У застосунку «Нової пошти» з'явилася можливість лишати чайові
Українська логістична компанія «Нова пошта» анонсувала появу функції «чайових», якими можна подякувати працівнику НП. Ця послуга доступна в новому застосунку Nova Post.
Українська логістична компанія «Нова пошта» анонсувала появу функції «чайових», якими можна подякувати працівнику НП. Ця послуга доступна в новому застосунку Nova Post.
Українська логістична компанія «Нова пошта» анонсувала появу функції «чайових», якими можна подякувати працівнику НП. Ця послуга доступна в новому застосунку Nova Post.
Після отримання послуг користувачу буде запропоновано оцінити обслуговування. Якщо клієнт «Нової пошти» поставить 4 або 5 зірок, з’явиться блок «Чайові», де можна вибрати запропоновану суму або вказати свою.
Цей функціонал доступний в окремому оновленому застосунку «Нової пошти» — Nova Post.
Нагадаємо, що нещодавно «Нова пошта» відкрила відділення в Римі й запустила нові послуги для клієнтів в Італії. Це вже друге відділення українського логістичного гіганта, який активно підкорює міжнародні ринки. Перше працює в Мілані.
Восени керівник «НП Діджитал» Андрій Чепіга розповідав про створення застосунку Nova Post. За його словами, MVP-продукту створили за шість місяців.