💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉

Клієнт «ПриватБанку» самостійно перевів майже 100 000 грн шахраям зі своєї картки. Як так трапилося і чи вдалося повернути кошти

Клієнт «ПриватБанку», перебуваючи за кордоном, перевів на картку шахраїв 93 143 грн. Він отримав дзвінок від людини, як назвалася представником агенції 20 найбільших банків України з протидії шахрайству, мета якої була «запобігти шахрайським атакам» на рахунки позивача.

Оставить комментарий
Клієнт «ПриватБанку» самостійно перевів майже 100 000 грн шахраям зі своєї картки. Як так трапилося і чи вдалося повернути кошти

Клієнт «ПриватБанку», перебуваючи за кордоном, перевів на картку шахраїв 93 143 грн. Він отримав дзвінок від людини, як назвалася представником агенції 20 найбільших банків України з протидії шахрайству, мета якої була «запобігти шахрайським атакам» на рахунки позивача.

Як йдеться в матеріалах справи, за кордоном потерпілий отримав дзвінок від невідомої особи, яка представилась представником контакт-центру «ПриватБанку», а також об`єднання рядів банків України, в т. ч. державних. 

Шахраї наголошували: по картках жертви були спроби зняття великої суми грошей і тому вони попросили потерпілого перевірити наявність своїх коштів на картках «ПриватБанку». Після перевірки рахунків, не виявивши ніяких змін, він повідомив про це співрозмовника. Той своєю чергою тримав його на зв`язку і вмовив поповнити мобільний рахунок із застосунку «Приват24».

Особа, що телефонувала, наголосила, що телефонує з гарячої лінії «ПриватБанку». У зв`язку з тим потерпілий гадав, що діє відповідно до офіційного та належного звернення представника банку. Після здійснення операції, він виявив, що з його карткового рахунку відбувся переказ у сумі 93 142, 94 грн кредитних коштів і стягнуто комісію в розмірі 2 780,51 грн. Кошти були перераховані на картковий рахунок особи, якого він не знає.

Зрозумівши, що його ошукали, потерпілий зателефонував на гарячу лінію банку й повідомив про подію. Того ж дня оформили заявку про шахрайство та блокування картки, а також зареєстрували заяву до Департаменту кіберполіції.

Потерпілий вирішив оскаржити цей випадок у суді — нібито це трапилося не з його провини, і нехай банк визнає операцію недійсною і поверне комісію та відсотки за кредитом.

Банк подав відкликання від позову до суду. Його представник пояснив, що службовою перевіркою встановлено: переказ коштів був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24. «ПриватБанк» діяв у межах своїх повноважень, згідно із законом та інструкціями, отже не є належним відповідачем у справі.

«"ПриватБанк» діяв у межах своїх повноважень, згідно із законом та інструкціями, отже не є належним відповідачем у справі», — встановив суд. 

До того ж позивач ігнорував дзвінки від «ПриватБанку» в момент розмови з невстановленою особою, що зафіксовано в протоколі допиту свідка.

Тож суд відмовив у позові потерпілого. 

Читайте также
Как работают почтоматы от «Новая почта», Meest, ROZETKA, и что нужно, чтобы ими воспользоваться
Как работают почтоматы от «Новая почта», Meest, ROZETKA, и что нужно, чтобы ими воспользоваться
Как работают почтоматы от «Новая почта», Meest, ROZETKA, и что нужно, чтобы ими воспользоваться
Сейчас, чтобы получить или отправить посылку, даже не нужно идти в отделение службы доставки, ждать длинные очереди и тратить кучу времени. Это можно сделать с помощью почтаматов — автоматических теминалов, которые расположены в местах активных перемещений людей, магазинах, супермаркетах и ​​даже в жилых домах. dev.ua собрал информацию о терминалах разных сервисов доставки, где они находятся, чем отличаются, как воспользоваться почтоматом и какие особенности они имеют. (обновленный текст от 17 ноября 2021 года)
Айтишник не смог оплатить жилье на Aіrbnb картами ПриватБанка и monobank. В сервисе ему сообщили о санкциях против украинских финучреждений. Что происходит?
Айтишник не смог оплатить жилье на Aіrbnb картами ПриватБанка и monobank. В сервисе ему сообщили о санкциях против украинских финучреждений. Что происходит?
Айтишник не смог оплатить жилье на Aіrbnb картами ПриватБанка и monobank. В сервисе ему сообщили о санкциях против украинских финучреждений. Что происходит?
Фрилансеры получили возможность выставить инвойс на оплату непосредственно через Privat24
Фрилансеры получили возможность выставить инвойс на оплату непосредственно через Privat24
Фрилансеры получили возможность выставить инвойс на оплату непосредственно через Privat24
ПриватБанк и monobank вернулись к рыночному курсу в карточных расчетах. Почему так произошло и что это значит для клиентов
ПриватБанк и monobank вернулись к рыночному курсу в карточных расчетах. Почему так произошло и что это значит для клиентов
ПриватБанк и monobank вернулись к рыночному курсу в карточных расчетах. Почему так произошло и что это значит для клиентов
ПриватБанк и monobank с сегодняшнего дня, 6 июля, резко повысили курс доллара, применяемый при расчетах картами за рубежом. Так финучреждения установили единый курс для клиентов и валютных операций. Объясняем, на кого повлияет такое изменение и почему это важно.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.