💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів, як це вдалося зробити

У 2022 році, коли OpenAI запустив ChatGPT, CEO Headway Антон Павловський насторожено ставився до ажіотажу навколо ШІ. Але його думка змінилась після відрядження до Кремнієвої долини, де поспілкувався з досвідченими людьми. Він запровадив чотиримісячну програму з розвитку ШІ в масштабах всієї компанії. Також створили окрему команду з інтеграції функцій на основі штучного інтелекту в різні продукти.

Оставить комментарий
Український Headway за допомогою ШІ підвищив ефективність своєї реклами на 40%: CEO стартапу розповів, як це вдалося зробити

У 2022 році, коли OpenAI запустив ChatGPT, CEO Headway Антон Павловський насторожено ставився до ажіотажу навколо ШІ. Але його думка змінилась після відрядження до Кремнієвої долини, де поспілкувався з досвідченими людьми. Він запровадив чотиримісячну програму з розвитку ШІ в масштабах всієї компанії. Також створили окрему команду з інтеграції функцій на основі штучного інтелекту в різні продукти.

Павловський сказав в інтерв’ю Business Insider, що використання інструментів штучного інтелекту значно вплинуло на маркетингову діяльність компанії.

За перші шість місяців 2024 року кількість показів реклами, керованої штучним інтелектом, досягла 3,3 млрд показів. Використання інструментів штучного інтелекту збільшило рентабельність інвестицій у відеорекламу на 40%, оскільки це допомогло знизити витрати на її виробництво. Headway відмовився розкрити свій маркетинговий бюджет, зазначивши, що він становить «мільйони».

Найбільше виплинуло на людей. Це вивільняє багато ресурсів для творчих і більш корисних починань, для експериментів із божевільними ідеями, каже Павловський.

Щоб розширити свою базу користувачів, Headway для реклами переважно використовує Instagram, Facebook, Google і TikTok.

Відеореклама

Усі відеореклами Headway з користувацьким контентом тепер створюються з використанням певних елементів технології штучного інтелекту, наприклад, для субтитрів або голосу за кадром, повідомили в компанії.  На цю рекламу припадає від 30% до 50% покупок підписок на Headway або реєстрацій на 7-денну безплатну пробну версію.

Коли компанія запустила французьку версію свого застосунку, вона використала інструменти штучного інтелекту Rask і HeyGen, а також перекладач DeepL, щоб перекласти відеоролик з англомовним творцем на переконливу рекламу для французької аудиторії за допомогою ШІ-функцій голосового супроводу і функції синхронізації.

Зображення

Якщо раніше Headway переважно використовував стокові зображення для своєї статичної реклами, то зараз близько 1 з 5 платних завантажень або пробних версій припадає на статичну рекламу, яка використовує зображення, згенеровані штучним інтелектом.

Headway також використовує інструменти перетворення тексту в зображення, такі як Midjourney і Leonardo AI. В одному з прикладів компанія створила статичну рекламу із зображенням Марії Антуанетти, яка кусає зефір, щоб просувати свою концепцію «навчання за один укус» для Nibble — застосунок із короткими інтерактивними уроками на різноманітні теми: від математики до мистецтва.

Анімація

Headway використовував інструменти, включаючи HeyGen і D-ID, щоб анімувати персонажів відомих картин, таких як Мона Ліза, і змусити їх «говорити» в рекламі YouTube Shorts.

Headway також впроваджує функції ШІ у власні продукти

Наразі додаток Headway тестує ШІ-помічника, який використовує OpenAI, Vertex AI з Google Cloud і власну векторну базу даних, щоб відповідати на запити користувачів на основі своєї бібліотеки книг у діалоговому форматі.

За словами Павловського, несподівано деякі користувачі витрачають багато годин на день на спілкування із ШІ-помічником, що, за його словами, свідчить про успіх компанії в розвитку ШІ.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Український Headway вдруге потрапив до списку 150 найвпливовіших компаній світу з цифрового навчання 2024
Український Headway вдруге потрапив до списку 150 найвпливовіших компаній світу з цифрового навчання 2024
По темi
Український Headway вдруге потрапив до списку 150 найвпливовіших компаній світу з цифрового навчання 2024
Український Headway став найбільш завантажуваним освітнім застосунком у США
Український Headway став найбільш завантажуваним освітнім застосунком у США
По темi
Український Headway став найбільш завантажуваним освітнім застосунком у США
Український EdTech-стартап Headway відкрив офіс у Лондоні
Український EdTech-стартап Headway відкрив офіс у Лондоні
По темi
Український EdTech-стартап Headway відкрив офіс у Лондоні
Читайте также
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект начал озвучивать фильмы на MEGOGO
Искусственный интеллект начал озвучивать фильмы на MEGOGO
Искусственный интеллект начал озвучивать фильмы на MEGOGO
Искусственный интеллект научился реставрировать старые фотографии, превращая их в качественные изображения: видео
Искусственный интеллект научился реставрировать старые фотографии, превращая их в качественные изображения: видео
Искусственный интеллект научился реставрировать старые фотографии, превращая их в качественные изображения: видео
«Есть ли у меня талант, если компьютер может имитировать меня?». Искусственный интеллект пишет книги авторам Amazon Kindle. The Verge пообщался с авторами и обнаружил много интересного
«Есть ли у меня талант, если компьютер может имитировать меня?». Искусственный интеллект пишет книги авторам Amazon Kindle. The Verge пообщался с авторами и обнаружил много интересного
«Есть ли у меня талант, если компьютер может имитировать меня?». Искусственный интеллект пишет книги авторам Amazon Kindle. The Verge пообщался с авторами и обнаружил много интересного
Писатели-романисты используют искусственный интеллект для создания своих произведений. Издание о технологиях The Verge пообщалось с писательницей Дженнифер Лепп, выпускающей новую книгу каждые девять недель, и узнало о том, как работает искусственный интеллект для написания романов. Приводим адаптированный перевод статьи.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.