💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉

Освітньо-ігрова екосистема Ad Astra — перший проєкт Education Studios

«Освіта — це найпотужніша зброя, за допомогою якої можна змінити світ». У цьому був переконаний Нельсон Мандела й у це вірять творці освітньої екосистеми Ad Astra — компанія Education Studios. Про гейміфікацію освіти, створення інноваційних екосистем та роботу, яка справді змінює світ на краще, — у сьогоднішній статті. 

Залишити коментар
Освітньо-ігрова екосистема Ad Astra — перший проєкт Education Studios

«Освіта — це найпотужніша зброя, за допомогою якої можна змінити світ». У цьому був переконаний Нельсон Мандела й у це вірять творці освітньої екосистеми Ad Astra — компанія Education Studios. Про гейміфікацію освіти, створення інноваційних екосистем та роботу, яка справді змінює світ на краще, — у сьогоднішній статті. 

Гейміфікація в освіті: чому гра важлива

Ще в 1980-х роках професор Есекського університету Річард Бартл почав розробляти теорію гейміфікації. Пояснюючи, як усе працює, він казав, що це перетворення на гру того, що грою не є. Зокрема й навчального процесу. Навчання у вигляді гри виявилося набагато ефективнішим за звичайні формати. Нещодавно проведені дослідження показали, що ігрова форма на ⅔ підвищує мотивацію учнів.

А гейміфікація на основі дослідів покращує результати учнів на понад 34%. 

І це не дивно, адже гра — історично перший і найбільш природний спосіб здобуття знань і досвіду для всіх живих істот на нашій планеті. 

Фахівці схильні вважати, що майбутнє освіти тісно пов’язане з гейміфікацією. А цифри це підтверджують: у 2020 році світовий ринок освітньої гейміфікації становив $697 млн. США. За прогнозами, до 2027 року він сягне позначки $4 млрд.

З новітніми технологіями освіта все більше схожа на захопливу комп’ютерну гру. Дитина опиняється в ігровому всесвіті, де здобуває знання, учителі створюють свої світи та можуть монетизувати креатив, а батьки отримують важливу інформацію про потенціал дитини. Саме така ідея лежить в основі освітньої ігрової екосистеми Ad Astra від Education Studios, створеної за підтримки україно-британської IT-ініціативи Project Ukraine. 

Ad Astra стирає межу між грою й освітою 

Ad Astra — платформа, де навчання відбувається завдяки технологіям мобільного геймінгу. Діти досліджують захопливе футуристичне середовище, долаючи освітні труднощі та вирощуючи свої аватари, які є відображенням їхніх талантів та інтересів. Аватари зростають і набувають знань разом із дитиною. Усе відбувається в різних видах ігрової реальності. Та, окрім віртуальних здобутків, маленькі дослідники отримують цілком реальні фізичні артефакти, зокрема власну Книгу знань.

Розробники кажуть, що основна перевага такої платформи полягає в тому, що діти здобувають знання через цікаві завдання та замість окремих предметів вивчають світ у цілому. У процесі залучені також і вчителі. Тут вони стають справжніми інфлюєнсерами, змінюючи саму природу викладання. 

«Ми працюємо над рішеннями, які стирають межу між іграми й освітою та розв’язують такі проблеми, як вплив мобільних ігор і соціальних мереж на дітей, брак інтерактивності у школах, неефективна система стимулів і винагород у професії вчителя, — розповідає співзасновник Education Studios Артур Корвін Пауеллс — Ми віримо в те, що можемо зробити світ кращим. Зокрема, за допомогою таких проєктів. А ще Education Studios — наш спосіб віддячити світовій спільноті за неймовірну підтримку України».

Коли змішана реальність перетворюється на знання

Наразі платформа Ad Astra перебуває на етапі альфа-версії. Уже скоро розпочнуться play-тести, на основі яких буде створена перша реліз-версія для кінцевих споживачів. Паралельно з цим розробники активно працюють над інтеграцією mixed reality, щоби зробити навчальний процес ще цікавішим та ефективнішим.

«Окрім мобільних пригод, зараз ми працюємо над створенням перших AR-експірієнсів. З їхньою допомогою можна розвивати захопливі освітні сюжети, а також робити тактильні ігрові сесії з навколишнім світом. Наприклад, дитина зможе побачити у своїй кімнаті Сонячну систему, дослідити життєвий цикл зірок, а головне — бути не просто глядачем, а активним учасником процесу», — ділиться планами Артур Корвін Пауеллс. За задумом розробників, подібні інноваційні матеріали вчителі зможуть демонструвати на уроках. У майбутньому вони отримають можливість створювати власні мініпригоди для дітей, додаючи свої освітні матеріали.

зразок сюжету з гри Ad Astra

Кого шукають у команду просто зараз

Для реалізації далекосяжних планів Education Studios і Project Ukraine шукають талановитих українських фахівців, які зможуть розвивати концепт, вигадувати креативні ідеї, створювати необхідні технології. Водночас потрібні не «робочі дрони», а повноправні члени команди, кожен із яких матиме безпосередній вплив на дизайн гри та формування загального напряму проєкту.

Серед актуальних вакансій: Game Designer, VFX Artist, 3D Animator, Game UI/UX Designer, Unity Developer, Education Content Writer. Усіх охочих зробити свій внесок у створення найгуманнішої «зброї», здатної змінювати світ, запрошують заповнити онлайн-форму на сайті Project Ukraine.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.