💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

ІТ-сектор зріс на 36% у 2021. Навіщо і як відкривати бізнес в Україні

За даними дослідження Міністерства зовнішньої торгівлі та промисловості, понад 70% компаній поліпшили економічні показники під час переходу на аутсорсинг — підвищили ступінь спеціалізації, ефективності угод і домоглися зниження витрат.

Про можливості та переваги аутсорсингу розповіла Марина Чикаловець, Head of outsourcing service for IT Smart Solutions — Постачальника аутсорсингових, аутстафінгових, HR-послуг.

Залишити коментар
ІТ-сектор зріс на 36% у 2021. Навіщо і як відкривати бізнес в Україні

За даними дослідження Міністерства зовнішньої торгівлі та промисловості, понад 70% компаній поліпшили економічні показники під час переходу на аутсорсинг — підвищили ступінь спеціалізації, ефективності угод і домоглися зниження витрат.

Про можливості та переваги аутсорсингу розповіла Марина Чикаловець, Head of outsourcing service for IT Smart Solutions — Постачальника аутсорсингових, аутстафінгових, HR-послуг.

 «Комусь потрібен тенісний стіл в офіс, а комусь — повний саппорт: хантинг співробітників, ведення бухгалтерії»

Марина Чикаловець
Для європейських країн робота на аутсорсі — це дуже поширене явище: компанії займаються безпосереднім виробництвом, а всі господарські справи ведуть сторонні організації. Бізнеси в країнах СНД теж приходять до такого розуміння. Уже з’явився пул компаній, яким можна довіряти та делегувати турботи під час відкриття офісу, не занурюючись у фінансові, юридичні та господарські проблеми, повністю зосередившись на продукті.  

Яким компаніям це потрібно? 

— До нас звертаються найрізноманітніші компанії. Зокрема, з проєктами на 200—500 осіб, які хочуть запустити в Україні R&D-офіс. Також до нас звертаються і стартапи, які отримали інвестиції та готові відкривати R&D-офіс у тій країні, де формують основну продуктову команду.

З якими запитами звертаються клієнти?

Запити бувають найрізноманітніші. Хтось хоче, щоб ми надали HR-підтримку та допомогли з орендою офісу, інші хочуть вести бухгалтерію на аутсорсі, третім потрібен повний саппорт — аж до купівлі тенісного столу або квітів в офіс.

— Клієнт ставить нам завдання, наприклад, провести платежі або орендувати офіс. З нашого боку працює ціла команда фахівців, але для зручності клієнту виділяється проєктний менеджер, який приймає всі заявки, обробляє та запускає в роботу.

— Ми повністю підлаштовуємося під потреби клієнта та готові здійснити будь-який різновид підтримки. Можна вибрати всі опції, а можна кілька:

  • добір і навчання персоналу;
  • оренда офісу й озеленення території;
  • закупівля техніки, меблів, інвентарю;
  • реєстрація та супровід ФОП;
  • оплата винагороди працівникам на умовах ФОП;
  • організація конференцій та інших івентів.

Після підписання контракту та початку роботи клієнт буде раз на місяць отримувати підсумковий інвойс. Окрім цього, клієнт отримує можливість:

  • стежити онлайн за рухом грошових коштів;
  • ефективно керувати грошима та планувати бюджети;
  • обирати юрисдикцію.

Також ми готуємо для кожного клієнта окрему прозору управлінську звітність у режимі онлайн. Після того, як ми отримали завдання, замовник може спостерігати за кожним наступним етапом онлайн із можливістю за необхідності вносити корективи в проєкт.

Що в підсумку отримує клієнт?

  • чітко вибудуваний бізнес-процес;
  • компетентних виконавців;
  • скорочення витрат і мінімізацію ризиків;
  • зменшення документообігу.

— Кожні пів року ми проводимо опитування в замовника, які стосуються ефективності нашої роботи. Ми працюємо з програмою CES (Customer Effort Score). Після цього звіту ми бачимо, що в нас добре працює, а на що варто звернути увагу. Це дає змогу покращувати якість роботи та нашого сервісу.

Чому варто відкривати бізнес в Україні?

За підсумками 2021 року, український ІТ-сектор виріс на 36%, досягнувши показника експорту послуг у $6,8 млрд. У своєму дослідженні привабливості різних країн із точки зору ІТ-аутсорсингу за 2021 рік компанія DAXX назвала Україну № 1 ІТ-офшором у Східній Європі та найкращою у світі для наймання програмістів. Причини такої високої оцінки — найбільший ринок кваліфікованих співробітників і низькі рейти.

— Торік в Україні було підписано закон про запровадження спеціального правового режиму Diia.City для сфери ІТ і суміжних галузей.

Це один з найкращих податкових режимів у всьому світі для IT-компаній, який передбачає ще менше податкове навантаження для всієї ІТ-сфери і зниження податку на прибуток для компанії. Для резидентів Дія.City діятимуть у п’ять разів нижчі податки порівняно з тим, якщо компанія платить все за загальною системою оподаткування. Також з’являється можливість вибору-платити податок на прибуток або на виведений капітал. 

За даними Мінцифри, сьогодні 52 компанії оголосили про свої наміри вступити до Diia City, серед яких Revolut, Reface, Roosh, SoftServe, UST, NIX Solutions, EPAM, Sigma Software, MacPaw і багато інших.

Звертаються не тільки українські компанії, а й міжнародні, які готові заходити в Україну і відкривати тут свої R&D-центри. Так, головний офіс українського стартапу Workee знаходиться у Делавері (США), а R&D — у Києві.

Українським IT-компаніям вигідніше утримувати свої R&D- та бек-офіси в нашій країні. Мало хто готовий до повного переїзду. В інших країнах стартапи відкривають фронт-офіси по роботі з клієнтами на локальних ринках, але великі бек-офіси залишаються в Україні. 

Кейс

Наш клієнт — інноваційна компанія в галузі ІТ, яка запроваджує системи бізнес-аналізу для розширення можливостей розробників в області аналізу великих баз даних.

Запит: організувати й оптимізувати процеси операційно-господарської діяльності без фактичної присутності замовника. Нам потрібно було оптимізувати податкове навантаження, закупити офіційну техніку та ПО, а також проводити бухгалтерський супровід ФОП.

Наші дії:

  • покрили всі господарські потреби без фактичної присутності/участі юрособи замовника;
  • організували прозорий управлінський облік у режимі онлайн;
  • придбали офіційну техніку та ПО; 
  • організували юридичну підтримку та бухгалтерський супровід ФОП (за кожним ФОП був закріплений персональний менеджер);
  • провели розрахунок і виплату рayroll;
  • надали овердрафт для проведення оперативних виплат/відтермінувань платежу;
  • проконсультували щодо дотримання податкового законодавства.

Smart Solutions — постачальник аутсорсингових, аутстафінгових HR-послуг. Компанія входить до найкращих трьох HR-компаній України та володіє єдиним в Україні інноваційним розробленням для обліку кадрової документації — платформи Staff Tool.

Smart Solutions уже запустила безліч R&D-офісів в Україні з фактичним місцем перебування замовника за кордоном (Ізраїль, Німеччина, Франції, США, Бельгія, Білорусь). Компанія допомагає організовувати процес операційно-господарської діяльності, створювати комфортні умови для ефективного та безпечного ведення бізнесу в Україні.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.