«Сьогодні вночі перші люди таки встигли вивести в готівку кошти через EasyPay через мобільних операторів. Але вранці сервіс цю можливість перекрив», — зауважив він.
За словами Авраменка, 10 грудня EasyPay спостерігав аномально високу кількість нових реєстрацій — 340 000 користувачів, тоді як зазвичай кількість нових юзерів не перевищує 1 000. Відповідно, можливий обсяг виведених у готівку коштів міг би становити 340 млн грн, якби сервіс не відключив функцію повернення коштів.
Формально, каже Олексій, порушення у поверненні коштів користувачами немає. «Але коли відбуваються повернення, порушується сама філософія ініціативи. Як я розумію, що ця тисяча, яка приходить на картку національного кешбеку, створена для того, щоб підтримати національного виробника, який створює робочі місця і платить податки. Тисяча — не подачка, це підтримка національної економіки», — пояснив підприємець.
Як повідомив Авраменко, наразі все ще можна замовити повернення коштів — для цього потрібно написати заяву до мобільного оператора і попросити повернути кошти. «Просто повернення не буде таким швидким, як через EasyPay», — розповів він.
Нагадаємо, раніше Авраменко визнав, що українці скористались можливістю перевести в готівкову форму отриману від держави 1000 грн «Зимової єПідтримки».
«На жаль, ми були змушені вимкнути функцію „повернення грошей“ для абонентів Vodafone та Life. Оскільки є „особливо розумні“ українці, які вирішили в такий спосіб спаплюжити ідею 1000 грн „Зимової єПідтримки“. Сервіс не буде працювати для всіх через нецільове використання державної допомоги», — написав він.
Увечері 10 грудня стало відомо, що українці знайшли спосіб виводити в готівку цільові кошти, отримані від держави, попри те, спектр послуг і товарів, на які можна витратити «вовину тисячу», досить обмежений».
dev.ua звернувся за коментарем до мобільних операторів, щоби зрозуміти, як працювала схема.
Як раніше писав Vector, з грудня 2022 року в Київстар немає способу, як переказати гроші з мобільного рахунку на банківську картку. Припинилася робота сервісу «Смарт-Гроші», через який раніше можна було відправляти кошти. Причиною стала зміна стратегії розвитку компанії, і бажання зосередитися на профільних телеком-послугах.
В пресслужбі «Київстар» повідомили dev.ua, що зараз існує лише технологічна можливість розподілення коштів між мобільними номерами Київстар. «Гроші з мобільного рахунку на банківську карту абонент переказати не може», — зазначили в компанії.
У клієнтів Vodafone є варіант, як переказувати гроші з мобільного рахунку на картку. Можна скористатися спеціалізованим платіжним сервісом EasyPay. Він доступний як на сайті (достатньо зайти в розділ «Переказати гроші»), так і у вигляді мобільного застосунку для Android та iOS. Софт можна безплатно завантажити в Google Play або App Store.
Lifecell дозволяє абонентам не шукати обхідні шляхи, як переказати гроші з сім-карти на банківську карту. Вони можуть це робити через платіжний сервіс Paycell, доступний на сайті оператора та у фірмовому застосунку (його також можна завантажити в Google Play та App Store).
За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, кошти надійшли вже 1,8 млн дорослих і 520 000 дітей.