У Мінцифри розповіли, скільки компаній долучились до системи е-бронювання через «Дію», і чи багато з них отримали відмови
Незабаром в «Дії» з’явиться можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.
Незабаром в «Дії» з’явиться можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.
Незабаром в «Дії» з’явиться можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.
«За допомогою електронного бронювання вже забронювались 32 000 працівників критично важливих підприємств. Бронювали компанії приватні, державні підприємства та комунальної власності. Тож, такий великий перелік компаній. Зараз в Єдиному переліку компаній, які можуть бронювати, вже близько 8 500 суб’ктів діяльності, які мають відповідний статус. Десь близько 3 000 компаній вже взяли участь в електронному бронюванні», — розповіла в ефірі телемарафону заступниця директора Департаменту з розвитку електронних послуг у Міністерстві цифрової трансформації України Валерія Ткач.
Відмов, за її словами, у бронюванні небагато.
«Це невелика кількість. Здебільшого, це працівник або вже заброньований, наприклад, його повторно хотіли забронювати. Або особу не знайдено в реєстрі військовозобов’язаних, або особа не перебуває в трудових відносинах», — назвала основні причини Ткач.
Раніше компанії повідомляли про працевлаштування через портальні звіти, а зараз набір на підприємства відбувається постійно, в реальному часі. Тому створили такий механізм, який спростить підприємствам спосіб подачі цієї інформації.
«На порталі Пенсійного фонду України вони зможуть протягом двох днів з дня працевлаштування подати повідомлення відповідне. І протягом двох діб якраз інформація оновиться, і у цього співробітника буде вже наявна можливість забронювати», — підкреслила Ткач.
Також через «Дію» можна забронювати і одного окремого працівника. Для цього керівник може зайти на портал і обрати одного або двох, в залежності від кількості працівників компанії та відповідного ліміту.
«Раніше взагалі подавали списком. І, якщо в одного співробітника виникала якась неможливість пройти перевірку, то весь список відправлявся вже без розгляду. Треба було починати все спочатку. В нашому випадку цього не потрібно робити. Тобто, якщо підприємство подає список зі 100 людей і в одного не пройшла перевірка, то тоді тільки він не заброньований, а всі решта — 99 відповідно забронювались», — пояснила Ткач.
Після отримання витягу про бронювання, роботодавцю або працівнику не потрібно повідомляти про це в ТЦК та СП, оскільки інформація одразу оновлюється в мобільному застосунку «Резерв+». Також в ньому доступна можливість згенерувати PDF і за потреби роздрукувати його.
«І незабаром така ж можливість з’явиться на порталі «Дія», — акцентувала Ткач. В процесі бронювання, після здійснення всіх необхідних перевірок, автоматично працівника переводиться на спеціальний військовий облік, і ці зміни вже фіксуються в реєстрі військовозобов’язаних.
«Одразу в реєстрі робиться запис про бронювання та дату останнього дня бронювання. І ця інформація, оскільки „Резерв+“ відображають якраз інформацію з реєстру, то відразу як з’явився запис в реєстрі, так інформація оновляється. Тобто, не потрібно ніяких підтверджень ні з боку ТЦК, ні з боку інших міністерств», — підкреслила Ткач.
Нагадаємо, 17 липня запрацювало електронне бпронювання. dev.ua зібрало відгуки перших користувачів сервісу.