ШІ-платформа медіааналітики RedTrack українця Владислава Жовтенка залучила $3,2 млн. Як працює цей бізнес
Платформа допомогає медіабаєрам у сфері електронної комерції ухвалювати рішення та масштабувати кампанії для зростання доходів.
Платформа допомогає медіабаєрам у сфері електронної комерції ухвалювати рішення та масштабувати кампанії для зростання доходів.
Заснована українським підприємцем платформа медіааналітики RedTrack, що працює на основі штучного інтелекту, залучила $3,2 мільйона в раунді фінансування Series A під керівництвом Lead Ventures.
Нові кошти будуть використані для посилення команди розробників, прискорення розробки продуктів зі штучним інтелектом та отримання вигоди від вже наявних досягнень на ринку США.
Стартап у 2017 році у Вільнюсі заснував Владислав Жовтенко. Компанія обслуговує понад 800 бізнесів у всьому світі, включаючи магазини електронної комерції та маркетингові агентства в понад 100 країнах. Платформа керує 60 000 рекламними акаунтами та допомагає генерувати понад $2 млрд доходів. Рішення компанії можна інтегрувати з такими платформами, як Facebook, TikTok, Google та Shopify.
Згідно з даними LinkedIn, в компанії працює 45 фахівців. У 2021-му році стартап налічував 23 спеціалістів.
Владислав Жовтенко працює в digital marketing з 2000 року. Перший продукт саме для аналітики та консолідації даних для media-buying він зробив ще 2004 року для внутрішніх потреб компанії, де він працював. Продукт проіснував цілих 3 місяці поки не перестав працювати через велику кількість даних. У 2020-му році стартап отримав інвестиції в $500 000 від венчурного фонду Genesis Investments спільно з литовським фондом.
«Ми зосередилися на вдосконаленні платформи та створення мультитач-моделі атрибуції. Коли ви продаєте складний продукт, однієї точки дотику недостатньо. RedTrack дозволяє бізнесам бачити всю вирву продажів і розуміти кожну взаємодію», — прокоментував новину Владислав Жовтенко.
У 2023 році доходи від інтернет-реклами сягнули найвищого в історії рівня — $225 млрд, при цьому $64,9 млрд надійде лише від реклами в соціальних мережах.