😍 Спробуй Новий Trustee Plus на дотик - твій криптогаманець і платіжна картка тут 👉

«Ми поєднали два світи: Deep Learning Engineers, AI Engineers та звукачів». CEO українського стартапу Respeecher розповів, як домовився про співпрацю з Голівудом і допоміг створити оскароносні стрічки

CEO українського стартапу Respeecher, який допомагав озвучувати дві оскароносні стрічки — «Бруталіст» і «Емілія Перес» — Олександр Сердюк розповів, як українському стартапу вдалося налагодити співпрацю із найбільшими кінопродакшенами світу.

Залишити коментар
«Ми поєднали два світи: Deep Learning Engineers, AI Engineers та звукачів». CEO українського стартапу Respeecher розповів, як домовився про співпрацю з Голівудом і допоміг створити оскароносні стрічки

CEO українського стартапу Respeecher, який допомагав озвучувати дві оскароносні стрічки — «Бруталіст» і «Емілія Перес» — Олександр Сердюк розповів, як українському стартапу вдалося налагодити співпрацю із найбільшими кінопродакшенами світу.

«Тут є декілька компонентів. Перший — це якість звуку, бо голлівудський продакшн — це про якість. Щоб досягти світового рівня, треба орієнтуватися на найвибагливішого клієнта, а потім зрозуміти: коли робиш синтезований звук, ти оптимізуєш не якийсь параметр, як зазвичай це відбувається з AI-моделями, не конверсію чи іншу метрику», — розповів він в інтерв’ю Vector.

За словами Олександра,  команда Respeecher поєднав два світи: світ моделей — людей, які будують ці моделі, Deep Learning Engineers, AI Engineers та світ звуку — «звукачів».

«Це створило те, що ми називаємо фідбек-луп: наші звукачі впливають на моделі. І дало можливість створити технологію того рівня, яка „проходить“ голлівудського звукача. Коли якість правильна, коли звук можна заміксувати в Dolby Atmos — це одна частина історії», — каже він. 

Друга — етика. Голлівуд, за словами Олександра, сильно трусило останні роки. «Це складний, повільний, обережний ринок, який регулюється страхом, коли йдеться про AI. Найкраща відповідь на страх — це довіра. Для того, щоб побудувати репутацію довіри, лише якості недостатньо», — повідомив він.

І третій аспект, який врахувала команда стартапу, — треба грати за правилами Голлівуду. «Бути партнером не тільки для великих студій, маленьких продакшенів, які потім продаються великим студіям, але й для тих людей, які довіряють нам свій голос, — пояснив він.

Сердюк розповідає, що спочатку стартапери пішли до кіноіндустрії, спитали: «Якщо я розв’яжу питання якості голосу, ви будете це використовувати?. Отримавши схвальну відповідь, почали працювати над якістю.

«Ми одна з тих компаній, яку Гільдія кіноакторів поважає за наш підхід. Коли виникла неочікувана ситуація з „Бруталістом“, яка стала несподіванкою для всіх — A24, команди фільму та продакшн-команди — моїм першим кроком був дзвінок до Гільдії кіноакторів. Ми пояснили, що саме робили, чому це відповідає правилам, і налагодили зв’язки між усіма зацікавленими, щоб індустрія працювала правильно і відповідно до етичних стандартів», — каже Олександр.

Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.

від 99 гривень на місяць

Mazda

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.