💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Наталя ХандусенкоCтартап
30 июля 2024, 12:29
2024-07-30
В Україні запускають сервіс «Прайзі»: допоможе бізнесу збільшити продажі, а покупцям — отримати призи за шопінг
Група компаній Art Nation розробила B2B2C-платформу — «Прайзі». Це сервіс, який базується на принципі гейміфікації продажів та генерації лідів: споживачі можуть отримувати призи та сертифікати за покупки товарів, а бізнес збільшить продажі своєї продукції.
Група компаній Art Nation розробила B2B2C-платформу — «Прайзі». Це сервіс, який базується на принципі гейміфікації продажів та генерації лідів: споживачі можуть отримувати призи та сертифікати за покупки товарів, а бізнес збільшить продажі своєї продукції.
«Люди щодня ходять в магазин за продуктами. Це рутинний процес, але ми хочемо винагороджувати за нього. Полегшити та гейміфікувати ці щоденні справи, додати інтертейменту та вражень,» — говорить СЕО та засновник Art Nation Едуард Ахрамович.
Новий сервіс працює наступним чином:
Виробник отримує пак кодів «Прайзі» і наносить їх на свою продукцію.
Споживач купує товар та сканує спеціальний код на ньому.
Переходить за кодом та крутить колесо «Прайзі».
Отримує сертифікат для покупок у магазинах-партнерах «Прайзі».
Використовує сертифікат під час шопінгу у магазинах-партнерах, тим самим частково оплачуючи придбаний товар або отримуючи інші вигоди. Також накопичені сертифікати можна обміняти на інші, більш цікаві для себе.
Всі сертифікати зберігаються в Telegram-боті. У ньому ж користувачі можуть і обміняти невикористані сертифікати на більш цільові пропозиції.
Окрім гейміфікації рутинного шопінгу, новий сервіс має на меті підтримати українських виробників. За словами Едуарда Ахрамовича, в бізнесу є запит на гейміфіковані акції, але в теперішніх умовах мало хто має ресурси на їхню розробку та запуск. Тож «Прайзі» допоможе українським бізнесам оптимізувати маркетингові витрати, надати можливість виділитися на полицях магазинів і залучити нових клієнтів.
Сервіс пропонує два варіанти співпраці для бізнесу: розміщення кодів «Прайзі» на продукції, у чеках тощо та/або надання сертифікатів на товари та послуги за моделлю CPA (оплата за результат). Тобто, компанії-партнери не витрачають коштів на охоплення, сплачуючи за послуги сервісу лише тоді, коли покупець використає сертифікат.
«Прайзі» запрацює восени цього року. На початковому етапі сервіс буде доступний через сайт та Telegram-бот. Одразу після реалізації першого етапу кампанії, Art Nation розпочне роботу над окремим мобільним застосунком.