🚨⚡🚨 Біткоін по $100к. Час встановлювати Trustee Plus і безкоштовно випускати картку для розрахунків 👉
Олександр КузьменкоGameDev
5 ноября 2024, 17:53
2024-11-05
Українська студія Bear Games показала перший геймплей свого soulslike-платформера Comix Zero
Відоме ігрове видання IGN опублікувало дебютний трейлер з ігровим процесом української гри Comix Zero. У цьому проєкті харківська студія Bear Games надихалася класичною грою 1995 року Comix Zone для SEGA.
«Bear Games раді представити перший геймплейний трейлер Comix Zero, пригодницької „коміксванію“, дії якої відбуваються на сторінках інтерактивного коміксу», — йдеться в пресрелізі розробників.
У Comix Zero гравці стрибають панелями мальопису, пробиваються крізь межі сторінок та перемагають ворогів, позбавляючи їх кольорів. За словами авторів гри, жанр метроїдванії тут поєднується із підходом Elden Ring до відкритого світу: його можна досліджувати незалежно від відкриття певних здібностей головного героя.
Але коли головний герой гри Зеро помирає, він втрачає частину спогадів, а це впливає на ставлення інших персонажів до нього та змінює сюжет. Гравці зможуть налаштувати ігровий процес під свій стиль завдяки різним здібностям та спорядженню протагоніста. В Comix Zero також можна пити зілля, створювати потужні артефакти, виконувати квести від NPC та отримувати винагороди.
Comix Zero була анонсована на фестивалі українських відеоігор в Steam, де також був представлений кооперативний горор-шутер в дусі SCP, а також картковий роґлайт від творців Puzzles For Clef. Гра має українську локалізацію та сторінку в Steam, де її можна додати в список бажаного.
Студія Bear Games була заснована у Харкові у 2002 році професійним кіберспортсменом. Розробники зазначають, що мають понад 20 років досвіду створення ігор та понад 50 проєктів різних стилів і жанрів у своєму портфоліо. Comix Zero — перша масштабна гра студії для РС.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.