять масаж і показують, як виконувати вправи. Є технічна команда — розробка фронтенд та бекенд.