💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини

У великому просторому офісі у спальному районі столиці ― на другому поверсі ТРЦ «Епіцентр» на Троєщині — бізнес-аналітик Максим Синюченко разом із ще 30 айтівцями зосереджено створює фічі для маркетплейсу «Епіцентр». Він прийшов у компанію пів року тому, обравши з-поміж п’яти інших офферів пропозицію. «Я обрав „Епіцентр“, оскільки було цікаво стати причетним до великого робочого продукту, що створює великі цінності, багато користі та має значення на ринку e-commerce», ― розповідає Максим.

6 коментарів
Як айтівці створюють «Епіцентр Маркетплейс», який щомісяця відвідують 25 млн клієнтів. Репортаж зсередини

У великому просторому офісі у спальному районі столиці ― на другому поверсі ТРЦ «Епіцентр» на Троєщині — бізнес-аналітик Максим Синюченко разом із ще 30 айтівцями зосереджено створює фічі для маркетплейсу «Епіцентр». Він прийшов у компанію пів року тому, обравши з-поміж п’яти інших офферів пропозицію. «Я обрав „Епіцентр“, оскільки було цікаво стати причетним до великого робочого продукту, що створює великі цінності, багато користі та має значення на ринку e-commerce», ― розповідає Максим.

Айтівець зізнається, що, обираючи місце роботи, насамперед звертає увагу на людей, які його оточуватимуть, і метч із керівниками маркетплейсу стався практично відразу. Наразі він, як й інші працівники компанії, має гнучкий графік роботи, корпоративні знижки в мережах «Епіцентр» та «Інтерспорт», безплатний доступ до спортзалу та купу інших «плюшок», що зазвичай приваблюють айтівців. «Такі умови, як в „Епіцентрі“, унікальні для країни, для всіх IT-компаній. У нас чудові ресурси самої компанії, є всі умови, щоб зробити найкрутіший маркетплейс в Україні. Це великий проєкт, що постійно розвивається й буде розвиватися», — розповідає Сергій Щур, заступник операційного директора маркетплейсу.

Нині в команді маркетплейсу «Епіцентр» відкрито близько 10 вакансій для таких самих, як Макс, умотивованих айтівців, які мріють робити світ кращим. 

dev.ua побував у серці майбутнього лідера українського е-commerce та дізнався, як розвивається новий бізнес Олександра та Галини Герег. 

Дисклеймер

ТОВ «Епіцентр Маркетплейс» засновано в жовтні 2022 року (хоча в тестовому режимі майданчик працював як маркетплейс із 2020 року) як окремий бізнес, відмінний від мережі торгових центрів «Епіцентр» та онлайн-магазину «Епіцентр», що працює з 2016 року. Це компанія-правонаступник IT-бізнесу «Епіцентр-М», який переформатовали. 

Товарообіг компанії у 2023 році склав 1,5 млрд грн Нині «Епіцентр Маркетплейс» входить у трійку лідерів ринку після  Rozetka та Prom.ua.

Чи є IT в «Епіцентр Маркетплейс»

Команда бізнесу ― це 100 людей, серед яких три IT-команди по 10 людей у кожній, а також support, модератори, маркетинг та інші. 

З початку запуску проєкту в маркетплейс «Епіцентр» засновники бізнесу вклали 2 млрд грн, розповіла dev.ua керівниця компанії «Епіцентр Маркетплейс» Юлія Пінтескул.

«Маркетплейс уже вийшов на самоокупність, і цьогоріч нових інвестицій не планується», ― гордо підбиває вона підсумки роботи бізнесу. 

Наразі серед головних KPI проєкту ― покращення рівня сервісу для мерчантів і споживачів, розширення асортименту й товарних категорій і залучення нових постачальників. «Також ми хочемо вдосконалити робочий кабінет мерчанта, поліпшити його функціонал, додати нові можливості для публікації та просування своїх товарів на сайті. Зрештою саме задоволеність наших партнерів і покупців дасть нам змогу постійно поліпшувати ключові показники будь-якого бізнесу: товарообіг, частку ринку, дохідність тощо. Саме тому ми активно працюємо із SLA (наприклад, виставляючи вимоги мерчантам по відсотку закриття замовлень) і приділяємо велику увагу показникові NPS (індекс лояльності споживача)», ― каже керівниця маркетплейсу.

За словами Юлії Пінтескул, попри те, що онлайн-магазин «Епіцентр» і маркетплейс — це два різні бізнеси, вони об’єднані спільним майданчиком epicentrk.ua. «І наша головна мета, щоб наш клієнт отримував однаково якісний сервіс незалежно від того, де він купує: в онлайн-магазині, маркетплейсі чи фізичному торговому центрі. Ми сповідуємо омніканальну стратегію розвитку, тож створили один мобільний застосунок, із яким може взаємодіяти як клієнт онлайн-магазину, так і маркетплейсу чи ТЦ», ― каже вона. 

Водночас на сайті epicentrk.ua в покупця завжди є можливість ідентифікувати, яка компанія є продавцем тієї чи іншої продукції. Відповідні помітки є в картках усіх товарів, представлених на майданчику, додає заступник операційного директора маркетплейсу Сергій Щур. За його словами, перевага маркетплейсу «Епіцентр» перед іншими подібними платформами в омніканальності бізнесу ― покупець може придбати той чи інший товар у будь-який зручний для нього спосіб. «Маркетплейс є невіддільною частиною сайту epicentrk.ua, показник відвідуваності якого сягає 25 млн на місяць. Цьогоріч плануємо зростати в межах середньоринкових показників, наростивши трафік ще приблизно на 15–20%», ― додає він.

Тисячі мерчантів

Сьогодні майданчиком «Епіцентр Маркетплейс» користуються для продажу власних товарів близько 7000 підприємців. «Динаміка приросту позитивна: щомісяця до нас заходять у середньому понад 300–350 нових мерчантів», ― розповідає Пінтескул, яка розраховує й на подальше динамічне зростання. За останні два роки показник товарообігу маркетплейсу подвоївся, і цьогоріч керівництво бізнесу розраховує на збільшення продажів ще на 50%. Заробляють тут на комісії, яка для різних груп товарів складає від 5% до 20%. Наразі компанія має зручний мобільний застосунок для продавців і задумується про власну платіжну систему. 

«Ми відкриті до нових партнерів і хочемо дати кожному українському підприємцю можливість збільшити продажі та масштабувати свій бізнес завдяки співпраці з компанією „Епіцентр“. Тим паче, що компанія сповідує індивідуальний підхід до кожного конкретного мерчанта, та навіть може запропонувати пільговий період роботи на маркетплейсі для нових партнерів», ― розповідає вона. 

Сергій Щур додає, що для того, щоб потрапити на платформу, виробник має відповідати певному набору критеріїв. Головних вимог всього три — це наявність юридичної особи, товару та заповнення короткої форми на сайті. Після цього менеджер компанії обробляє заявку та зв’язується з потенційним партнером для уточнення всіх деталей співробітництва.

Утім, додає Сергій Щур, є такий блекліст бізнесів, які сьогодні не залучаються на платформи. «Це товари з категорії 18+, зброя, окремі мілітарі-товари. Також не працюємо із сірим імпортом», ― каже він.

Для того, щоб співпрацювати з «Епіцентр Маркетплейс», не має значення обсяг виробництва. Тобто долучитися до платформи може умовний виробник дитячих бізі-кубів, яких у наявності є всього кілька штук. 

Щур розповідає, що за місяць торгівлі на маркетплейсі середньостатистичний мерчант отримує 20–30 замовлень на день. «Непоодинокими є випадки, коли продавець заходив на маркетплейс з асортиментом в 1000 одиниць товару, а за два роки роботи зростав до 50 000 одиниць і товарообігу на понад 2 млн грн на місяць», ― ділиться він. 

Плани на майбутнє

Зупинятися на досягнутому в «Епіцентрі» не збираються. За словами Сергія, у найближчих планах компанії ― створення власного фулфілмент-центру та запуск мережі поштоматів нового формату. Уже цього року клієнти «Епіцентру» зможуть отримувати свої замовлення зручніше й оперативніше, ніж із послугами загальноукраїнських поштових операторів. 

«Ми активно працюємо над логістичними сервісами для наших мерчантів. Це і фулфілмент, і доставлення товару до Центрів видачі замовлень чи поштоматів, де споживач може скористатися функцією безплатного самовивозу. Усі ці сервіси здатні значно покращити конверсію мерчантів. Адже споживач стає все більш раціональним і не хоче переплачувати за доставлення товару. Цей тренд підтверджується цифрами: за останні роки на epicentrk.ua частка покупок із функцією самовивозу з Центрів видачі замовлень досягла 60%. І в контексті розвитку маркетплейсу ми не можемо його ігнорувати», ― розповідає Юлія Пінтескул.

Найближчим часом IT команди «Епіцентр Маркетплейс» планують покращити навігацію платформи, закрити технологічний борг перед мерчантами, впровадити рекламний кабінет, де мерчанти зможуть самостійно керувати рекламою на сайті epicentrk.ua, збільшуючи продажі. 

І для цього до команди маркетплейсу потрібні нові працівники. «Нам потрібні люди, які зможуть внести нові погляди й ідеї, посилити наші команди IT, підтримки, категорійних менеджерів, маркетингу тощо. Загалом плануємо кількісне та якісне збільшення майже всіх команд, що пов’язано з динамічним розвитком маркетплейсу та розширенням можливостей для мерчантів, про які зазначалося вище», ― резюмує Юлія Пінтескул. Нині в компанії відкриті вакансії: Senior Front-end developer, Content manager VIP, Business/System Analyst, Developer BackEnd PHP Symfony, QA-engineer, Data Scientist, Sales manager VIP, Backend Developer PHP Senior.

Долучитися до команди «Епіцентр Маркетплейс» можна тут.

У 2024 році «Епіцентр» планує вчетверо збільшити мережу зарядних станцій для електромобілів і навіть відкрити нові локації на півдні та сході країни
У 2024 році «Епіцентр» планує вчетверо збільшити мережу зарядних станцій для електромобілів і навіть відкрити нові локації на півдні та сході країни
По темi
У 2024 році «Епіцентр» планує вчетверо збільшити мережу зарядних станцій для електромобілів і навіть відкрити нові локації на півдні та сході країни
«Епіцентр» почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі. ШІ пише тексти та код. Чи дає це результати
«Епіцентр» почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі. ШІ пише тексти та код. Чи дає це результати
По темi
«Епіцентр» почав використовувати штучний інтелект в онлайн-бізнесі. ШІ пише тексти та код. Чи дає це результати
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте також
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
Скандал з невиплатою зарплати в «Епіцентр» триває. Айтішникам не виплатили близько 1,5 млн грн. Та, схоже, з такою політикою Герег вони змирилися
DOU повідомляє, що «Епіцентр» досі не виплатив зароблені гроші колишнім айтішникам компанії. Мова — про 1,5 млн грн. Ця історія тягнеться з грудня: співробітників «Епіцентр М» вирішили перевести до головної компанії «Епіцентр К» нібито для «оптимізації роботи». Частина команди вирішила звільнитись, а гроші за кілька тижнів роботи вони так і не отримали.
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
«План на цей рік +100 айтішників». Репортаж з районного центру Хмельниччини, де «пришвартувався» IT-лайнер Герег
В грудні 2021 року в містечку Городок, що в Хмельницькій області, відбулося відкриття інноваційного центру IQ Office. В його будівництво власник групи компаній «Епіцентр» Олександр Герега вклав 350 млн грн. Журналіст dev.ua побував у гігантському IT-офісі та розповідає, як він змінився за час повномасштабної війни.
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
Маркетплейс Resorcer та Odgers Berndtson Ukraine допоможуть знайти жінкам-переселенкам роботу за кордоном
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи
В Україні почав роботу найдорожчий фінтех Європи

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
-3

Епіцентр Маркетплейс входить у трійку 🥉лідерів 🏆ринку після Rozetka та Prom.ua, Але стратегія і плани на майбутнє вражають .Куди рухається індустрія електронної комерції та чого хоче споживач розповідається у статті.🥸👍👏

1

Епіцентру дуже і дуже далеко що до розетки, що до прому.
Епіцентр - це дішманський алі-експрес.

2

Бачу офіс на Братіславській трохи осучаснили.
Цікаво також побачити на фото самовпевнених динозаврів наподобії Дулєвіча і Подугорова. Гуру ПХП, які окрім своєї думки іншої ніколи не чують. Ахахахаха.
Сподіваюсь морду гереги з коридора офіса прибрали, а то як в совку було.

2

самовпевнених впертих мамонтів. ахахахахаха

Anonymous
Anonymous Маркетплейси недорого, sales
0

"З початку запуску проєкту в маркетплейс «Епіцентр» засновники бізнесу вклали 2 млрд грн"... Майже вірю. А заплатити за роботу при звільненні у власника російського Новацентру грошей не знайшлось. Все витратив там на акції на єтот дєнь побєдобєсия

1

https://dou.ua/lenta/articles/epicenter-employees-debts/

Надійна компанія, нічого не скажеш))