В Україні запустили ІТ-систему для управління тиловими потребами ЗСУ — DOT-Chain
Якщо раніше термін постачання продуктів для ЗСУ міг складати до 2 місяців, то після запровадження DOT-Chain цей строк має скоротитися приблизно в чотири рази.
Якщо раніше термін постачання продуктів для ЗСУ міг складати до 2 місяців, то після запровадження DOT-Chain цей строк має скоротитися приблизно в чотири рази.
Сьогодні, 11 вересня, Державний оператор тилу (ДОТ) презентував DOT-Chain — інноваційну ІТ-систему для управління тиловими потребами ЗСУ.
Завдяки DOT-Chain закупівля продуктів стане зрозумілішою та прозорішою, а можливість розширити її й на інші товари значно спростить логістичні процеси в Силах оборони, говорять у Міноборони.
Створення DOT-Chain стало наймасштабніший цифровим проєктом в DOT. Над розробкою працювала команда IT-спеціалістів Державного оператора тилу.
«Перед нами стояло завдання змінити стару систему так, щоб нелетальне забезпечення ЗСУ було більш ефективним. Наразі функціонал DOT-Chain поширюється на харчування. ІТ-команда ДОТ оцифрувала весь процес забезпечення — від подачі заявок на продукти до оформлення видаткових накладних та актів. У майбутньому система може швидко масштабуватися для покриття інших категорій товарів», — зауважила Альона Жужа, ІТ-радниця ДОТ.
Що змінила ІТ-система DOT-Chain: