Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉
Олександр КузьменкоГоряченькое
25 июля 2024, 16:49
2024-07-25
Один з керівників Adobe порівняв підписку Creative Cloud з героїном
За словами одного з керівників Adobe, плата за дострокове розірвання контракту для Adobe — це «щось на кшталт героїну». Його цитата наводиться у новій неопрацьованій скарзі Федеральної торгової комісіії (FTC) на компанію за приховування плати та ускладнення процедури скасування підписки Creative Cloud. В Adobe заявили, що ця фраза вирвана з контексту.
За словами одного з керівників Adobe, плата за дострокове розірвання контракту для Adobe — це «щось на кшталт героїну». Його цитата наводиться у новій неопрацьованій скарзі Федеральної торгової комісіії (FTC) на компанію за приховування плати та ускладнення процедури скасування підписки Creative Cloud. В Adobe заявили, що ця фраза вирвана з контексту.
У скарзі також містяться раніше невідомі твердження про те, що Adobe знала про дослідження, які показували, що її процедури оформлення та скасування були занадто складними, а клієнти були незадоволені несподіваною платою за дострокове розірвання контракту.
У короткому інтерв’ю генеральний юрисконсульт і директор з довірчих відносин Adobe Дана Рао відкинув як конкретну цитату, так і скаргу FTC загалом. Він заявив, що «розчарований тим, як вони продовжують виривати з контексту коментарі невиконавчих працівників багаторічної давнини, щоб обґрунтувати свою позицію».
Рао додав, що процитована особа не входить до керівної команди, яка звітує перед генеральним директором Шантану Нараєном, і що стягувати чи не стягувати плату за дострокове розірвання контракту «не є їхнім рішенням».
Плата за дострокове розірвання контракту у справі FTC становить «менше половини відсотка нашого річного доходу. Це не впливає на наш бізнес, не впливає на наші бізнес-рішення», — заявив Рао.
Раніше уряд США подав до суду на компанію Adobe за те, що вона «заманює» клієнтів у свою найдорожчу річну підписку за замовчуванням. У позові також вказано, що користувачі, які хочуть скасувати підписку, стикаються з багатьма перепонами та прихованими платежами за дострокове розірвання угоди.
Усе це, за словами FTC, призводить до того, що споживачі обманним шляхом підписуються на «найприбутковіший план підписки Adobe за замовчуванням, без чіткого розкриття важливих умов плану».