Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Вікторія ГорбікТакая жизнь
18 июня 2024, 11:44
2024-06-18
Хмарний оператор Ucloud отримав атестат відповідності КСЗІ, що підтверджує захист інформації
Чотири дата-центри, де розміщене обладнання найбільшого українського хмарного оператора UCLOUD, а саме у Польщі та Україні отримали атестат який засвідчує, що хмарний оператор забезпечує захист інформації відповідно до вимог КСЗІ (Комплексна система захисту інформації).
Чотири дата-центри, де розміщене обладнання найбільшого українського хмарного оператора UCLOUD, а саме у Польщі та Україні отримали атестат який засвідчує, що хмарний оператор забезпечує захист інформації відповідно до вимог КСЗІ (Комплексна система захисту інформації).
КСЗІ дозволяє компанії співпрацювати з деякими сферами, що зберігають конфіденційні дані користувачів, наприклад, з державним сектором.
«Це — перший випадок на ринку українських хмарних операторів отримання атестата КСЗІ на хмари, що розміщені за кордоном. Безпека, надійність та конфіденційність даних — те, на чому завжди ґрунтувалася робота компанії UCLOUD. Наші користувачі й раніше довіряли нам інформацію з високим рівнем конфіденційності й були впевненими, що вона надійно захищена. Тепер цьому є ще й підтвердження з боку держави у вигляді сертифіката КСЗІ», — каже Борис Борисов, заступник директора Ucloud.
UCLOUD вже має міжнародні сертифікати ISO 27001, 27701, 9001, які поширюються і на польський сегмент компанії. Наявність подібних відзнак є підтвердженням того, що у зловмисників фактично відсутні шанси отримати доступ до інформації, яка зберігається на серверах.
Крім того, у 2024 році UCLOUD збільшив можливості для резервування інформації та її відновлення у партнерстві з двома телекомунікаційними компаніями ВОЛЗ та FIBERAX. Завдяки цьому проєкту UCLOUD отримав георознесені канали передачі даних L2 з Києва до Варшави та далі в Європу. Це забезпечується за допомогою збільшення пропускної здатності каналів на маршруті Київ-Львів до 200G та Київ-Франкфурт до 100G. Раніше цей показник був 100G та 10G відповідно. Відтепер з’єднання «Київ-Варшава-Франкфурт» має з’єднання у 100+G на усіх сполученнях.
Нововведення дозволяють збільшити обсяг передачі даних між клієнтами та дата-центрами в Європі. Дотримуючись правила бекапування «3-2-2-1-0», компанії зможуть відновлювати резервні копії, що зберігаються у Франкфурті, без втрати швидкості. Раніше затримка на відрізку «Франкфурт — Варшава» сягала 14 мілісекунд, наразі вона складає 7,5.
«Що це означає на практиці для наших клієнтів? Тепер вони зможуть передавати дані швидше та у більших обсягах. Неважливо, до якого хмарного сховища буде йти запит, у цей момент швидкість передачі буде стабільною на всіх відрізках. Тобто ми наразі не тільки максимально убезпечуємо інформацію, зберігаючи її на резервних хмарах у Варшаві та Франкфурті, але й забезпечуємо швидку та безперебійну роботу сервісів», — каже Борис Борисов, заступник директора Ucloud.
Про UCLOUD
Компанія UCLOUD — це один із лідерів ринку хмарних рішень, що пропонує клієнтам IaaS (інфраструктуру як сервіс) для вирішення завдань будь-якої складності й масштабу: від підключення віртуальних сервісів до розгортання власної IT-інфраструктури. Компанія має майже 15 років досвіду ефективної роботи на ринку хмарних ЦОД.
«Руководство понимало: война начнётся». Облачный провайдер о работе во время войны
24 февраля началось для всех с одной новости. Для облачного оператора GigaCloud это значило еще одно — нужно обеспечить работу клиентских сервисов и помочь зарезервировать данные тем, кто этого еще не сделал.
GigaCloud — это основная или резервная площадка для тысяч сервисов. Среди них: Дiя, ProZorro, крупные банки, производства, медицинские сервисы и многое другое. Для ребят из техподдержки термины «критическая инфраструктура» и «критический сервис» — обыденность. А для пользователей — неработающие банковские карты, аптеки и магазины, если критический сервис «упадет».
dev.ua поговорил со специалистами техподдержки GigaCloud Андреем и Александром, а также с руководителем отдела Сергеем о том, как они работали во время первых обстрелов и сирен, и что изменилось в их работе за последние три месяца.