💳 Trustee Plus — твоя персональна картка європейського банку: 3 хвилини і 10 євро 👉
Олександр КузьменкоGameDev
16 сентября 2024, 17:13
2024-09-16
«Я не підтримую крипту». Розробник колись популярної Flappy Bird заявив, що не має стосунку до «офіційного» відродження гри
Схоже, що творець оригінальної Flappy Bird Донг Нгуєн не радий спробам повернути його гру, яку він видалив близько десяти років тому, бо не витримував тиску через її шалену популярність.
Однак тепер організація, що називає себе The Flappy Bird Foundation, оголосила про плани «відродити офіційну гру Flappy Bird®». Вона придбала права на Flappy Bird в Gametech Holdings, яка раніше відсудила її в Нгуєна, повідомляє TechCrunch.
Але автор гри Донг Нгуєн вирішив публічно дистанціюватися від нового проєкту. «Ні, я не маю ніякого відношення до їхньої гри. Я нічого не продавав. Я також не підтримую крипту», — написав він в X (Twitter).
Наразі The Flappy Bird Foundation не згадує криптовалюти у своїх промоматеріалах. Але дослідник Варун Бінівале (Varun Biniwale) покопався на прихованих сторінках сайту Flappy Bird Foundation і знайшов згадку про те, що Flappy Bird «злітає вище, ніж будь-коли, на Solana, коли він злітає в Web 3.0». Однак поки незрозуміло, чи справді йдеться про майбутні функції або про плани, від яких раніше відмовилися.
Flappy Bird — відносно проста гра з бічною прокруткою та ретро-графікою — була вперше випущена у 2013 році, з часом ставши вірусним хітом і найбільш завантажуваним додатком в магазинах додатків для iOS та Android.
У січні 2014 року вона очолила чарт безплатних додатків у магазинах додатків США та Китаю, а пізніше того ж місяця очолила той самий розділ у магазині додатків Великої Британії, де її рекламували як «нову Angry Birds». За словами Нгуєна, гра приносила близько $50 000 на день завдяки внутрішньоігровій рекламі.
8 лютого 2014 року Нгуєн оголосив, що гру буде видалено як з App Store, так і з Google Play: «Вибачте, користувачі Flappy Bird, через дві години я видалю гру з App Store. Я більше не можу це терпіти».
Після видалення гри багато ЗМІ повідомили, що кілька продавців на eBay пропонували телефони з попередньо встановленою Flappy Bird за $1499 або більше, причому деякі з них отримували ставки понад 90 000 доларів США, однак ці оголошення були видалені за порушення правила eBay, згідно з яким смартфони повинні бути відновлені до заводських налаштувань перед продажем.
Згодом Нгуєн пояснив скасування гри тим, що вона викликає звикання. «Flappy Bird була розроблена для гри за кілька хвилин, коли ви розслаблені. Але сталося так, що вона стала продуктом, який викликає залежність. Я думаю, що це стало проблемою. Щоб розв’язати цю проблему, найкраще прибрати Flappy Bird. Вона зникне назавжди». За його словами, почуття провини, яке він відчував через гру, впливало на його сон, і що його совість відчула полегшення після того, як він видалив гру.
Красота и меланхолия конца света. За что мир полюбил The Last of Us?
2 сентября 2022 года — дата выхода ремейка The Last of Us, который получил название The Last of Us Part I. Целесообразность выпуска полного ремейка, который делали с нуля, для не столь старой игры еще стоит под вопросом. Но заслуг первоисточника это никак не уменьшает.
Ведь в 2013 году The Last of Us стала настоящим откровением для игровой индустрии. Один из последних эксклюзивов для PlayStation 3 окончательно вывел студию Naughty Dog в «высшую лигу», заодно продемонстрировав всему миру, как можно делать игры с акцентом на повествования. И в честь релиза ремейка мы решили вспомнить оригинал, который навсегда оставил след в игровой индустрии.
Профессии в геймдеве. Кто такой левел-дизайнер и как им стать?
Мы продолжаем нашу рубрику, посвященную профессиям в геймдеве. Тема нового материала в ней — левел-дизайн. Его считают подвидом геймдизайна, но все-таки практически каждая студия хочет отдельного человека на позицию левел-дизайнера. Ведь в этой специальности хватает своих нюансов и особенностей.
Разобраться с ними всеми нам помог опытный левел-дизайнер из студии Fractured Byte Дмитрий Нестеренко. Также он ведет свой блог Game Designer Notes о геймдизайне в целом, в котором разбирает многие интересные нюансы разработки игр.