🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Наталя ХандусенкоСтартап
22 квітня 2024, 16:19
2024-04-22
Понад 10 000 завантажень та 7 000 заходів: пара айтівців з Дніпра створила застосунок Navcolo для пошуку цікавих подій у трьох містах України
Микита Курочка, Software Developer з Дніпра, майже з початку повномасштабного вторгнення опинився на бенчі. Тож у нього з’явився час втілити ідею, яку давно виношував — створити застосунок для пошуку та створення заходів. Так восени 2022 року народився застосунок Navcolo, який спочатку був націлений саме на дніпровців. Після розуміння, що ідея затребувана, застосунок розширили — зараз він працює в Києві та Львові. Загалом, з моменту записку Navcolo має 10 000 завантажень.
Микита Курочка, Software Developer з Дніпра, майже з початку повномасштабного вторгнення опинився на бенчі. Тож у нього з’явився час втілити ідею, яку давно виношував — створити застосунок для пошуку та створення заходів. Так восени 2022 року народився застосунок Navcolo, який спочатку був націлений саме на дніпровців. Після розуміння, що ідея затребувана, застосунок розширили — зараз він працює в Києві та Львові. Загалом, з моменту записку Navcolo має 10 000 завантажень.
Насправді застосунок Navcolo має двох батьків, Микиту, який займався усією технічною частиною проєкту, та його наречена Марія Кодацька, 2D Spine Animator, яка займається просуванням проєкту та пошуком організаторів.
«Самі по собі ми з Микитою дуже активні люди, любимо відвідувати заходи, знайомитися з новими людьми та отримувати нові враження. Тож розвиток саме такого проєкту є для нас чимось дуже особистим. Головне кредо, яке несемо відтепер по життю — ми просуваємо не застосунок, а стиль життя. Navcolo — не лише про заходи, це також про активний стиль життя, жагу до нових вражень та постійний рух вперед», — розповіла dev.ua Марія.
Як з’явилася ідея Navcolo
Ідея створити зручний мобільний застосунок, де будуть зібрані усі найцікавіші події міста, належить Микиті. Працювати над ним розробник почав майже на початку великої війни. А вже у листопаді 2022 року запустили Navcolo.
«Саме на той час вже був готовий MVP, який тестували, дивилися на реакцію аудиторії, відвідували купу заходів, де його презентували. Після розуміння, що проєкт має шанс на життя почали більш ретельно працювати над розробкою і відповідно одразу був доступний у Дніпро», — розповідає Марія.
У січні 2024 запустили Київ, у лютому 2024 — Львів.
«Після Дніпра потребували часу для запуску у новому місті, бо було купа нюансів. Далі вже стало суттєво легше, тож тепер масштабування для нас не є такою великою проблемою, як раніше», — зауважила Марія про експансію на нові ринки.
У застосунку окрім пошуку подій є функція створення власних заходів.
Тобто абсолютно кожна людина може створити свій захід, незалежно від його масштабу. Навіть якщо людина хоче організувати посиденьки за настільною грою та шукає компанію.
Таким чином застосунок допомагає розвитку українського малого та середнього бізнесу.
Також часто у застосунку можна побачити й благодійні заходи, зараз це особливо важливо.
Хто створював застосунок
Спочатку над застосунком працювали лише Микита, який займався розробкою, та Марія, яка відповідала за пошук івентів, комунікацію з організаторами, просування та соцмережі.
«Це була дуже обʼємна робота, але на той час делегувати її було складно через брак фінансових ресурсів для розвитку проєкту», — каже Марія.
Проєкт реалізовували повністю за власні кошти. Але вартість розробки пара не розголошує. «Працювали і вкладали зароблені гроші у проєкт», — єдине, що зазначила Марія.
З часом автори проєкту почали залучати фрилансерів: UI/UX та графічного дизайнерів, розробників, бізнес-аналітика та інших.
«Зараз ще дуже активно наймаємо розробників, бо проєкт дає добру віддачу і ми бачимо, що люди дуже зацікавлені в його розвитку», — додає Марія.
Про користувачів
Застосунок націлений на дві категорії користувачів: шукачів івентів та організаторів. Шукачі івентів — це здебільшого люди, які ведуть активний спосіб життя. Організаторами можуть бути будь-хто: ті, хто організовують чайні церемонії на аудиторію до 5 людей до достатньо відомих хабів, театрів, стендап-клубів тощо.
Зараз Navcolo має близько 10 000 завантажень. Було створено понад 7000 заходів та співпрацювали з понад 350 організаторами, серед яких як масштабні івенти, так і невеликі організатори-початківці.
Про монетизацію проєкту
Сам застосунок безплатний для користування — пошуку подій та їх створення. Наразі працює єдина платна опція — реклама заходів для організаторів, яка є єдиним джерелом монетизації. За час роботи застосунку Марія та Микита вже повернули близько 25% вкладених коштів.
Пізніше буде доступний додатковий платний функціонал для організаторів подій у самому застосунку.
Які плани на розвиток
У 2024 році планують активніше розвинути застосунок у Києві та Львові, а також вийти на ринки нових міст. Також у планах розширити функціонал та розвиток у медійному сегменті.
Крім того, планують серйозно зайнятися пошуком інвесторів. «Планів щодо розвитку дуже багато, а інвестиції допоможуть нам реалізувати їх значно швидше», — підсумувала Марія.