Дістали русняві шахеди й ракети? Підсилюймо ППО — донать на SkyLock 👉

Embracer заявила, що почне використовувати ШІ для покращення розробки відеоігор

Нещодавно реструктуризований шведський конгломерат Embracer Group, до якого все ще входить українська 4A Games,  використовуватиме моделі штучного інтелекту, щоб створювати «захопливіші ігри».

Оставить комментарий
Embracer заявила, що почне використовувати ШІ для покращення розробки відеоігор

Нещодавно реструктуризований шведський конгломерат Embracer Group, до якого все ще входить українська 4A Games,  використовуватиме моделі штучного інтелекту, щоб створювати «захопливіші ігри».

Як повідомляє Game Developer, компанія прийняла новий пакет політик у сфері ШІ, який, як вона стверджує, може «значно покращити» її виробничий процес, «підвищивши ефективність використання ресурсів, додавши інтелектуальну поведінку, персоналізацію та оптимізацію» в геймплей.

Embracer стверджує, що завдяки використанню штучного інтелекту вона зможе створювати захопливіші та імерсивніші ігри, які забезпечать кожному гравцеві «унікальний, динамічний та персоналізований досвід».

«Ми також бачимо великі можливості для ШІ у швидкості розробки ігор, логістиці та плануванні. Embracer Group також розуміє потенційні ризики, пов’язані з використанням ШІ», — говорять в компанії. Там додали, що ШІ також може використовуватися в таких сферах, як логістика або управління персоналом, для поліпшення планування, прийняття рішень, підтримки залучення талантів і поліпшення досвіду співробітників або їх утримання.

В Embracer вважають, що відмова від використання ШІ для «відповідних завдань» призведе до того, що її «випередять конкуренти». Компанія визнає, що впровадження моделей штучного інтелекту не позбавлене ризику, але стверджує, що ця політика «розширить можливості» працівників, які допоможуть створювати «більш потужний досвід за той самий час».

«Компанії Embracer Group, які використовують ШІ у своїй діяльності, підпадають під дію як загальних, так і спеціальних законів і вимог, які впливають на розробку і використання ШІ. Ці вимоги є всеосяжними через природу застосувань ШІ й вимагають, серед іншого, ведення документації, оцінки ризиків, а також постійного оновлення», — йдеться в оцінці ризиків, проведеній компанією.

При цьому Embracer визнає, що ШІ також може давати неетичні, упереджені, дискримінаційні або зовсім неправильні результати, якщо «він не був належним чином навчений, проінструктований або використаний». Також згадаються ризики пов’язані з авторським правом на контент, створений ШІ.

Як впровадження ШІ вплине на робочі місця в Embracer Group

Компанія заявляє, що не хоче замінювати людей штучним інтелектом і застосовує «людиноцентричний підхід» до технології. Вона стверджує, що це навіть може відкрити двері для нових працівників.

«Справа не лише в тому, що ШІ дозволяє нашим розробникам робити ще більше і ставати більш ефективними у виконанні певних завдань, він також відкриє доступ до кодування для ширшої групи розробників. Вхід у галузь може бути простішим для людей з обмеженими можливостями, які, наприклад, не можуть користуватися клавіатурою так само легко, як інші», — сказав керівник відділу конфіденційності та управління штучним інтелектом Embracer Томас Хедман (Tomas Hedman).

Хедман каже, що «підхід з урахуванням ризиків» компанії означає усвідомлення підводних каменів, пов’язаних з моделями штучного інтелекту. Саме тому, за його словами, Embracer повинна «діяти свідомо».

ШІ в розробці ігор

«ШІ навчається на історичних даних, які схиляються в певному напрямку. В результаті ви можете отримати незбалансоване автоматизоване прийняття рішень. Припустимо, ви будуєте село. Якщо ви використовуєте для цього штучний інтелект, то залежно від того, як він навчений і які рішення приймає, ви можете отримати село з демографією, яка демонструє певний дисбаланс», — вважає Хедман.

«Оскільки моделі штучного інтелекту стають більш потужними, ми можемо використовувати їхні можливості й у творчому процесі, наприклад, виявляючи невідповідності в сценаріях і розповідях. Це матиме величезні переваги для наших творчих команд у написанні сценаріїв, створенні образів, генерації ідей, контролі якості тощо. А оскільки моделі стануть більш схожими на людей, взаємодія між гравцями та функціями, що підтримуються штучним інтелектом, буде набагато динамічнішою. Якщо в ігровому сценарії ви торгуєтеся, ШІ може запам’ятати це наступного разу. Це робить ігровий процес набагато цікавішим і реалістичнішим».

Embracer — не перша компанія, яка підтримує потенціал ШІ. Раніше цього року керівник EA Ендрю Вілсон заявив, що 60 відсотків процесів розробки видавництва незабаром можуть бути охоплені генеративним ШІ. Інші компанії, включаючи Sony, Square Enix, Ubisoft та інші, також почали експериментувати з цією технологією. 

Нагадаємо, що у квітні 2024 року шведська холдингова компанія Embracer Group анонсувала трансформацію в три окремі компанії: Asmodee Group, Coffee Stain & Friends та Middle-earth Enterprises & Friends. До останньої входить й українська 4A Games, яку раніше збиралася викупити компанія Saber, що має російське коріння.

Раніше стало відомо, що Embracer припиняє свою діяльність в росії й продає Saber за $247 млн. Embracer Group придбала Saber Interactive у лютому 2020 року в рамках угоди вартістю $525 млн. У серпні 2020 року Saber Interactive за $35 млн придбала українську 4A Games, відому за серією ігор Metro.

Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
По темi
Читайте головні IT-новини країни в нашому Telegram
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
По темi
Embracer за рік звільнила понад 4500 співробітників і закрила 80 проєктів
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
По темi
Embracer Group розділяється на три самостійні компанії. Українська студія 4A Games поки залишається в одній з них
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім схоже що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім, схоже, що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
По темi
Embracer звільнила розробників і скасувала нову частину Deus Ex. Утім, схоже, що це було не довгоочікуване продовження історії Адама Дженсена
Читайте также
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Искусственный интеллект DALL-E научился дорисовывать картины. Как это выглядит
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Головоломка киевлянина Quadline победила на фестивале инди-игр Google Play
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает. Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей. Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.
1 комментарий

Хотите сообщить важную новость? Пишите в Telegram-бот

Главные события и полезные ссылки в нашем Telegram-канале

Обсуждение
Комментариев пока нет.