Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Щоб вижити під час війни Kasta змінила бізнес-модель, перетворившись на маркетплейс. Скільки продавці заробили там у 2023 році?

Kasta — один з найстаріших гравців українського e-commerce, заснована у 2010 році Андрієм Логвіним. У 2022-му Kasta перейшла до роботи у форматі маркетплейсу. Зараз це один з найбільших маркетплейсів одягу, взуття та аксесуарів в Україні з більш ніж 5000 партнерів та 2 млн товарів. 

Оставить комментарий
Щоб вижити під час війни Kasta змінила бізнес-модель, перетворившись на маркетплейс. Скільки продавці заробили там у 2023 році?

Kasta — один з найстаріших гравців українського e-commerce, заснована у 2010 році Андрієм Логвіним. У 2022-му Kasta перейшла до роботи у форматі маркетплейсу. Зараз це один з найбільших маркетплейсів одягу, взуття та аксесуарів в Україні з більш ніж 5000 партнерів та 2 млн товарів. 

«Ми повертали довіру саме за допомоги нашої нової бізнес-моделі — маркетплейсу. Запропонували їм самим у нас продавати, зі своїх складів. А куди приходять постачальники? Туди, де є замовлення. Їх вабить не найзручніший кабінет мерчанта і низька комісія, а багато замовлень. Постачальники хочуть рости і ми їм це даємо», — розповів Андрій Логвін в інтерв’ю «Forbes Україна». 

Зараз Kasta єдиний в країні маркетплейс із тисячами мерчантів, який пропонує безплатну доставку і просте повернення товару за допомогою штрих-коду.

Раніше Kasta продавала все сама, тепер — лише 15%. Усе інше — мерчанти. Вартість проданого ними товару — Gross merchandise value — у 2023 році становила 1,3 млрд грн. 

Kasta зростає і планує продовжувати це роботи й надалі. З початку 2024 року Kasta виросла на 20% відносно показників минулого року, весною +35%, у липні на 55%.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс» який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
По темi
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини
MacPaw розкрила подробиці про мобільний маркетплейс Setapp бета-версія якого запрацює вже у квітні
MacPaw розкрила подробиці про мобільний маркетплейс Setapp, бета-версія якого запрацює вже у квітні
По темi
MacPaw розкрила подробиці про мобільний маркетплейс Setapp, бета-версія якого запрацює вже у квітні
Турецький маркетплейс Trendyol Group що контролюється китайською Alibaba Group планує вийти на український ринок
Турецький маркетплейс Trendyol Group, що контролюється китайською Alibaba Group, планує вийти на український ринок
По темi
Турецький маркетплейс Trendyol Group, що контролюється китайською Alibaba Group, планує вийти на український ринок

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.