💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Стас ЮрасовДеньги
28 августа 2024, 16:17
2024-08-28
Клієнт «ПриватБанку» самостійно перевів майже 100 000 грн шахраям зі своєї картки. Як так трапилося і чи вдалося повернути кошти
Клієнт «ПриватБанку», перебуваючи за кордоном, перевів на картку шахраїв 93 143 грн. Він отримав дзвінок від людини, як назвалася представником агенції 20 найбільших банків України з протидії шахрайству, мета якої була «запобігти шахрайським атакам» на рахунки позивача.
Як йдеться в матеріалах справи, за кордоном потерпілий отримав дзвінок від невідомої особи, яка представилась представником контакт-центру «ПриватБанку», а також об`єднання рядів банків України, в т. ч. державних.
Шахраї наголошували: по картках жертви були спроби зняття великої суми грошей і тому вони попросили потерпілого перевірити наявність своїх коштів на картках «ПриватБанку». Після перевірки рахунків, не виявивши ніяких змін, він повідомив про це співрозмовника. Той своєю чергою тримав його на зв`язку і вмовив поповнити мобільний рахунок із застосунку «Приват24».
Особа, що телефонувала, наголосила, що телефонує з гарячої лінії «ПриватБанку». У зв`язку з тим потерпілий гадав, що діє відповідно до офіційного та належного звернення представника банку. Після здійснення операції, він виявив, що з його карткового рахунку відбувся переказ у сумі 93 142, 94 грн кредитних коштів і стягнуто комісію в розмірі 2 780,51 грн. Кошти були перераховані на картковий рахунок особи, якого він не знає.
Зрозумівши, що його ошукали, потерпілий зателефонував на гарячу лінію банку й повідомив про подію. Того ж дня оформили заявку про шахрайство та блокування картки, а також зареєстрували заяву до Департаменту кіберполіції.
Потерпілий вирішив оскаржити цей випадок у суді — нібито це трапилося не з його провини, і нехай банк визнає операцію недійсною і поверне комісію та відсотки за кредитом.
Банк подав відкликання від позову до суду. Його представник пояснив, що службовою перевіркою встановлено: переказ коштів був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24. «ПриватБанк» діяв у межах своїх повноважень, згідно із законом та інструкціями, отже не є належним відповідачем у справі.
До того ж позивач ігнорував дзвінки від «ПриватБанку» в момент розмови з невстановленою особою, що зафіксовано в протоколі допиту свідка.
Как работают почтоматы от «Новая почта», Meest, ROZETKA, и что нужно, чтобы ими воспользоваться
Сейчас, чтобы получить или отправить посылку, даже не нужно идти в отделение службы доставки, ждать длинные очереди и тратить кучу времени. Это можно сделать с помощью почтаматов — автоматических теминалов, которые расположены в местах активных перемещений людей, магазинах, супермаркетах и даже в жилых домах.
dev.ua собрал информацию о терминалах разных сервисов доставки, где они находятся, чем отличаются, как воспользоваться почтоматом и какие особенности они имеют.
(обновленный текст от 17 ноября 2021 года)
Айтишник не смог оплатить жилье на Aіrbnb картами ПриватБанка и monobank. В сервисе ему сообщили о санкциях против украинских финучреждений. Что происходит?
ПриватБанк и monobank вернулись к рыночному курсу в карточных расчетах. Почему так произошло и что это значит для клиентов
ПриватБанк и monobank с сегодняшнего дня, 6 июля, резко повысили курс доллара, применяемый при расчетах картами за рубежом. Так финучреждения установили единый курс для клиентов и валютных операций. Объясняем, на кого повлияет такое изменение и почему это важно.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале