💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
1 октября 2024, 12:16
2024-10-01
«Xbox — це безлад». Відомий ігровий журналіст заявив, що ігровий підрозділ Microsoft охопила криза через розмиті плани керівництва
Таку думку висловив ігровий оглядач Bloomberg Джейсон Шраєр. Він вважає, що Xbox наразі перебуває в безладі через непослідовність у заявах і нечіткі, розпливчасті плани розвитку.
Про це він заявив на подкасті Spawn Wave, передає TweakTown. За словами Шраєра, змішані повідомлення Xbox вочевидь викликають сум’яття як усередині компанії серед розробників ігор і команд, так і ззовні серед відданих бренду гравців.
Ігровий підрозділ Microsoft значно змінився за останні кілька років. У 2023 році Microsoft купила Activision Blizzard за $70 млрд, і це злиття додало величезної ваги Xbox у цілому. На компанію й так чинився тиск, щоби забезпечити зростання, але після злиття ці показники стали ще складнішими, а рада директорів і топменеджмент Microsoft почав ще уважніше стежити за Xbox.
Необхідність досягти певних показників доходу та прибутку призвела до серйозних зрушень у Xbox. Microsoft відмовилась від ексклюзивності ігор своїх власних студій, випустивши на PlayStation такі хіти, як Hi-Fi Rush, Pentiment, Grounded і Sea of Thieves. Тоді ж підтвердили вихід гри Indiana Jones and the Great Circle для PS5.
Дії Microsoft викликали багато критики з боку прихильників Xbox, і всередині компанії справи йдуть не набагато краще: розробники й інші команди, як повідомляється, заплуталися в загальному плані Xbox. Цьому також сприяли амбітні слова президентки Xbox Сари Бонд, яка говорила мобільні й хмарні платформи, PC, консолі, портативні пристрої, підписки, продаж ігор тощо.
«У Xbox зараз такий безлад, що мені здається, ніби їхні плани змінюються щороку. Зараз вони знову й знову тизерять портативну консоль, але хто знає? Рік тому вони казали, що „Індіана Джонс“ ніколи не вийде на PlayStation, так що вони змінюють свою думку щомісяця. Там просто катастрофа, це дуже сумно», — прокоментував ці події Джейсон Шраєр.
Нещодавно стало відомо, що Microsoft звільняє ще близько 650 працівників свого ігрового підрозділу. Ці скорочення відбулися через кілька місяців після того, як компанія звільнила 1900 співробітників Activision Blizzard і Xbox, а також після закриття кількох ігрових студій, у тому числі Arkane Austin.
Нагадаємо, що у вересні спільнота українських власників консолей Xbox звернулася до корпорації Microsoft і Xbox із проханням звернути більше уваги на українську аудиторію. Xbox досі немає українського регіону, і нещодавно заблокував можливість купувати ігри в Туреччині, яка була популярною альтернативою в Україні через свої низькі ціни.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.