Конкурс - обирай кращий стартап та отримай навушники! 🎧

Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2023». Всього їх сім

Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2023: Готові до втечі?».

Залишити коментар
Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2023». Всього їх сім

Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз «Креативні тренди 2023: Готові до втечі?».

Команда проєкту разом із міжнародними експертами дослідила стилі, теми та ідеї, які впливатимуть на креативну комунікацію, а також поділилася інсайтами щодо того, як бренди й автори контенту можуть ефективно залучати свої авдиторії наступного року.  

Щоб підготувати дослідження, ми поспілкувалися з творчою спільнотою та проаналізували дані нашої 250-мільйонної бібліотеки файлів. 

1. Захоплення аніме

Тренд ностальгії за 2000-ми й стрімкий розвиток стрімінгів принесли нову популярність аніме, яке багато хто із задоволенням дивився на DVD у юності. Цікаві персонажі з надздібностями, захопливі сюжети та яскраві візуальні ефекти роблять японську анімацію чудовим способом перемикнути увагу. Щоб бути на одній хвилі зі своєю авдиторією, такі всесвітньо відомі бренди, як AdidasAcura та інші, почали використовувати естетику аніме у маркетингових кампаніях.

Крім натхнення для дизайну, аніме може допомогти контент-креаторам у розвитку їхніх творчих навичок у 2023 році. Це нагода навчитися створювати гіперболічних персонажів, додавати у сюжетні лінії символічні елементи, проводити тематичні фотосесії та експериментувати із намальованими чи стилізованими костюмами. З огляду на можливості, які пропонує естетика аніме, у новому році очікується багато динамічних і захопливих проєктів.

2. Єднання з природою

Як часто ви відчували жагу до подорожей за останні пару років? Оскільки обмеження в більшості країн нарешті знято, мандрівки знову набувають неймовірної популярності. Авдиторія готова до відкриттів і тестування нових продуктів або послуг. Однак, щоб завоювати її увагу, бренди повинні враховувати, що глобальний світогляд змінюється. Відображення цього можна знайти у кольорах стилю горпкор, цікавості до відпочинку на природі, а також рішенні Івона Шуінара віддати Patagonia для боротьби з кліматичною кризою.

У 2023 році особливістю подорожей буде відповідальний і свідомий досвід, а не добре спланований та комфортний відпочинок. Ми бачитимемо більше екологічних і орієнтованих на відновлення дикої природи ініціатив, активне використання природних кольорів, а також естетики походів і кемпінгу. Усе це підсилять повідомлення, які спонукатимуть діяти вже сьогодні.

3. Дивовижний вік

Оскільки пандемія висвітлила глобальні проблеми, наступне десятиліття має змінити наше мислення, підходи та дії. Пріоритетною темою стане старіння населення, адже до 2030 року кожній шостій людині буде 60 років або більше. Щоб адаптуватися до цього, компанії вже розширюють свої цільові авдиторії. Водночас увага соцмереж все частіше прикута до старших знаменитостей, лідерів думок і контент-креаторів, які складають гідну конкуренцію молодому поколінню.

Одним з підходів є використання у комунікації компаній зображень і відео, що ілюструють різні вікові групи. Але візуальний контент має виходити за рамки шаблонних концепцій веселих літніх людей, які посміхаються на камеру або грають з онуками. Автентичні зображення можуть демонструвати, як бебі-бумери чи представники раннього покоління X влаштовують вечірки, гуляють з друзями, розважаються, експериментують зі своєю зовнішністю та починають нову кар’єру. Такий контент дозволить брендам і креаторам зміцнити зв’язок зі старшими поколіннями та підвищити їхню лояльність.

4. Ефемерний світ

2022 рік був перенасичений важливими світовими подіями, що спонукали багатьох подивитися на речі з нового ракурсу. Одні докладали всіх зусиль, щоб зрозуміти реальність і примиритися з нею, інші ж з надією очікували майбутнього. Цей досвід і туманне бачення завтрашнього дня отримали відображення у фотографії, кінематографі та інших сферах візуального мистецтва.

Запозичуючи натхнення в магічному реалізмі 20-го століття, контент-креатори використовуватимуть у своїх роботах ефекти туману і розмитості, глибокі тіні та захопливі композиції. У фотографії й відео частіше зустрічатимуться експериментальне або креативне редагування і постобробка. Усе для того, щоб глядачі поринули у мрійливу естетику і поставили собі питання: «Те, що я бачу, реальне?»

5. Естетика сталості

Попри те, що сталий дизайн став загальноприйнятим терміном, зміна клімату є однією з найбільших проблем сьогодення. Щоб вплинути на ситуацію, бренди та контент-креатори впроваджують у кожен процес екологічно нейтральні ідеї. Вони часто шукають натхнення у природі та співпрацюють з інженерами або вченими, щоб знайти ефективні та привабливі рішення.

Цього року естетика сталого дизайну відіграватиме більшу роль, ніж будь-коли раніше. Глибокі монохромні кольори, класичні або ущільнені шрифти та мінімалістські текстури допоможуть вам створити інклюзивний дизайн, а відтак — оптимізувати ресурси, підвищити рентабельність інвестицій і зробити внесок у краще майбутнє як свого бренду, так і світу загалом.

6. Новий велнес

Останнім часом сфера оздоровлення зазнала неймовірної трансформації: сотні брендів представили calmtainment- та цифрові проєкти для догляду за собою. Стрімкий розвиток метавсесвіту у 2022 році вплинув і на індустрію велнес. Оздоровчі практики наразі мігрують з дому в інші середовища, включаючи музеїкурорти та вулиці.

Щоб налагодити зв’язок з авдиторією у 2023 році, бренди доповнять свою маркетингову діяльність велнес-інструменти на основі AR та VR. Використання динамічної, абстрактної та тривимірної моушн-графіки з тематичними звуками й ароматами виведе ментальні практики на новий рівень, а також допоможе прискорити позитивні зміни як для споживачів, так і для брендів.

7. Пошук радості

Останні кілька років навчили нас, що хороший сон, регулярне харчування та заняття спортом є запорукою гарного самопочуття. Але щойно вони увійшли у щоденну рутину, люди загадувалися над питанням, як ще можна покращити свій стан? У результаті з’явилися рухи, присвячені романтизації життя та dopamine dressing, тобто вибору вбрання, яке дарує позитивні емоції. Вони проклали шлях для нового тренду, котрий почне розвиватися в найближчі місяці.

Максималістська, еклектична і часом надто кричуща естетика буде присутня скрізь нарівні з мінімалістськими й лаконічними зображеннями. Креатори влаштовуватимуть яскраві стилізовані фотосесії, а декорації та образи моделей стануть ще більш продуманими та ефектними — усе для того, щоб дарувати радість та вражати деталями.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Як фінтех-стартап запартнерився з ритейлером eStore та популярною криптобіржей

Історія про bill_line та checkout-сторінку

Ми запускаємо розсилку про українське IT-ком’юніті. Залиште email, аби розуміти більше. Прем’єра — скоро!
Дякую! На вказану адресу надіслано листа для підтвердження підписки.

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.