Промо на dev.uaТаке життя
20 червня 2024, 16:15
2024-06-20
Роль бренда у формуванні стратегії комунікації та поведінці споживачів
Часто товари, що здаються нам ідеальними, насправді мають свої недоліки, але завдяки майстерно створеному бренду люди мріють їх придбати. Деякі компанії, не надаючи передових технологічних рішень, отримують величезні прибутки, оскільки споживачі купують не стільки продукт, скільки сам бренд.
Брендинг — це комплекс асоціацій та уявлень, а також спосіб життя, що формується у свідомості споживача. Він включає логотип, корпоративні кольори, досвід взаємодії й інші елементи. Розробка бренда є важливою частиною бізнес-стратегії, як і розробка самого продукту. Така стратегія дає змогу залучати більше клієнтів і підтримувати їхню лояльність, що є основою досягнення успіху на ринку.
Часто товари, що здаються нам ідеальними, насправді мають свої недоліки, але завдяки майстерно створеному бренду люди мріють їх придбати. Деякі компанії, не надаючи передових технологічних рішень, отримують величезні прибутки, оскільки споживачі купують не стільки продукт, скільки сам бренд.
Брендинг — це комплекс асоціацій та уявлень, а також спосіб життя, що формується у свідомості споживача. Він включає логотип, корпоративні кольори, досвід взаємодії й інші елементи. Розробка бренда є важливою частиною бізнес-стратегії, як і розробка самого продукту. Така стратегія дає змогу залучати більше клієнтів і підтримувати їхню лояльність, що є основою досягнення успіху на ринку.
Чим концепція розробки бренда відрізняється від торговельної марки та фірмового стилю?
Побудова бренда є комплексним процесом, що вимагає тісної співпраці між маркетологами та дизайнерами. Кожен елемент дизайну продукту відіграє чітко сформовану роль і має визначену функцію, що допомагає досягнути головної мети — створення повноцінного цікавого образу, що буде впізнаваним і потрібним серед споживачів. Дизайн забезпечує зовнішній вигляд продукту, водночас формування навколишнього образу спрямоване на покращення його безумовного сприйняття цільовою аудиторією.
Торговельна марка та фірмовий стиль є не просто частиною брендингу, але й одними з основних інструментів, що допомагають досягти основних цілей побудови бренда:
вирізняти продукт на тлі конкурентів;
збільшувати лояльність серед наявних клієнтів;
підвищувати впізнаваність компанії на ринку;
обґрунтовувати вищу цінову категорію завдяки асоціаціям та сприйняттю особливої якості.
Як професійна розробка власного бренда впливає на поведінку покупців?
Поведінка покупців значною мірою залежить від того, наскільки грамотно й ефективно було проведено роботу над брендингом. Добре розроблений і впізнаваний образ спонукає споживачів вибирати саме ваш продукт, навіть якщо є пропозиції з нижчою ціною або порівнянними характеристиками. Упевненість у бренді, створені позитивні асоціації та відчуття близькості цінностей мотивують покупців робити свідомий вибір на вашу користь.
Чи потрібне створення бренда для комунікації зі споживачем?
Стратегія комунікації компанії і її продуктів є фундаментальним аспектом взаємодії з цільовою аудиторією, що формується на основі філософії компанії та впливає на покупців як у цифровому, так і в офлайн-просторах. Саме під час створення бренда визначається, як компанія спілкуватиметься зі своїми клієнтами, як підкреслюватиме унікальність своїх пропозицій. Такий підхід дає змогу побудувати взаємозв’язок, у якому споживачі не просто споживають контент, але й впускають торговельну марку у своє повсякденне життя, роблячи вибір на користь товарів компанії.
Формування бренда включає визначення ключових каналів комунікації, розробку ідей для рекламних кампаній і визначення загальної великої ідеї комунікації, що резонуватиме з інтересами й потребами цільової аудиторії. Через активне використання соціальних мереж як основного каналу взаємодії виробники товарів можуть діалогічно спілкуватися з аудиторією, відповідаючи на їхні запитання та включаючи їх у процес створення наступного продукту.
Наприклад, тактична агенція Rocketmen під час розробки стратегії позиціювання бренда розробляє план комунікації, звертаючи увагу на такі аспекти:
розробка ідеї головного візуального якоря кампанії;
формулювання основних комунікаційних повідомлень для ключових сегментів аудиторії;
вибір оптимальних каналів для донесення цих повідомлень;
організація активації цільових сегментів;
утілення загальної великої ідеї комунікації в усі рекламні та маркетингові матеріали.
Розуміння стратегії продажів, що враховує особливості брендингу, дає змогу компанії ефективно керувати сприйняттям її продуктів на ринку та збільшувати лояльність клієнтів, що є основою її стабільного зростання та розвитку.