Хостинг для будь-яких потреб — VPS від 135 гривень на місяць 👉
Олександр КузьменкоGameDev
19 июля 2024, 18:43
2024-07-19
«Погіршення продукту». Антимонопольний орган США «розлючений» на Microsoft через підвищення цін на Game Pass
Федеральна торгова комісія США (FTC), що стежить за дотриманням антимонопольного законодавства та захистом прав споживачів, подала заяву до Дев’ятого окружного апеляційного суду, в якій звинуватила Microsoft у «впровадженні погіршеного продукту» після оновлення тарифів на підписку Game Pass.
Федеральна торгова комісія США (FTC), що стежить за дотриманням антимонопольного законодавства та захистом прав споживачів, подала заяву до Дев’ятого окружного апеляційного суду, в якій звинуватила Microsoft у «впровадженні погіршеного продукту» після оновлення тарифів на підписку Game Pass.
Як нагадує PC Gamer, нещодавно Microsoft оголосила, що переглядає рівні підписки Game Pass для консолей і PC:
PC Game Pass подорожчав на $2, з $10 до $12 на місяць.
Xbox Game Pass для консолей було замінено на Xbox Game Pass Standard лише для нових передплатників, який більше не містить свіжих релізів, але має багатокористувацький онлайн-сервіс, і який коштує на $4 більше (від $11 до $15 на місяць).
Релізи з першого дня залишилися в Xbox Game Pass Ultimat, але вартість тарифу зросла на $3 з $17 до $20 на місяць.
В Україні доступна лише підписка PC Game Pass, яка подорожчала зі 190 грн до 230.
У своїй заяві FTC зазначає, що користувачі Xbox Game Pass для консолей, які хочуть зберегти свої ігри першого дня, «повинні заплатити на 81% більше, щоб перейти на «Game Pass Ultimate», а для тих, хто не бажає цього робити, «Microsoft представляє погіршений продукт», маючи на увазі Xbox Game Pass Standard, який, як і раніше, «коштує на 36% дорожче, ніж Console Game Pass, і не містить релізів першого дня».
Раніше комісія виступала проти злиття Microsoft з Activision Blizzard, яке остаточно завершилося в жовтні минулого року. Тепер, коли Activision і Microsoft офіційно пов’язані між собою, здається напрочуд малоймовірним, що це поглинання буде скасовано, але схоже FTC досі не здається.
У заяві відомство відзначає «підвищення цін і погіршення якості продукції Microsoft у поєднанні зі скороченням інвестицій у виробництво і якість продукції через звільнення працівників» і називає їх «ознаками фірми, яка використовує ринкову владу після злиття».
Комісія досить в'їдливо відзначає, що Microsoft напевно забула згадати про це, коли говорила, що поглинання дасть передплатникам Game Pass доступ до нових Call of Duty з першого дня. «Microsoft пообіцяла, що «придбання принесе користь споживачам, зробивши [CoD] доступною в Game Pass від Microsoft в день її виходу на консолі (без підвищення ціни на послугу в результаті придбання)», — йдеться в заяві.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.