💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
12 сентября 2024, 17:09
2024-09-12
«Геймери не повинні покладатися на калькулятор». Європейська організація споживачів звернулася до регуляторів із вимогою заборонити внутрішньоігрові валюти в онлайн-іграх
Впливова група споживачів із 17 європейських країн вважає, що видавці ігор «цілеспрямовано обманюють споживачів», особливо дітей, щоб змусити їх робити покупки. Вони закликають заборонити внутрішньоігрові покупки в тому вигляді, в якому вони наразі існують у таких іграх, як Fortnite, Minecraft чи EA Sports FC 24.
Як повідомляє TechCrunch, європейська організація споживачів (BEUC) подала скаргу до регуляторів в ЄС від імені груп споживачів із 17 країн, посилаючись на «недобросовісну практику» й порушення захисту прав споживачів в іграх з покупками в додатку або в грі.
В організації стверджують, що гравці «перевитрачають» в іграх, тому що не бачать реальних витрат. Особливо це стосується геймерів, молодших 18 років, які витрачають в середньому 39 євро на місяць на внутрішньоігрові покупки.
Ось що BEUC пропонує вжити європейським регуляторам:
Повна заборона на використання внутрішньоігрових і платних валют, заснована на висновках перевірки Digital Fairness Fitness Check.
Врахування внутрішньоігрових покупок у вікових рейтингах ігор, обмеження доступу для осіб молодше 18 років, більша прозорість у тому, як ігри стягують плату за різні послуги, і кращі запобіжники, щоб пояснити, коли гравці платять за щось додатково.
«Онлайн-світ ставить нові виклики для захисту прав споживачів, і він не повинен бути місцем, де компанії обходять правила заради збільшення прибутку. Члени BEUC виявили численні випадки, коли геймерів вводять в оману, змушуючи витрачати гроші. Регулятори повинні діяти, даючи зрозуміти, що навіть якщо ігровий світ є віртуальним, він все одно повинен дотримуватися правил реального світу», — сказав Агустін Рейна, генеральний директор BEUC, у своїй заяві.
За його словами, «геймери не повинні покладатися на калькулятор» щоразу, коли вони хочуть «ухвалити обґрунтоване рішення про те, скільки вони хочуть витратити».
«Кошти, які вони витрачають, повинні відображатися в реальних грошах, а обманні практики повинні бути припинені. Сьогодні преміальні ігрові валюти цілеспрямовано обманюють споживачів і завдають великої шкоди дітям. Компанії добре знають про вразливість дітей і вдаються до хитрощів, щоб заманити юних споживачів витрачати більше», — вважають в організації.
Video Games Europe, група, що представляє найбільших виробників відеоігор у регіоні, відкинула ці звинувачення.
«Купівля внутрішньоігрової валюти є усталеною практикою, яку добре розуміють гравці. Наші члени завжди поважають європейське законодавство про захист прав споживачів, пропонуючи ці покупки», — йдеться в заяві.
У Video Games Europe заявили, що ігрова індустрія пропонує широкий вибір проєктів, які дозволяють гравцям отримати доступ до «величезного розмаїття жанрів та інноваційного досвіду на різних сервісах». У групі зазначали, що геймери можуть випробувати цілі ігри, не витрачаючи жодних грошей, «без будь-яких попередніх витрат або зобов’язань».
Нагадаємо, що минулого року проти популярної дитячої гри Roblox висунули колективний позов, який звинувачує розробників у фактичній співпраці зі сторонніми сайтами, що використовують внутрішньоігрову валюту Robux для нелегальних азартних ігор. За словами позивачів, автори Roblox отримують прибуток і допомагають підтримувати роботу цих сервісів.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот
Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале