AnonymousСпецпроєкти
29 травня 2023, 16:48
2023-05-29
Освітньо-ігрова екосистема Ad Astra — перший проєкт Education Studios
«Освіта — це найпотужніша зброя, за допомогою якої можна змінити світ». У цьому був переконаний Нельсон Мандела й у це вірять творці освітньої екосистеми Ad Astra — компанія Education Studios. Про гейміфікацію освіти, створення інноваційних екосистем та роботу, яка справді змінює світ на краще, — у сьогоднішній статті.
«Освіта — це найпотужніша зброя, за допомогою якої можна змінити світ». У цьому був переконаний Нельсон Мандела й у це вірять творці освітньої екосистеми Ad Astra — компанія Education Studios. Про гейміфікацію освіти, створення інноваційних екосистем та роботу, яка справді змінює світ на краще, — у сьогоднішній статті.
Гейміфікація в освіті: чому гра важлива
Ще в 1980-х роках професор Есекського університету Річард Бартл почав розробляти теорію гейміфікації. Пояснюючи, як усе працює, він казав, що це перетворення на гру того, що грою не є. Зокрема й навчального процесу. Навчання у вигляді гри виявилося набагато ефективнішим за звичайні формати. Нещодавно проведені дослідження показали, що ігрова форма на ⅔ підвищує мотивацію учнів.
А гейміфікація на основі дослідів покращує результати учнів на понад 34%.
І це не дивно, адже гра — історично перший і найбільш природний спосіб здобуття знань і досвіду для всіх живих істот на нашій планеті.
Фахівці схильні вважати, що майбутнє освіти тісно пов’язане з гейміфікацією. А цифри це підтверджують: у 2020 році світовий ринок освітньої гейміфікації становив $697 млн. США. За прогнозами, до 2027 року він сягне позначки $4 млрд.
З новітніми технологіями освіта все більше схожа на захопливу комп’ютерну гру. Дитина опиняється в ігровому всесвіті, де здобуває знання, учителі створюють свої світи та можуть монетизувати креатив, а батьки отримують важливу інформацію про потенціал дитини. Саме така ідея лежить в основі освітньої ігрової екосистеми Ad Astra від Education Studios, створеної за підтримки україно-британської IT-ініціативи Project Ukraine.
Ad Astra стирає межу між грою й освітою
Ad Astra — платформа, де навчання відбувається завдяки технологіям мобільного геймінгу. Діти досліджують захопливе футуристичне середовище, долаючи освітні труднощі та вирощуючи свої аватари, які є відображенням їхніх талантів та інтересів. Аватари зростають і набувають знань разом із дитиною. Усе відбувається в різних видах ігрової реальності. Та, окрім віртуальних здобутків, маленькі дослідники отримують цілком реальні фізичні артефакти, зокрема власну Книгу знань.
Розробники кажуть, що основна перевага такої платформи полягає в тому, що діти здобувають знання через цікаві завдання та замість окремих предметів вивчають світ у цілому. У процесі залучені також і вчителі. Тут вони стають справжніми інфлюєнсерами, змінюючи саму природу викладання.
«Ми працюємо над рішеннями, які стирають межу між іграми й освітою та розв’язують такі проблеми, як вплив мобільних ігор і соціальних мереж на дітей, брак інтерактивності у школах, неефективна система стимулів і винагород у професії вчителя, — розповідає співзасновник Education Studios Артур Корвін Пауеллс — Ми віримо в те, що можемо зробити світ кращим. Зокрема, за допомогою таких проєктів. А ще Education Studios — наш спосіб віддячити світовій спільноті за неймовірну підтримку України».
Коли змішана реальність перетворюється на знання
Наразі платформа Ad Astra перебуває на етапі альфа-версії. Уже скоро розпочнуться play-тести, на основі яких буде створена перша реліз-версія для кінцевих споживачів. Паралельно з цим розробники активно працюють над інтеграцією mixed reality, щоби зробити навчальний процес ще цікавішим та ефективнішим.
«Окрім мобільних пригод, зараз ми працюємо над створенням перших AR-експірієнсів. З їхньою допомогою можна розвивати захопливі освітні сюжети, а також робити тактильні ігрові сесії з навколишнім світом. Наприклад, дитина зможе побачити у своїй кімнаті Сонячну систему, дослідити життєвий цикл зірок, а головне — бути не просто глядачем, а активним учасником процесу», — ділиться планами Артур Корвін Пауеллс. За задумом розробників, подібні інноваційні матеріали вчителі зможуть демонструвати на уроках. У майбутньому вони отримають можливість створювати власні мініпригоди для дітей, додаючи свої освітні матеріали.
Кого шукають у команду просто зараз
Для реалізації далекосяжних планів Education Studios і Project Ukraine шукають талановитих українських фахівців, які зможуть розвивати концепт, вигадувати креативні ідеї, створювати необхідні технології. Водночас потрібні не «робочі дрони», а повноправні члени команди, кожен із яких матиме безпосередній вплив на дизайн гри та формування загального напряму проєкту.
Серед актуальних вакансій: Game Designer, VFX Artist, 3D Animator, Game UI/UX Designer, Unity Developer, Education Content Writer. Усіх охочих зробити свій внесок у створення найгуманнішої «зброї», здатної змінювати світ, запрошують заповнити онлайн-форму на сайті Project Ukraine.
Підключай Megogo зі знижками за акційними тарифами.