«Хоча багато якостей гри знайшли відгук у гравців, ми також визнаємо, що інші аспекти гри й наш початковий запуск пройшли не так, як ми планували», — заявив режисер проєкту Раян Елліс.
Concord буде знято з продажу, щоб Sony та розробник Firewalk Studios могли «вивчити варіанти, в тому числі ті, які зможуть краще достукатися до наших гравців», повідомляє IGN. Можливо, це означає, що гру перевипустять за моделлю f2p.
Гра буде негайно вилучена з продажу, а всім, хто придбав її в PlayStation Store або PlayStation Direct, будуть повернуті кошти за допомогою оригінальних способів оплати. Тим, хто придбав гру в Steam та Epic Games Store, кошти будуть повернуті найближчими днями.
Фізичне відшкодування трохи складніше, але гравці можуть звернутися до окремих роздрібних продавців, щоб повернути кошти. Імовірно, Sony сама організує з ними систему, яка дозволить повністю обробити всі відшкодування. «Після повернення коштів гравці більше не матимуть доступу до гри», — пояснили в Sony.
Concord з’явилася 23 серпня 2024 року, тобто її вилучили з продажу всього через 11 днів після запуску і вимкнули для всіх гравців всього через два тижні після цього. Навіть ті, хто купив Concord, більше не зможуть грати після 6 вересня.
Її запуск був просто катастрофічним: аналітики повідомляють, що, ймовірно, було продано не більше 25 000 копій гри. Вона дебютувала з трагічним піковим показником 697 одночасних гравців у Steam.
Concord перебувала у розробці близько 8 років, і її бюджет вимірюється десятками, якщо не сотнями, мільйонів доларів. Це великий удар для Sony, яка покладала великі надії на проєкт — для гри пропонується лімітована версія геймпада DualSense, а на Gamescom 2024 був анонсований проєкт Secret Level від творців шоу «Любов, смерть і роботи». Це збірник з 15 короткометрівок, одна з яких присвячена всесвіту Concord.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.