🚀💳 Trustee Plus - більше ніж криптогаманець з європейською платіжною карткою. Спробуй 👉
Марія БровінськаВійна
23 квітня 2025, 08:04
2025-04-23
«Це про повагу до людей, прозорість дій держави». «Резерв+» надсилатиме push-сповіщення про розшук військовозобов’язаного і відображатиме шість нових статусів
Застосунок «Резерв+» надсилатиме push-сповіщення, якщо військовозобов’язаного подали в розшук чи зняли з нього.
Застосунок «Резерв+» надсилатиме push-сповіщення, якщо військовозобов’язаного подали в розшук чи зняли з нього.
Заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко оголосила про нову версію застосунку «Резерв+», яка вже доступна користувачам.
«Це про повагу до людей, прозорість дій держави», — зазначила вона.
Тепер військовозобов’язані зможуть простіше дізнатися про те, чи потрапили вони у розшук. Мається на увазі не «кримінальний» розшук, а розшук ТЦК.«Резерв+ надсилатиме push-сповіщення, якщо вас подали в розшук чи зняли з нього. Щоб ви не дізналися про свій статус несподівано на блокпості чи на кордоні», — зазначила Черногоренко.
Окрім цього, у «Резерв+» з’явилося 6 нових статусів, які допоможуть виправити неточності. Тепер можна згенерувати у форматі PDF розширену інформацію про себе з реєстру «Оберіг», щоб перевірити актуальність своїх даних:
статус «Потребує уточнення» — для випадків, коли є інформація в реєстрі без прив’язки до ТЦК;
помилка в персональних даних — для виправлення помилок в імені, прізвищі чи даті народження;
статус «Порушення правил військового обліку» — для осіб, які вже виправили порушення, але їхній статус ще не оновлено;
статус «На обліку» — коли особа має бути виключена з обліку (наприклад, через досягнення граничного віку або вступ до Сил оборони);
помилка у даних бронювання — якщо дані про бронювання не відображаються або внесені з помилкою;
актуалізація даних про роботу — для оновлення інформації про місце роботи через реєстр Пенсійного Фонду.
Наприкінці січня в Україні запустили електронні направлення через «Резерв+», з 1 квітня запрацював електронний кабінет військовозобов’язаного.
«1 лютого ми запустили електронні направлення, зараз знаходимося в стадії активного гарячого впровадження, тому що у цифровій трансформації часто є певний супротив — країна велика, багато точок входу і потрібно підтримувати, роз’яснювати, говорити з ВЛК, ТЦК. І друга частина цієї великої першої фази — це оцифрована постанова про придатність/непридатність», — розповіла Черногоренко.
«Раніше це як працювало: військовозобов’язаний проходив ВЛК, отримував паперову постанову, мав її занести в ТЦК, щоб там її внесли в реєстр і тільки тоді вона відображалася в Резерв+».
«Зараз ми прийшли до військово-лікарських комісій, представили їм електронний кабінет, простий орієнтований на користувача. Провели десятки семінарів, розказали лікарям, як із ним працювати і як у ньому фіксувати всі дії зі встановлення придатності/непридатності», — зазначила Черногоренко.
Військовозобов’язані згенерували через Резерв+ близько 100 000 направлень на ВЛК.
«Щодо електронного кабінету — з 1 квітня в системі вже працюють близько 1000 військово-лікарських комісій по всій країні. Тож тепер результат ВЛК автоматично надсилається в „Оберіг“, оператор ТЦК нічого не вносить, все розкладається по полям в прив’язці до людини, на радарах держава бачить, що людина не загубилася, що вона виконала всі зобов’язання і її смикати повістками не треба», — розповіла Черногоренко.