Користувачі гаджета AI Pin повертають більше «розумних асистентів», ніж компанія Humane встигає продавати
Невдовзі після того, як у квітні Humane випустила свій гаджет зі штучним інтелектом за $699, почався потік повернень.
Невдовзі після того, як у квітні Humane випустила свій гаджет зі штучним інтелектом за $699, почався потік повернень.
У період із травня до серпня, згідно з внутрішніми даними продажів, отриманими The Verge, покупці повернули більше гаджетів зі штучним інтелектом, ніж придбали. До червня не повернули лише близько 8000 пристроїв. Наразі кількість пристроїв, які все ще перебувають на руках у клієнтів, скоротилася до 7000.
Після запуску AI Pin отримав переважну більшість негативних відгуків. Зараз Humane намагається стабілізувати свою діяльність і зберегти довіру серед персоналу та потенційних покупців. Раніше повідомлялося, що стартап розглядає можливість свого продажу, а минулого тижня видання The Information повідомило, що Humane веде переговори зі своїми нинішніми інвесторами про залучення боргу, який згодом може бути конвертований в акціонерний капітал.
За даними видання, продажі гаджета зі штучним інтелектом та аксесуарів за весь час існування Humane принесли трохи більше як $9 млн. Але близько 1000 покупок скасували до відправлення, а також повернули товарів на суму понад $1 млн.
Раніше стартап залучив $200 млн, які Humane отримала від відомих керівників Кремнієвої долини, таких як генеральний директор OpenAI Сем Альтман і генеральний директор Salesforce Марк Беніофф. Але наразі продали лише 10 000 AI Pin, хоча Humane сподівалася відправити близько 100 000 гаджетів протягом першого року.
Джерела, обізнані з процесом повернення, підтвердили, що після повернення AI Pin компанія не має можливості його відновити. Гаджети стають «електронними відходами», і Humane не має можливості отримати дохід від його повторного продажу.
Основна проблема полягає в тому, що є обмеження T-Mobile, яке внеможливлює (поки що) для Humane перепризначення пін-коду новому користувачеві після того, як він уже був комусь присвоєний. Одне з джерел повідомило, що вони не вірять, що Humane позбувся старих пін-кодів, тому що «вони все ще сподіваються, що з часом зможуть розв’язати цю проблему». T-Mobile відмовився від коментарів і переадресував нас до Humane.