💻 MayBee: френдлі HRM система. Просте та iнтуїтивне управління комплексними HR процесами 🔥

Adobe постане перед судом через «підштовхування» користувачів до оформлення річної підписки на свої продукти та приховані платежі за скасування

Уряд США подав до суду на компанію Adobe за те, що вона «заманює» клієнтів у свою найдорожчу річну підписку за замовчуванням. У позові також вказано, що користувачі, які хочуть скасувати підписку, стикаються з багатьма перепонами та прихованими платежами за дострокове розірвання угоди.

Залишити коментар
Adobe постане перед судом через «підштовхування» користувачів до оформлення річної підписки на свої продукти та приховані платежі за скасування

Уряд США подав до суду на компанію Adobe за те, що вона «заманює» клієнтів у свою найдорожчу річну підписку за замовчуванням. У позові також вказано, що користувачі, які хочуть скасувати підписку, стикаються з багатьма перепонами та прихованими платежами за дострокове розірвання угоди.

Як пише Gizmodo, Мін’юст США особливо виділяє план «Річний з щомісячною оплатою» (Annual, Paid Monthly), який Adobe пропонує як варіант за замовчуванням для кількох своїх продуктів. Річна підписка дозволяє користувачам платити найнижчу суму в день реєстрації. Однак у позові стверджується, що Adobe приховує плату за дострокове розірвання, яке може коштувати користувачам сотні доларів залежно від того, коли вони скасовують угоду.

«Під час реєстрації Adobe приховує істотні умови свого річного плану дрібним шрифтом і за необов’язковими текстовими полями та гіперпосиланнями, надаючи інформацію, яка має залишитися непоміченою і яку більшість споживачів ніколи не побачать», — йдеться у скарзі Мін’юсту. В ній зазначається, що Adobe «перешкоджає скасуванню», обтяжуючи та ускладнюючи цей процес.

Пакет Creative Cloud від Adobe в річному тарифі коштує $59,99 на місяць. Це дозволяє користувачам платити найнижчу суму в день реєстрації, порівняно з планом «Щомісячний» вартістю $89,99 на місяць або планом «Річний, з авансовим платежем» вартістю $659,88. Мін’юст США стверджує, що Adobe не робить достатньо для розкриття інформації про те, що це річний контракт з оплатою за дострокове розірвання, і каже, що компанія ставить інші перепони на шляху до скасування контракту.

Користувачі, які скасовують свої річні плани, сплачують 50% від «залишкового контрактного зобов’язання» згідно з умовами та положеннями Adobe. Якщо скасувати Creative Cloud після одного місяця обслуговування, користувач втратить доступ до Creative Cloud того ж місяця і повинен заплатити приблизно $330 за скасування підписки.

У позові наводяться свідчення споживачів, які стурбовані річною підпискою Adobe. Вони нібито не знали, що, попри її назву, вона має діяти протягом року, і що за її скасування потрібно платити. Мін’юст стверджує, що компанія Adobe знала про цю плутанину, оскільки протягом багатьох років отримувала численні скарги від Better Business Bureau та клієнтів. Однак Adobe продовжувала пропонувати план без особливих роз’яснень.

Проте в компанії своєї провини не визнають. «Ми є прозорими щодо умов та положень наших угод про підписку та маємо простий процес скасування», — заявила Дана Рао, головний юрисконсульт та директор з питань довірчих відносин Adobe.

Нагадаємо, що раніше Adobe і Figma оголосили про взаємне розірвання угоди про злиття, за якою Adobe мала виплатити платформі для дизайну продуктів Figma $20 млрд. Це зберегло софтверній компанії близько $6 млрд, які вона, ймовірно, використає для прискорення розвитку штучного інтелекту та викупу акцій.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Adobe Premiere Pro отримує ШІ-інструменти й інтеграцію зі сторонніми моделями серед яких — Sora від OpenAI
Adobe Premiere Pro отримує ШІ-інструменти й інтеграцію зі сторонніми моделями, серед яких — Sora від OpenAI
По темi
Adobe Premiere Pro отримує ШІ-інструменти й інтеграцію зі сторонніми моделями, серед яких — Sora від OpenAI
Стартап Canva купив творчу платформу Affinity щоб ще більше конкурувати з Adobe
Стартап Canva купив творчу платформу Affinity, щоб ще більше конкурувати з Adobe
По темi
Стартап Canva купив творчу платформу Affinity, щоб ще більше конкурувати з Adobe
Adobe сконцентрується на розвитку ШІ після провалу угоди з Figma. На цей напрям у компанії вивільнилося $6 млрд
Adobe сконцентрується на розвитку ШІ після провалу угоди з Figma. На цей напрям у компанії вивільнилося $6 млрд
По темi
Adobe сконцентрується на розвитку ШІ після провалу угоди з Figma. На цей напрям у компанії вивільнилося $6 млрд
Читайте також
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
«Фактично ми відкотилися на 3 роки». Засновник EasyPay про те, яку ціну заплатив український платіжний сервіс, щоб вижити
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
Помилка Coinbase. Грузинські користувачі обміняли ларі на долари за курсом, який у 100 разів перевищує офіційний
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
«Моя фінансова мета — накопичити $1 000 000, щоб мати пасивний дохід і жити на нього». Як айтішники витрачають гроші та в що інвестують
Зарплата айтішників в Україні — одна з найвищих. І ІТ-галузь під час війни — єдина галузь, яка зростає, попри війну. А айтішники — серед тих, хто найактивніше підтримують армію. Середній місячний донат айтішника становить 10% від зарплати, або $270. dev.ua вирішив розпитати айтішників, куди вони витрачають гроші й у що інвестують під час війни. 
1 коментар
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників
«Розрив між оплатою місцевих та прибулих фахівців на Волині – $900». Як повномасштабна війна вплипає на прибуток айтішників

Хочете повідомити важливу новину? Пишіть у Telegram-бот

Головні події та корисні посилання в нашому Telegram-каналі

Обговорення
Коментарів поки немає.