У компанії стверджують, що не продають курси в росію та білорусь, і ця навичка потрібна лише для менеджерів по Казахстану. Але чомусь не пишуть про це у вакансіях.
Українськомовному кандидату на посаду менеджера у відділ продажу Laba Group у фідбеку на заявку рекрутерка написала, що для роботи потрібно обовʼязково мати змогу спілкуватися російською. Через те, що кандидат, який побажав зберегти анонімність, говорить лише українською, його кандидатуру відхилили.
Співзасновник Laba Андрій Гайдут не заперечив факт вимоги знання російської мови від україномовного кандидата, і цей кейс прокоментував так:
«Наші курси продаються через відділ продажу. Тобто доволі часто сейлз-менеджер перед продажем спілкується з клієнтом по телефону. Для того, щоб продавати курси клієнтам із Казахстану, потрібно знати російську мову, оскільки в більшості випадків комунікація з ними ведеться саме російською.
У нас є менеджери з продажу, які можуть спілкуватися казахською мовою, але їх набагато важче шукати. Думаю, ця ситуація зміниться, коли ми відкриємо офіс у Казахстані.
Серед сейлзів в Україні є ті, хто продають курси англомовним клієнтам. У їхньому випадку необхідно знати англійську мову. За вакансіями на інші позиції таких обмежень немає (але, думаю, через півроку ми не будемо наймати людей без знання англійської)».
За словами кандидата, такої вимоги вказано не було, вона зʼясувалася лише в процесі переписки з рекрутером.
«Ми не вказуємо серед вимог до кандидатів необхідність знати російську мову. Така вимога може бути тільки для сейлзів, що продають наші курси в Казахстані або країнах Балтії», — підтверджує Гайдут.
Він також додав, що в майбутньому компанія буде більш прозоро «комунікувати цю особливість у вакансії «сейлз-менеджер» через «міском’юнікейшен» з однією з кандидаток.
«У вакансії на „сейлз-менеджера“ ми не вказали, що сейлзи, які продають курси в Казахстані, розмовляють із частиною клієнтів російською мовою. Наша рекрутерка наголосила на цій вимозі у спілкуванні з кандидаткою, але не розповіла, що це стосується тільки частини клієнтів із Казахстану та країн Балтії. Це виглядає як відмова з нашої сторони. Насправді це помилка в нашій HR-комунікації. Будемо виправлятися. Просимо вибачення в кандидатки», — запевнив він.
штош...