💳 Потрібна європейська картка з лімітом 50к євро? Встановлюй Trustee Plus 👉
Олександр КузьменкоВойна
25 июля 2024, 17:44
2024-07-25
20% військовозобов’язаних отримали відмову в електронному бронюванні через «Дію»
Про це розповіла заступниця директора директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Валерія Ткач. Вона назвала головну причину відмов у бронюванні.
Про це розповіла заступниця директора директорату розвитку електронних послуг Міністерства цифрової трансформації України Валерія Ткач. Вона назвала головну причину відмов у бронюванні.
За словами Ткач, спершу треба визначитися, що саме варто вважати відмовою.
«Враховуючи те, що ми перевіряємо працівників на те, чи дійсно вони перебувають у трудових відносинах, і чи дійсно ця особа є у реєстрі військовозобов’язаних, то також ми спостерігаємо відсоток тих працівників, яких керівник підприємства хоче забронювати повторно. Тобто, у цього працівника і так вже є бронювання, він знову подає заяву на бронювання і в нього — відмова, тому що він не може бути заброньований повторно», — передає слова Валерії Ткач УНІАН.
Заступниця відзначила, що такі випадки по суті не означають відмову, оскільки особа вже була заброньована.
«Якщо говорити про відмови по критеріях — їх не більше 20%, але керівник (підприємства) одразу отримує результат бронювання з вказаною чіткою причиною і може з нею працювати й розуміти, що далі з нею робити. Тому, відмови можна трансформувати в успішний результат», — повідомила Ткач.
Вона уточнила, що у першу чергу відмовляють в онлайн-бронюванні через те, що особи офіційно не працевлаштовані на підприємстві. За її словами, це є наслідком того, що раніше у пенсійний фонд подавали квартальні звіти.
«Ми розуміємо, що керівники не можуть чекати стільки місяців для того, щоби забронювати своїх працівників, і для того, щоби підприємства могли бронювати осіб навіть новопризначених, спільно з Пенсійним фондом ми реалізували послугу повідомлення про зміну у трудових відносинах, і керівник підприємства, не чекаючи квартального звіту, може подати відповідне повідомлення і протягом 48 годин він вже зможе цю особу забронювати», — розповіла заступниця.
Нагадаємо, що раніше в Мінцифри заявили про 32 000 працівників критично важливих підприємств, які вдалося забронювати завдяки єБронюванню. Загалом послугою скористалися близько 3 000 компаній.