💳 Термінова новина! Trustee Plus — найкраще рішення для розрахунку криптою 👉

Дніпрянин Микита Пустовий створив «найбільшу Instagram агенцію в СНД» і заробляє великі гроші на навчанні інших. Як це працює - розбір від редакції

Сидіти вдома в Інстаграмі та заробляти тисячі доларів, залишити нудну роботу та кардинально змінити життя. Мабуть, багато хто про це мріє. Але чи можливо цю мрію здійснити насправді?

Залишити коментар
Дніпрянин Микита Пустовий створив «найбільшу Instagram агенцію в СНД» і заробляє великі гроші на навчанні інших. Як це працює - розбір від редакції

Сидіти вдома в Інстаграмі та заробляти тисячі доларів, залишити нудну роботу та кардинально змінити життя. Мабуть, багато хто про це мріє. Але чи можливо цю мрію здійснити насправді?

Ми спробували відповісти на це питання, адже, компанії, які дають такі обіцянки, в Україні існують. Але чи стоять за ними результати? От що в нас вийшло.

Два підприємця з Дніпра та їх дивовижна історія

Під час Форуму The Big Dvizh, який відбувся 16 листопада в КВЦ «Парковий» засновники агенції з Instagram-маркетингу PR+ Микита Пустовий та Олексій Кривой розповіли що ведуть 270 проєктів паралельно, з середньою ціною за послугу в $500. До такого результату підприємцям вдалося дійти за 7 років.

«Ми кожного для бачимо 270 бізнес-моделей. Ми на кінчиках пальців відчуваємо, що повинно продаватися в Інстаграмі і як це робити: яка саме повинна бути ніша, контент, як саме налаштувати рекламу і як переписуватися», — прокоментував Микита.

В попередніх інтерв’ю Микита розповідав, що агенція PR+, за його власною оцінкою, стала найбільшим в країнах СНД в галузі Instagram-маркетингу (з просування інтернет магазинів). До речі в цьому ж інтерв’ю Микита продемонстрував свій червоний Porsche, який він називає «недорогою тачкою». За його словами, ціна такого авто — $65 000. І, як каже підприємець, це не єдиний Porsche, яким він володіє.   

Ось цей Porsche

Чому саме Instagram

Пустовой відповідав в інтерв’ю на це питання так: «Це ніша по зальоту. Я був молодий. Дивився курс… І почав рухатися саме в Інстаграмі». 

Окрім налаштування таргетованої реклами в Insta та допомоги по створенню контенту, Микита та Олексій надають бізнесменам (які продають послуги з продажу товарів та послуг в Insta) навчальні курси (як масштабувати свій бізнес). 

«За 4 роки у нас 12 000 студентів. Вже, може, 13 000», — розповідав в попередньому інтерв’ю Микита. 

У цього навчання є навіть гарантія. Якщо людина втілила методологію лекторів, але не отримала результату, гроші обіцяють повернути. 

Агенція допомагає бізнесменам зростати. Пустовий стверджує в інтерв’ю, що в них вже є клієнти, які заробляють більше $50 000 на місяць.

Микита підкреслював в інтерв’ю, що його агенція не працює з брендами, такими як Adidas або магазин «Єва».

«Ми працюємо з Instagram-підприємцями, які вийши на 500, на тисячу, на півтори тисячі доларів і потрошки розвиваємо їх до $5000-10000», — казав він в інтерв’ю раніше.

Для dev.ua Микита пояснив, що це базова програма. А є ще більш преміальне навчання, де підприємці можуть з рівня $5000-10000 перейти на рівень $30 000. І мова йде про прибуток. А рентабельность цього бізнесу, за його словами, складає від 20 до 30%. Тобто людина, яка має прибуток $30 000, повинна мати оборот товарів та послуг в Інсті на рівні $100 000! на місяць.

Магазин, який заробляє чистими $10000, за словами Микити, має у всіх своїх витратах зафіксувати статтю на рекламу приблизно на рівні $5000.

На одному з сайтів PR+ (insta.prplus.com.ua) є приклади роботи з клієнтами агенції.

Ми намагалися зв’язатися з декількома. Нам відповіла представниця Insta-магазину royal_stretching_che (Студія розтяжки та танцю). Вона підтвердила, що декілька років тому дійсно співпрацювала з PR+. «Вони налаштовували таргетинг, рекламу», — сказала дівчина. 

На сайті вказано, що магазин витрачає на рекламу $340, а суму продаж має на рівні $2300. Представниця магазину сказала, що десь так воно і є.   

Які товари та послуги продаються добре?

Микита: «В рамках інтерв’ю я не могу цим поділитися».

Він додає, що це зазвичай широкі ніші. Умовно, не взуття для рибалок, а наприклад, загальна ніша товарів для жінок. 

«Якщо продавати щось дешеве, то дуже важко щось заробити в Інстаграмі», — підкреслює бізнесмен. 

Якщо подивится на кейси, про які розповідає Микита в своєму Instagram-каналі, то там багато хто продає через мережу косметику, білизну, кондитерку, а також менторські послуги (як знайти роботу, як привести себе в порядок) та навчання (англійська мова, SMM).

Як починали засновники PR+

Микита раніше розповідав, що під час навчання в університеті підробляв на заводі (4 місяці працював лопатою), а Олексій — кошиній бариста. 

Партнери завжди мріяли про створення свого бізнесу. Але за 10 років пройшли шлях проб та помилок, про що розповіли на The Big Dvizh Forum. 

Наприклад, Микита розповів про один з найважливіших своїх камінг-аутів: підприємець — це не менеджер. Менеджерів треба винаймати і вони будуть причесувати бізнес. Тож партнери на ранніх стадіях розвитку компанії дійшли до рішення, що їм потрібен директор. На зарплату директора вони витратили половину прибутку агенції на той момент — 40 000 грн. 

Директор почав краще працювати з колективом, налагоджувати процеси. І справи у партнерів-підприємців пішли вгору. 

Цілі та витрати Микити

Микита Пустовий планує з’явитися на обкладинці журналу (розповідав в одному з інтерв’ю). Не Forbes — бо це коштує, за його словами, 300-400 тисяч, «а якогось дешевше». Також він хоче давати інтерв’ю і з’являтися в статтях журналістів (що відбувається прямо зараз). 

Підприємець розповів в інтерв’ю і про особисті витрати на життя: «останні два роки меньше 15 тисяч доларів на місяць не виходить». Він пригадує, що тільки у березні 2022 року, коли почалася війна, він витратив $5000. 

Редакція dev.ua зв’язалася з Микитою і попросила приблизно розписати, на що саме він витрачає $15 000.

Ось розподіл витрат від Микити:

  1. Дружині — 100к грн
  2. Оренда — 100к грн
  3. Донати/батьки/подарунки — 100к грн
  4. Тачки — 50к грн

Решта — завжди по-різному

Квартири в Києві в нього поки немає (думає, чи купувати взагалі). Тож Микита знімає житло, про що він розповідав в інтерв’ю. 

Що кажуть люди

В інтернеті можна знайти як позитивні, так і негативні відгуки про роботу агенції PR+ та про навчання на курсах. 

А на сторінці Микити в Інсті можна подивитися безліч коротких відео, де люди розповідають, що після навчання стали продавати набагато краще — суми прибутку зросли в декілька разів. 

Ми поспілкувалися з людиною, чий контакт був вказаний під Instagram-магазином tu_vdomaa, де продається жіночий одяг. Як йдеться в сторі на сторінці Микити, дівчина почала бізнес з $10 і збільшила прибуток з 10 000 грн до 255 000 грн.

В телефонній розмові з dev.ua дівчина сказала, що курси дають більш ніж достатню базу. В групах навчається від 10 людей, а заробіток вона змогла збільшити в 5 разів. Абсолютні цифри назвати відмовилися. Сказала, що в неї обмаль часу і припинила розмову.

Ми поспілкувалися ще з декількома людьми зі сторіз Микити. Одна з них виявилася мамою, яка працює з двома дiтьми з дому та продає товари для вагітних за схемою дропшипінгу, тобто не закуповуючи товар наперед (gv_mamalook). Як вона розповідає на каналі Микити, в жовтні їй вдалося заробити 37 000 грн.

Співрозмовниця була налаштована на спілкування і розповіла нам трохи більше. Отже вона навчалася в групі де було до 20 людей. Десь половина, за її оцінками, відсіялася, тому що люди так і не змогли знайти товари, які хорошо продаються і мають велику маржу, або ж просто недостатньо часу та уваги приділяли заняттям.

Дівчина підкреслює, що куратори курсів не допомагають шукати постачальників товару, а вчать як його правильно продавати. В її випадку це допомогло збільшити заробіток в три рази. Підприємниця каже, що їй добре вдається поєднувати догляд за дитиною і роботу в інтернеті, обробляючі 3-10 замовлень на день.  

На перший погляд, позитивних відгуків більше. Але є доволі детальні негативні. Як в каналі Микити під постами, так і на інших ресурсах.

Один з відгуків в інтернеті

Наприклад, у цьому відео людина, яка стверджує, що вона купила навчання PR+, не отримала бажану послугу. І гроші їй також не повернули. 

Нібито екс-клієнт розповідає, що він виїхав з Херсона, бо почалася війна, і переїхав до Києва. Йому треба був підробіток і він купив курси у PR+ за 15600 грн. 

«Я вибрав нішу — часами торгувати», — розповідає клієнт. Згадує, як йшов по модулях навчання. В нього була погана камера, щоб фотографувати товар і він купив собі iPhone 10. 

«50 баксів на кармані залишилося», — каже підприємець-початківець.

Він стверджує, що зробив багато публікацій, будучи на роботі в нічну зміну. Потім запустив рекламу, а маркетолог її запоров через неякісні світлини. Але саме ці фотки підприємець скидав куратору на перевірку і він сказав, що все з ними добре. 

Врешті гроші у підприємця-початківця закінчилися. Він свого куратора він дізнався, що в маркетолога 800 студентів. 

«Тобто одна людина повинна приділити увагу 800 людям!», — підкреслює розмовник. А у куратора, за його словами, 250 людей. 

«Тобою по суті толком займатися ніхто не буде», — вважає користувач.

Що каже Микита

Він стверджує, що в інтернеті є негативні відгуки і вони замовлені, у тому числі у відео форматі.

«І треба розуміти, що ніхто не пише позитивні відгуки, якщо їх не просити. Всі ці відгуки — на них не можна орієнтуватися», — підкреслює Микита.

За його словами, якщо про якусь компанію в інтернеті багато позитивних відгуків, то, скоріш за все, в неї так налаштований бізнес-процес — стимулювати людей писати ці відгуки. Бо зазвичай хороші відгуки ніхто не пише, пишуть погані.

Він припускає, що людина, яка пише негативний відгук, насправді може просто недопрацював запуск свого бізнесу.

«Тут треба працювати. Тут треба ризикувати. Тут треба створювати. Приділяти цьому час і виходити з зони комфорту», — каже Микита.

За його словами, коли до агенції звертаються деякі люди і просять повернути гроші, виявляється, що вони нічого з завдань не зробили, або зробили третину. Тому, як він каже, є гарантія. 

Також він каже, що інфа відносно нестачі кураторів на курсах не відповідає дійсності.

«У нас 8-9 кураторів. І цього вистачає», — підкреслює співвласник PR+. 

Він додає, що в агенції в CRM-системі чітко вказаний час, який куратор витрачає на кожного клієнта. До того ж, за його словами, навчання відбувається в командах по 15 людей, де я новачки та більш досвідчені торговці. 

Як називається юрособа PR+

В інтернеті вдалося знайти тільки ФОП Микити. Але ж в компанії працює, як заявляться, біля 100 людей. Чи є якась юрособа?

«Цю інфу публічно ми не коментуємо», — каже він, відповідаючи на питання про юрособу.

Команда PR+, фото 2022 року, з Facebook

А офіційна назва, за його словами, ще реєструється. 

В реєстрі торговельних марок можна знайти заявку Микити на бренд PR+. Вона була подана в березні цього року.

Потім Микита надав трохи більше інформації.

«Для менторства у мене ФОП. Для навчання і послуг він не використовується. Там інша система. Частина співробітників працює за агентськими договорами, деякі прийшли вже як ФОПи», — каже він. Більш деталій він не знає, бо цим займається директор.

Кому належать авто

На YouTube є декілька роликів, де блогери розповідають про Микиту та Олексія та називають їх бізнес інфоциганським. Нібито всі процеси налаштовані на те, щоб висмоктати гроші з клієнтів, які не отримують обіцяного результату. 

А дорогі речі, автівки нібито можуть бути арендовані.

Dev.ua запитала Микиту, чи є він справжнім власником авто з нещодавного відео — червоного Порше. Він надіслав скрін з реєстрацією номерів на його ім’я. 

Він додав, що той Porsche вже продав і купив Cayenne. 

Який висновок

Все, що нам вдалося дізнатися і почути, дійсно виглядає, як працюючий механизм. Є агенція з таргетингу, є курси, є існуючі клієнти, які залишають негативні та позитивні відгуки. 

Агенція добре працює з відгуками. Можливо, тому позитивних «на поверхні» більше.

Деякі історії, які ми почули, дійсно вказують на те, що завдяки навчанню можна збільшити прибуток. Проте є і кейси, де люди просто розгубилися через якість сервісу або з особистих причин. Який людей більше — поки що незрозуміло. 

Заявлену кількість клієнтів перевірити неможливо (як і їх зарабіток). Це стосується як курсів, так і агентських кейсів.  Більшість кейсів, які ми бачили в сторіз у Микити, — це заробіток в $1-4 тисячі.   

Незрозуміло як працює агенція PR+ з точки зору її оформлення. Зрозуміло, що Микита — це ФОП і деякі його колеги також ФОПи. Але якщо компанія настільки велика, питання того, чому в неї немає, наприклад, ТОВ (це вже зовсім інші податки, до речі), залишається.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.