Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Наталя ХандусенкоНавколо IT
15 грудня 2023, 13:34
2023-12-15
Три студентки з Житомира створили дитячий застосунок «Книгар» з доповненою реальністю. Що надихнуло дівчат на розробку
На базі інжинірингової школи при Поліському національному університеті в Житомирі студентки розробили мобільний застосунок «Книгар» з доповненою реальністю для дитячого коміксу «За небокраєм: велике космічне прибирання». Розробка дівчат особливо стане в нагоді батькам, які прагнуть привернути увагу своїх дітей до книг і читання.
На базі інжинірингової школи при Поліському національному університеті в Житомирі студентки розробили мобільний застосунок «Книгар» з доповненою реальністю для дитячого коміксу «За небокраєм: велике космічне прибирання». Розробка дівчат особливо стане в нагоді батькам, які прагнуть привернути увагу своїх дітей до книг і читання.
Нещодавно світ побачив дитячий комікс, який написали два нідерландські дитячі письменники — «За небокраєм: велике космічне прибирання». Мета твору — ознайомити дітей з проблемою засмічення космосу.
Фото: «Перший Житомирський»
«Ідея „Книгаря“ полягає в тому, що дитина читає, і водночас може візуалізувати та побачити картинку, кожну окрему сторінку, яка оживає саме за допомогою цього мобільного застосунку. Ще є елемент навчання в грі, яку можна також запустити на окремій сторінці цього коміксу, такий спосіб можна сортувати сміття саме в межах застосунку. І дитина не просто бачить картинку і героїв, а вже сама бере безпосередню участь у вирішенні цієї проблеми», — розповіла Ольга Неколюк, менторка лабораторії інжинірингової школи Noosphere, для «Перший Житомирський».
Над застосунком працювала команда з трьох студенток, це дві вебдизайнерки та одна розробниця програмного забезпечення: Марія Вакуленко, Ольга та Ірина Миненко. Сама розробка програми у дівчат зайняла три місяці.
Фото: «Перший Житомирський», Марія Вакуленко
«Ми надихнулася історією, яка описана у книжці „За небокраєм: велике космічне прибирання“, і захотіли візуалізувати її застосунку. Цей застосунок має в собі 3-D об’єкти та анімації, які доповнюють нашу книжку», — каже студентка Марія Вакуленко.
Фото: «Перший Житомирський»
Вебдизайнерка Ірина, розповіла, що для гри вони обрали доповнену реальність задля того як найкраще візуалізувати персонажів та проблематику цієї книги, створити інтерактив. Саме тому, дітям буде цікавіше читати та одразу ж переглянути анімації на смартфоні.