💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Виробник дронів DJI розпочне виробництво електровелосипедів Amflow

Компанія, найбільш відома своїми дронами, запускає свій перший гірський електронний велосипед Amflow PL з вуглецевого волокна. Він з’явиться до кінця року в комплекті з двигуном Avinox із середнім приводом і батареєю, що підтримує швидку зарядку.

Оставить комментарий
Виробник дронів DJI розпочне виробництво електровелосипедів Amflow

Компанія, найбільш відома своїми дронами, запускає свій перший гірський електронний велосипед Amflow PL з вуглецевого волокна. Він з’явиться до кінця року в комплекті з двигуном Avinox із середнім приводом і батареєю, що підтримує швидку зарядку.

Електровелосипед від DJI має багато розумних і потужних функцій, упакованих у відносно легкий пристрій і повинен привернути увагу таких конкурентів, як Bosch і Specialized, пише The Verge.

Як вітрина для нової системи приводу Avinox від DJI, електровелосипед Amflow PL має 120 Нм максимального крутного моменту та 1000 Вт потужності прискорення на вимогу, що дозволяє долати навіть найкрутіші схили. В іншому випадку, його «напрочуд тихий» двигун середньої передачі має номінальну потужність 250 Вт з піковою потужністю 850 Вт. Знімний акумулятор місткістю 800 Вт-год можна швидко зарядити з нуля до 75 відсотків за 1,5 години за допомогою зарядного пристрою Amflow 2A/508 Вт GaN.

Попри таку потужність і місткість акумулятора, Amflow PL важить лише 19,2 кг, частково завдяки рамі з вуглецевого волокна вагою 2,27 кг та системі приводу Avinox вагою 2,52 кг. Додатково заощадити вагу можна, якщо оснастити його меншим акумулятором на 600 Вт-год. 

Фото: The Verge

Велосипед оснащений дводюймовим кольоровим сенсорним OLED-дисплеєм, інтегрованим в раму, і додатком Avinox для бездротового доступу до велосипеда і всіх даних про поїздку. У разі несправності велосипед подасть звуковий сигнал і повідомить про своє місцеперебування в додатку. Він має чотири режими допомоги педалям, включно з автоматичним режимом, який адаптує подачу потужності залежно від опору їзди. На завершення — USB-порт для зарядки телефону або велокомп’ютера, повна система підвіски від Fox та рама, яка може вмістити як 27,5-дюймові, так і 29-дюймові задні колеса.

«Наш досвід в області акумуляторних і моторних технологій, накопичений в безпілотниках і системах стабілізації камер, привів нас до створення Avinox. Це природний крок для DJI — розширити свою діяльність у цій галузі, оскільки ми освоюємо технології, необхідні для створення електровелосипедів, з погляду розробки надійних електродвигунів, управління батареями, механічного дизайну та інженерії», — говорить Крістіна Чжан, старший директор з корпоративної стратегії DJI. 

Очікується, що постачання Amflow PL розпочнуться в 4 кварталі. DJI каже, що ціна буде десь між 7 000 і 12 000 євро (або $7 500 і $12 850 доларів), що ставить його в пряму конкуренцію з преміальними електричними спортивними мотоциклами, такими як серія Turbo від Specialized. DJI заявляє, що Amflow PL буде доступний в авторизованих дилерів у Німеччині, Великобританії та Австралії.

Нагадаємо, що минулого року французький підприємець Адрієн Лельєвр, директор компанії STEE, розробив і запатентував електровелосипед під назвою Pi-Pop, у якому використовуються не літієві батареї, а суперконденсатори.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
«Не зрозумів звідки ціна в $3500 адже це вітчизняна розробка». Офіцер ЗСУ розкритикував «Шмавік» – український аналог DJI Mavic ось його аргументи
«Не зрозумів звідки ціна в $3500, адже це вітчизняна розробка». Офіцер ЗСУ розкритикував «Шмавік» — український аналог DJI Mavic, ось його аргументи
По темi
«Не зрозумів звідки ціна в $3500, адже це вітчизняна розробка». Офіцер ЗСУ розкритикував «Шмавік» — український аналог DJI Mavic, ось його аргументи
Brave1 шукає розробки для протидії FPV і дронам від DJI та Autel
Brave1 шукає розробки для протидії FPV і дронам від DJI та Autel
По темi
Brave1 шукає розробки для протидії FPV і дронам від DJI та Autel
Француз створив перший електровелосипед без акумулятора
Француз створив перший електровелосипед без акумулятора
По темi
Француз створив перший електровелосипед без акумулятора
Читайте также
Fly Eye, DJI, UJ Airborne и другие. Фоторепортаж с тайного аэродрома дронов
Fly Eye, DJI, UJ Airborne и другие. Фоторепортаж с тайного аэродрома дронов
Fly Eye, DJI, UJ Airborne и другие. Фоторепортаж с тайного аэродрома дронов
Минцифра совместно с Минобороны, Госспецсвязи и разработчиками дронов презентовали ряд беспилотников, которые уже завтра пойдут на вооружение ВСУ. Журналист dev.ua побывал на тайном аэродроме и рассказывает о первых технологических новинках Армии дронов.
«Бучанская пташка». Украинцы создали прототип нового дрона: будет стоить дешевле, чем у DJI
«Бучанская пташка». Украинцы создали прототип нового дрона: будет стоить дешевле, чем у DJI
«Бучанская пташка». Украинцы создали прототип нового дрона: будет стоить дешевле, чем у DJI
Воздушные войны. Что нужно украинской аэроразведке и чем отличаются украинские летательные аппараты от рф
Воздушные войны. Что нужно украинской аэроразведке и чем отличаются украинские летательные аппараты от рф
Воздушные войны. Что нужно украинской аэроразведке и чем отличаются украинские летательные аппараты от рф
«Аэроразведка» создала октокоптеры R18, сбрасывающие противотанковые гранаты на оккупационные войска. Соучредитель «Аэроразведки» Ярослав Гончар рассказал в интервью «Экономической правде» о том, чем отличаются аэроразведки украинских военных и оккупационной армии России, как ударные дроны помогают ВСУ, как они работают на поле боя и что нужно украинцам. Мы выбрали самое главное из этого.
Конфликт был. Почему крупнейший производитель дронов DJI уходит из Украины и что это значит для покупателей и пользователей
Конфликт был. Почему крупнейший производитель дронов DJI уходит из Украины и что это значит для покупателей и пользователей
Конфликт был. Почему крупнейший производитель дронов DJI уходит из Украины и что это значит для покупателей и пользователей
Китайская компания DJI вчера заявила о том, что уходит с украинского рынка и одновременно прекращает работу в россии. Говорят, что в нашей стране у китайцев было недоразумение с властями из-за неисправности или умылшенного отключения важного оборудования на АЭС.

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.