💰🚀 USDT, BTC, ETH - це все просто купляється в Trustee Plus в пару кліків. Встановлюй 👉
Олександр КузьменкоСтартап
26 березня 2024, 14:51
2024-03-26
Стартап Canva купив творчу платформу Affinity, щоб ще більше конкурувати з Adobe
Компанія Canva Inc. придбала Affinity — розробника софту для редагування фотографій, графічного дизайну та верстки сторінок, який особливо популярний на Mac. Наразі це найбільше придбання Canva, яке допоможе їй конкурувати з Adobe.
Угода, яка поєднує готівку та виплату акціями, оцінюється в «кілька сотень мільйонів фунтів стерлінгів». Про це повідомив співзасновник і головний операційний директор Canva Кліфф Обрехт в інтерв’ю агентству Bloomberg.
Це найбільша інвестиція найдорожчого австралійського стартапу, який оцінюється в $26 млрд, і велика подія в індустрії графічного дизайну.
Повідомляється, що до Canva приєдналася вся команда з 90 осіб із британського стартапу Serif, що базується в Ноттінгемі, відповідального за портфоліо програм для редагування, публікації й ілюстрування фотографій Affinity. За словами Обрехта, додатки Affinity були представлені на презентаціях творчих продуктів Apple Inc. і є «останнім шматочком у нашому пазлі».
Тепер вони будуть використовуватися для доповнення вибору інструментів на основі штучного інтелекту в Canva, оскільки австралійська компанія розширює свою пропозицію онлайн-робочих просторів.
Canva була заснована 10 років тому, і за цей час виросла в помітного конкурента Adobe, яка домінує на ринку професійного ПЗ для художників та дизайнерів. Нещодавно Adobe додала функції штучного інтелекту в усі свої продукти, але її акції впали більш ніж на 15% цього року після того, як у грудні провалилася угода з придбання Figma вартістю $20 млрд.
Інвестори вже давно розглядають Canva як кандидата для виходу на біржу, хоча компанія ще не обговорювала планів щодо цього. За словами Обрехта, нещодавно вона завершила вторинний продаж акцій на суму $1,5 млрд.
Стартап орієнтується на створенні простих у використанні продуктів, орієнтованих на людей без формальної дизайнерської освіти, і вже перевищив $2,1 млрд доходу за рік. Наразі Canva має понад 175 мільйонів користувачів, з них 90 мільйонів — це нові користувачі (з’явилися за останні 18 місяців), які почали користуватися продуктом компанії завдяки новим функціям штучного інтелекту.
Австралійський стартап загалом придбав вже сім компаній у Європі, включно зі стартапом візуального ШІ Kaleido.ai та постачальників зображень Pexels і Pixabay.
Нагадаємо, що в грудні минулого року стало відомо про розірвання угоди про злиття між Adobe і Figma, за якою Adobe мала виплатити платформі для дизайну продуктів Figma $20 млрд. Компенсація для Figma від Adobe склала $1 млрд.
Річний дохід Figma у 2023 році зріс на 40% до $600 млн, а Canva, яка спеціалізується на плакатах і логотипах і, як правило, розглядається як безпосередніша загроза для Adobe, у жовтні мала річний дохід у розмірі $1,7 млрд. Обидва стартапи становлять лише невелику частку від $12,4 млрд постійного доходу Adobe від творчого програмного забезпечення, але становлять небезпеку в майбутньому.
УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ.
Ліцензія видана ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 15.09.23 (рішення КРАІЛ №245 від 31.08.2023); ТОВ "СЛОТС Ю.ЕЙ." – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 26.04.2021 (рішення КРАІЛ №150 від 12.04.2021); ТОВ «СПЕЙСИКС» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 08.02.2021 (рішення КРАІЛ №34 від 02.02.2021); ТОВ «ГЕЙМДЕВ» – на провадження діяльності з організації та проведення азартних ігор казино у мережі Інтернет від 16.02.2021 (рішення № 47 від 10.02.2021).