Щотижнева аудиторія користувачів ChatGPT виросла до 200 млн. Це вдвічі більше ніж торік
Компанії OpenAI, яка розробила популярний чатбот зі штучним інтелектом ChatGPT, за рік вдалося подвоїти щотижневу аудиторію користувачів.
Компанії OpenAI, яка розробила популярний чатбот зі штучним інтелектом ChatGPT, за рік вдалося подвоїти щотижневу аудиторію користувачів.
Представник компанії повідомив Engadget, що використання API також подвоїлося після липневого релізу GPT-4o mini.
Крім того, генеральний директор Сем Альтман сказав співробітникам цього літа, що річний дохід компанії (якщо взяти місячний дохід і розтягнути його на цілий рік) досяг $3,4 млрд, порівняно з $1,6 млрд наприкінці 2023 року.
Наразі відомо, що Apple, Nvidia і Microsoft ведуть переговори про інвестування в новий раунд фінансування OpenAI. Єдиною деталлю про масштаби цього раунду було те, що він підніме оцінку OpenAI вище $100 млрд.
З 2019 року Microsoft інвестувала $13 млрд у бізнес штучного інтелекту, а Apple повідомила, що ChatGPT стане значною частиною її майбутнього проєкту Apple Intelligence.
Раніше повідомлялося, що OpenAI може зазнати збитків у розмірі $5 млрд до кінця фінансового року. Згідно зі звітом The Information, розробник ChatGPT може опинитися на межі банкрутства, бо в найближчі 12 місяців у нього можуть закінчитися гроші.