😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉
Вікторія ГорбікТакая жизнь
15 июня 2024, 09:00
2024-06-15
17-річний німецький програміст вже майже два роки живе у поїздах. Ось, до чого довела жага змін
Лассе Столлі з Німеччини 17 років. Він шукав зміни в обстановці після того, як вирішив зайнятись програмуванням, але заплановане навчання зірвалося. А тепер майже два роки підліток живе в німецьких поїздах. Ось, як це відбувається.
Лассе Столлі з Німеччини 17 років. Він шукав зміни в обстановці після того, як вирішив зайнятись програмуванням, але заплановане навчання зірвалося. А тепер майже два роки підліток живе в німецьких поїздах. Ось, як це відбувається.
У своєму Instagram Лассе пише, що живе в поїзді з літа 2022 року й обміняв своє ПМЖ на BahnCard 100. BahnCard 100 — це річна картка для безлімітних подорожей у поїздах Німеччині й для пасажира до 27 років перший абонемент коштував 2664 євро.
«Життя в поїзді дає мені свободу вирішувати, куди я хочу поїхати в будь-який час. Зранку снідайте на березі Балтійського моря, а ввечері насолоджуйтеся заходом сонця в Альпах — можливості безмежні! Сон у нічних Ice (німецькі високошвидкісні потяги — прим.ред.) під час подорожі Німеччиною перетворює навіть ніч на пригоду», — повідомляє юнак.
Початок подорожі
Після закінчення середньої школи влітку 2022 року Лассе збирався розпочати навчання як розробник програмного забезпечення. «Я сам навчився програмувати під час пандемії й вирішив, що це те, чим я хочу займатися у своїй роботі», — повідомив юнак The Guardian. На жаль, навчання скасували за кілька тижнів до початку.
Лассе Столлі (Фото Instagram)
Тоді Лассе, надихнувшись репортажем про людину, яка жила в поїзді, в серпні 2022 року вирушив у подорож зі свого дому в Фокбеку в північній землі Шлезвіг-Гольштейн до Гамбурга. Звідти він сів нічним потягом до Мюнхена та подолав вже 650 000 кілометрів, що еквівалентно обходу Землі понад 15 разів, сидячи в потягах понад 6700 годин, пише Thestandard.
Перші дні були важкими. Столлі не міг спати вночі, оскільки його залізнична картка не дозволяла йому користуватися нічними поїздами з ліжками. Тоді він часто повертався додому, щоб побачити свою сім’ю, але швидко звик жити в потягах. Згодом він купив надувне ліжко, на якому ночами спав у великих багажних відділеннях швидкісних поїздів.
Життя у потязі
А через рік він оновив свою проїзну картку до першого класу, вартістю 5888 євро на рік, що дозволило йому користуватися більш просторими вагонами та залами відпочинку Deutsche Bahn. Як власник BahnCard 100, він отримує піцу та суп безплатно в холах станції Deutsche Bahn.
Фото Лассе Столлі (Instagram)
На питання, як можна спати на сидіннях і скільки витримує його спина, Лассе відповідає, що у 17 ще можливо.
Лассе Столлі (Фото Instagram)
За його словами, життя в поїзді змусило його навчитись обходитися без деяких речей, які раніше він сприймав як належне. Зокрема, в юнака немає приватності. Крім того, йому також довелося зменшити свої статки, щоб усе, що він має, вмістилося в 30-літровий рюкзак. «Але переваги переважують недоліки», — зазначає Столлі.
Лассе Столлі (Фото Instagram)
Приклад заразливий
Зараз Столлі навіть працює в дорозі, займаючись програмуванням додатків. Він — розробник програмного забезпечення в ІТ-стартапі і працюю близько 10 годин на тиждень. «Чудова перевага моєї роботи полягає в тому, що я можу сам обирати свій робочий час. Це не проблема, якщо я не працюю день або два. Я використовую свій час, подорожуючи в поїзді, щоб працювати, тому ця робота цілком пасує до мого способу життя», — говорить юнак.
Лассе Столлі (Фото Instagram)
«Я його мати й абсолютно переконана, що Лассе піде своїм шляхом! Те, що він не їде „нормальним“ маршрутом, не означає, що цей маршрут гірший! Нові шляхи вимагають сміливості!» — пише мати Лассе в коментарях до його посту.
Крім того, серед 122 коментарів його посту в Instagram, багато людей пишуть, що надихаються його прикладом та думають також розпочати жити у подорожах або працювати у поїздах.
«Я був rock-star серед однокласників, вони ходили за мною і молилися, щоб я зламав акаунт у соцмережах». Історія молодого айтівця, який полишив Даркнет заради «білого» IT і став сеньйором у 18 років